Varhaisimpia muistoja kiusaamisesta on päiväkotiajoilta. Kun olin lapsena päiväkodissa, minulle naureskeltiin, kun olin muita hitaampi juoksemaan.
Ala-aste aikoina koin myös kiusaamista. Ystävystyin yhden luokkalaisen kanssa, joka alkoi myöhemmin kiusaamaan minua. Tämä ”kaveri” alkoi vaatimaan, että annan hänelle rahaa, tai hän tekee karate liikkeitä yms. No minä sitten otin illalla säästöpossusta kolikoita illalla, ja vein. Myöhemmin kerroin vanhemmille asiasta, niin oli oli opettajan puhuttelut jne. Joutui antamaan rahat takaisin.
Aloin välttelemään tätä tyyppiä välituntisin. Kyseli sitten sisällä naulakkojen luona, että missä olin ollut. Jossain vaiheessa näki minut kaveriporukassa leikkimässä. Olin kuulemma pettänyt häntä, kun mnulla on muita kavereita.
Ylä-asteella sain kuulla rinnakkaisluokan tyypeiltä, että minusta on irc-galleriassa salaa otettu kuva tekstillä ”luokan pelle”. En itse koskaan nähnyt kuvaa, kun en ollut tuolloin irc-galleriassa. Tuolloin meillä ei ollut kotona nettiä, eikä myöskään konetta. Yläaste aikoina yhdellä rinnakkaisluokan pojalla oli tapana puristella minua takapuolesta. Kerran sitten refleksinä löin häntä kyynerpäällä mahaan.
Amiksessa minua haukuttiin runsaan aknen takia pizzanaamaksi.
Kokemuksia kiusatuksi tulemisesta
1
256
Vastaukset
- Anonyymi
Muistan ite vuonna 2012 olin ykkös luokal ja jotkut 6 luokkalaiset alotti lumipalloilla heittelyn päivittäin
Ja koko alaaste muutenki oli kauheeta nyt olen kasilla ja nyt taas kaikki vittuilee kun on kaikki taas niin isoja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.4482866IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk1032108- 1671682
Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.921574Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen
Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten171556Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää4591258- 1471124
Vastuunkantoa
Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu521100Ruohonpolttoa Suomussalmella
Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla44972Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.
Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R450942