Hello! Mikä Mahtaa olla Huoltomiehen palkka muilla? Mulla 1600e brutto, Ylityöt.
Kiinnostaa vaan että paljon mahtaa muilla olla.
Huoltomiehen Kuukausi palkka??
20
10863
Vastaukset
- palkattu
palkka riippuu kokemusvuosista ja työ taidoista ja siitä onko mukana päivystys porukassa.
Sanoisin että palkkasi on tasolla n. 10vuoden kokemus.- Huoltomies80
7v Kesätyöt/harjoittelujaksot.
Nyk. Firmassa Titteli Huoltopäällikkö..
Eli on varmaan sit ainaki ton mukaan jokseenki kohdallaa. - .....
Huoltomies80 kirjoitti:
7v Kesätyöt/harjoittelujaksot.
Nyk. Firmassa Titteli Huoltopäällikkö..
Eli on varmaan sit ainaki ton mukaan jokseenki kohdallaa.1vkokemus 1600e/kk päivystys ja ylityöt.
ei koulutusta. - Anonyymi
Riippuu mitä teet
Jos pelk l ää pihanlaisua laiskasti. Niin palka ok.
Jos ammattitutkinto ja osaatohjelmoida useita erilaisa. Kiinteistön ohjaus. Ilmastoin y i. Laitteita 3500€
- duunari
2550€ kk ylityöt. olen ollut firmassa 10 vuotta
- vähän
n.3000e/kk nimike työnjohtaja. Ei päivystyksiä,duunarit tienaa meillä enemmän.
- Anonyymi
Jos leipäydyt samaan paikaan palkka einouse.
Kun vaihdat jatkuvasti aina toisen parin vuoden välein o let rautainen haluttu ammattimies kovalla kokemuksella.
M i llakin neljä ammattia ja kolme tu y kintoa.
- Huoltomies77
2120€ ylitöt
- päijät-häme
2450e kk/päivystyksineen,ei raponen.Kavereita Metsä Botnialla vuorotöissä ihmettelevät miten pystyn eleleen ,perheeseen kuulu vaimo alle 2000e/kk,lapset 3kouluikäistä.Asuntolainaa moneksi vuodeksi maksettavaa vielä.Mutta toistaiseksi suhtkoht.tyytyväinen,ei ne isot tulot vaan pienet menot.
- Halpis
Ilmatteheks mie näitä hommia teen. En ole sen kapean leivän perään:)
- Kiinteistönhoitaja
Tuo 1600/kk kuullostaa oikealta palkalta, mutta nämä päälle 2000 e/kk ansaitsevat on jo utopiaa.
- minä
suomalaisten keskipalkka vuonna 2004 oli 2500 euroa. eli se siitä utopiasta t.kiinteistönhoitaja 2300/kk päivystys yms.
- Kihu
minä kirjoitti:
suomalaisten keskipalkka vuonna 2004 oli 2500 euroa. eli se siitä utopiasta t.kiinteistönhoitaja 2300/kk päivystys yms.
Ja miten Suomalaisten keskukuukausipalkka liittyy tähän asiaan?
Tunnen ja tiedän monia niin kiinteistönhoitajia kuin huoltajia ja yhdenkään peruspalkka ei ole yli 1800€/kk
En tiedä missä te työskentelette ja vaihdan työpaikkaa heti kun kerrotte missä maksetaan 2300€/kk ja vielä lisät?! - prk
Kihu kirjoitti:
Ja miten Suomalaisten keskukuukausipalkka liittyy tähän asiaan?
Tunnen ja tiedän monia niin kiinteistönhoitajia kuin huoltajia ja yhdenkään peruspalkka ei ole yli 1800€/kk
En tiedä missä te työskentelette ja vaihdan työpaikkaa heti kun kerrotte missä maksetaan 2300€/kk ja vielä lisät?!peruspalkka 1950€/kk päivystykset ylityöt,viime vuosi 40500€ ja ammattina kiinteistönhoitaja
- Myöskin Jämsässä
minä kirjoitti:
Kuule, kysy Jämsän tehtaan työntekijöiltä mitä He saavat jos ovat esim. jonakin juhlapäivänä "sorvin ääressä". Luuletko että kiinteistönhoitotyötä tekevien pitäisi tehdä sitten talkoilla näitä hommia, se on vanhentunut käsitys, aivan samaa leipää me syömme kuin muutkin, ja vielä saman hintaistakin. Utopisti ihmetteli sitä palkkakertymää 2500e/kk leveäksi, ei siinä ole mitään ihmettelemistä, jos siihen kuuluu päivystykset ja juhlapyhät mukaan. Mutta jos lisät otetaan pois niin silloin se menee nälkäpalkan puolelle. Valitettavasti Suomen palkkapolitiikka on mennyt siihen pisteeseen että normaalityöaikana tehdyllä työllä ei tule kunnolla toimeen, vaan toimeentulonsa turvatakseen on tehtävä päivystystyötä. Varmasti monelle tuttua matalapalkkaiselle työntekijälle, että pitää normaalityön ohessa käydä siivoamassa, ajaa taksia,tehdä maalaustöitä ym.ym. saavuttaakseen edes jonkin sortin toimeentulon. Kannattaa olla mukana ammattiyhdistys toiminnassa, ja sitä kautta vaikuttaa omiin asioihinsa, ei ne itsestäänkään hoidu. Hyvää kevättä kaikille palstalaisille.
- Anonyymi
Myöskin Jämsässä kirjoitti:
Kuule, kysy Jämsän tehtaan työntekijöiltä mitä He saavat jos ovat esim. jonakin juhlapäivänä "sorvin ääressä". Luuletko että kiinteistönhoitotyötä tekevien pitäisi tehdä sitten talkoilla näitä hommia, se on vanhentunut käsitys, aivan samaa leipää me syömme kuin muutkin, ja vielä saman hintaistakin. Utopisti ihmetteli sitä palkkakertymää 2500e/kk leveäksi, ei siinä ole mitään ihmettelemistä, jos siihen kuuluu päivystykset ja juhlapyhät mukaan. Mutta jos lisät otetaan pois niin silloin se menee nälkäpalkan puolelle. Valitettavasti Suomen palkkapolitiikka on mennyt siihen pisteeseen että normaalityöaikana tehdyllä työllä ei tule kunnolla toimeen, vaan toimeentulonsa turvatakseen on tehtävä päivystystyötä. Varmasti monelle tuttua matalapalkkaiselle työntekijälle, että pitää normaalityön ohessa käydä siivoamassa, ajaa taksia,tehdä maalaustöitä ym.ym. saavuttaakseen edes jonkin sortin toimeentulon. Kannattaa olla mukana ammattiyhdistys toiminnassa, ja sitä kautta vaikuttaa omiin asioihinsa, ei ne itsestäänkään hoidu. Hyvää kevättä kaikille palstalaisille.
Onkohan palkat noussut sitten tässä viime vuosina ?
Itse olen kiinteistöhuoltaja ja palkka siinä ~3500€/kk
- Anonyymi
Huoltomiehen ansiot on yleisesti välillä 1600-2500 e/kk. Ylityöt tietysti siihen päälle.
- Anonyymi
Hyvä huoltomies lisineen noin 3000 e/kk
- Anonyymi
En ole vielä nähnyt yhtään hyvää huoltomiestä, kaikki ovat vähintäänkin imbesillejä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole vielä nähnyt yhtään hyvää huoltomiestä, kaikki ovat vähintäänkin imbesillejä.
Mulla sama.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236955Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421239Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271042- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733