Varhaisimpia muistoja kiusaamisesta on päiväkotiajoilta. Kun olin lapsena päiväkodissa, minulle naureskeltiin, kun olin muita hitaampi juoksemaan.
Ala-aste aikoina koin myös kiusaamista. Ystävystyin yhden luokkalaisen kanssa, joka alkoi myöhemmin kiusaamaan minua. Tämä ”kaveri” alkoi vaatimaan, että annan hänelle rahaa, tai hän tekee karate liikkeitä yms. No minä sitten otin illalla säästöpossusta kolikoita illalla, ja vein. Myöhemmin kerroin vanhemmille asiasta, niin oli oli opettajan puhuttelut jne. Joutui antamaan rahat takaisin.
Aloin välttelemään tätä tyyppiä välituntisin. Kyseli sitten sisällä naulakkojen luona, että missä olin ollut. Jossain vaiheessa näki minut kaveriporukassa leikkimässä. Olin kuulemma pettänyt häntä, kun mnulla on muita kavereita.
Ylä-asteella sain kuulla rinnakkaisluokan tyypeiltä, että minusta on irc-galleriassa salaa otettu kuva tekstillä ”luokan pelle”. En itse koskaan nähnyt kuvaa, kun en ollut tuolloin irc-galleriassa. Tuolloin meillä ei ollut kotona nettiä, eikä myöskään konetta. Yläaste aikoina yhdellä rinnakkaisluokan pojalla oli tapana puristella minua takapuolesta. Kerran sitten refleksinä löin häntä kyynerpäällä mahaan.
Amiksessa minua haukuttiin runsaan aknen takia pizzanaamaksi.
Kokemuksia kiusatuksi tulemisesta
1
94
Vastaukset
- Anonyymi
Muistan ite vuonna 2012 olin ykkös luokal ja jotkut 6 luokkalaiset alotti lumipalloilla heittelyn päivittäin
Ja koko alaaste muutenki oli kauheeta nyt olen kasilla ja nyt taas kaikki vittuilee kun on kaikki taas niin isoja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 928375
- 926465
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586304Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344961Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo593380- 453341
- 503285
- 442879
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512836- 552832