Rynnäkkö vanhalla salella.

Anonyymi

Mitä poliisit hakee vanhalta salelta, kun on pitänyt oikeen mellakkavarusteet ja konepistoolit kaivaa esille? Kovaa touhua.

17

258

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Soita ja kysy.

    • Anonyymi

      Mustalaiset asustaa sitä kommuunia.

    • Anonyymi

      Oho.. Meillä on täällä vitsiniekka.

    • Anonyymi

      Nyt on vanhassa Osuuspankissa.

    • Anonyymi

      Kansainväliset harjoitukset meneillään, suomen jokaisessa kunnassa on sellaiset pidettävä.

    • Anonyymi

      On se komiaa kun rättipää pitää kolhoosii kaikenmoisille hantpuleille.

    • Anonyymi

      Maistissa olleet persut olivat ryhtyneet laulamaan isänmaallisia lauluja sekä lausumaan vihapuheita rikollisista maahanmuuttajista, siksi poliisit piirittivät paikkaa konetuliasein sekä mellakkavarusteissa.

      • Anonyymi

        Samaa mietin. Joku oli arvostellut ääneen matuja vakoilusatelliitin lentäessä yli...


    • Anonyymi

      Ilmeisest mc kuula kokoontuin ja heille tuli erimiellisyyksiä chopperista.

    • Anonyymi

      Sorsastamaan tais olla lähdössä, miksi noin iso haloo.

    • Anonyymi

      Tälläkertaa ei ollukkaan piru merrassa .

    • Anonyymi

      Poliisit etsivät varastettu Pirkka kaljakoria ja makaroonilaatikkoa. Nälkää nähnyt💋😘

    • Anonyymi

      Vai olisiko hevoskaupat menneet pieleen?

    • Anonyymi

      Oliko kaajeitaa, miks aina pitää sortaa samaa väestöä.

    • Anonyymi

      Josset nyt vaan suojautusi sen oman kielen ja syrjintäkortin taa, laita vaikka sukunimesi näytille niin nähdään mitä lauluja laulat...

    • Anonyymi

      Joku kokoomuslainen taas kiljupäissään soittanut hätäkeskukseen ja tilannut lisää klotsapiinia sekä kaljaa harhoihinsa?

    • Anonyymi

      Oliskohan sotilaspojat löytäneet sodanjälkeisen vanhan suojeluskunnan asekätkön joka siellä huhujen mukaan on . Sitten pöhnäpäissään kiinnittäneet aatteen valkoiset käsivarsinauhat ja testanneet vieläkö tappokoneet toimivat , maaleina ehkä paikallisten punikkien vaalimainokset ja kuvat . Sitten rauhassa jatkaneet rillaamista ja ryyppäämistä välillä huutaen Heil Hitler huutoja ja laulaen isänmaallisia lauluja kuten "suojeluskunta Suomeen järjestyksen laati , alas kaikki ryssät sekä alas punakaarti " ja tietenkin Sillanpään marssilaulua . Kunnes sitten poliisi saapui paikalle keskeyttämään mukavat rillijuhlat kun ei ollut haettu lupaa alkoholitarjoiluun ja grillimestarilla ei ollut hygieniapassia .

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      915
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      680
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      636
    5. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      631
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      87
      561
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      38
      482
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      71
      457
    Aihe