Olen 14 vuotias ja asiani on että voinko taluttaa skootteria maantien reunaa pitkin noin kilometrin matkan?
Saako mopoa taluttaa ilman korttia?
11
598
Vastaukset
- Anonyymi
Saat vaikka 100 km niin kauan kunnes ajat sillä sinut rinnastetaan jalankulkiaksi.
Eli kunhan ei aja ja moottori on ammuksissa ja avain taskussa eikä virtalukossa niin homma on selvä.
- Anonyymi
Jutustelija1 kirjoitti:
Eli kunhan ei aja ja moottori on ammuksissa ja avain taskussa eikä virtalukossa niin homma on selvä.
Vidun dorka. Ei avainta voi pitää taskussa. Ohjaus mene lukko ja miten siinä sit käy. Pitää pysähty ja kaiva avain taas taskusta ja avaa lukko. kääntää stonga oikea suunta ja taas avain tasku ja työntä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vidun dorka. Ei avainta voi pitää taskussa. Ohjaus mene lukko ja miten siinä sit käy. Pitää pysähty ja kaiva avain taas taskusta ja avaa lukko. kääntää stonga oikea suunta ja taas avain tasku ja työntä.
Kyllä mopojen virtalukosta saa avaimet pois ilman että menee rattilukkoon.
- Anonyymi
Joo, mutta älä taluta yli 45km/h.
- Anonyymi
Jos mopoa taluttava rinnastetaan jalankulkijaksi, miksei saisi taluttaa yli 45 km/h ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos mopoa taluttava rinnastetaan jalankulkijaksi, miksei saisi taluttaa yli 45 km/h ?
No ku siinä on vaara että voi kolhia skootterilla jonkun kalliin mersun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ku siinä on vaara että voi kolhia skootterilla jonkun kalliin mersun.
Ainahan vaara on vaanimassa. Mutta kieltääkö tieliikennelaki taluttamasta mopoa yli 45km/h ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainahan vaara on vaanimassa. Mutta kieltääkö tieliikennelaki taluttamasta mopoa yli 45km/h ?
No jos joku taluttaa mopoa yli 45 niin kyllä siihen poliisit puuttuu.
- Anonyymi
Kaikki skootterit ja mopot pitäis lailla kieltää. Miksi?
Siksi, että ne on ihan helvetinmoisia melusaasteita. Varsinkin kaupungissa. Järkyttävä ääni joka kuuluu kilometrien päähän. Ja nämä tollot ei sitä itse tajua tai kuule ahtaan kypärän sisään!
Heti kieltäisin kaikki desipelien vuoksi. Taluttakaa niitä kaikki. Maailma pelastuu! - Anonyymi
Älä vaan pärryytä samalla huulia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1942035
- 1331128
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34711ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522