Kokemuksia kiusatuksi tulemisesta

Varhaisimpia muistoja kiusaamisesta on päiväkotiajoilta. Kun olin lapsena päiväkodissa, minulle naureskeltiin, kun olin muita hitaampi juoksemaan.

Ala-aste aikoina koin myös kiusaamista. Ystävystyin yhden luokkalaisen kanssa, joka alkoi myöhemmin kiusaamaan minua. Tämä ”kaveri” alkoi vaatimaan, että annan hänelle rahaa, tai hän tekee karate liikkeitä yms. No minä sitten otin illalla säästöpossusta kolikoita illalla, ja vein. Myöhemmin kerroin vanhemmille asiasta, niin oli oli opettajan puhuttelut jne. Joutui antamaan rahat takaisin.

Aloin välttelemään tätä tyyppiä välituntisin. Kyseli sitten sisällä naulakkojen luona, että missä olin ollut. Jossain vaiheessa näki minut kaveriporukassa leikkimässä. Olin kuulemma pettänyt häntä, kun mnulla on muita kavereita.

Ylä-asteella sain kuulla rinnakkaisluokan tyypeiltä, että minusta on irc-galleriassa salaa otettu kuva tekstillä ”luokan pelle”. En itse koskaan nähnyt kuvaa, kun en ollut tuolloin irc-galleriassa. Tuolloin meillä ei ollut kotona nettiä, eikä myöskään konetta. Yläaste aikoina yhdellä rinnakkaisluokan pojalla oli tapana puristella minua takapuolesta. Kerran sitten refleksinä löin häntä kyynerpäällä mahaan.

Amiksessa minua haukuttiin runsaan aknen takia pizzanaamaksi.

1

94

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Muistan ite vuonna 2012 olin ykkös luokal ja jotkut 6 luokkalaiset alotti lumipalloilla heittelyn päivittäin

Ja koko alaaste muutenki oli kauheeta nyt olen kasilla ja nyt taas kaikki vittuilee kun on kaikki taas niin isoja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      92
      8375
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      92
      6465
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      58
      6304
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4961
    5. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      59
      3380
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      45
      3341
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3285
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      44
      2879
    9. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2836
    10. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      55
      2832
    Aihe