Ostamassa uutta skodaa? Mutta kannattaako?

Anonyymi

Haluaisin skodan. Automyyjä sanoi minulle että skodat on jo ihan hyviä nykyään. Mutta epäilyttää se skodan maine itäautona. Onko se niin synkkää ajella neuvostoautolla kuin siitä puhutaan? En haluaisi leimautua kuitenkaan venäläiseksi. Mutta skodat ovat kuulema jo ihan hyviä.

13

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Älä kuuntele automyyjää. Tee päätös itse. Hitsaa vielä kerran kasaan se Toyotan raatosi ja jatka sillä ajamista. Aina se uuden Skodan voittaa.

• Anonyymi

Testin mukaa usi Toyota ei pärjää edes vanhalle Skodalle. Mitä hörhö tähän?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Testin mukaa usi Toyota ei pärjää edes vanhalle Skodalle. Mitä hörhö tähän?

Amica mopoautoja saa tonnilla.
        Skodaa saa 500 eurolla joten Skoda on halvempi kuin mopoauto.

• Anonyymi

Suosittelisin ihan ensimmäiseksi talven aikana iltakurssia logiikasta. Lause: "Haluaisin skodan - En haluaisi leimautua kuitenkaan venäläiseksi" on klassinen ristiriita eli RR.

• Anonyymi

Aloittajalle voin todeta että voit unohtaa skodan hommaamisen, työkokeilu rahoista ei osteta edes sokotan ropposta.

• Verrattoman typerä kysymys. Autonhankinta ei kannata.

• Anonyymi

Osta toijota. Mukana hitsauskone tupakansytytinliitännällä. Norttia pari askia peräkontissa. Sitä menee. Jos et ennen ole polttanut, niin tojotamies tarvitsee tupakkia. Jostain se nautinto on saatava ja kun ajamisesta ei sitä saa. Hinausautoa odotellessa voi hitsailla helmoja kuntoon ja kessutella.

• Anonyymi

Kyllä skoota on nykyään jo hyvinkin länsiauton oloinen. Itse en niin piittaa viimeistellystä tuotteesta, eikä minua haittaa muovin nitinä ja natina eikä sisämelu. Skodissa. Olin metalliverstaassa hommissa lähes 50 vuotta töissä ja siinä meni kuulokin osittain. Nyt ajelen eläkkeellä Oktaavialla.

• Jos sinua ei hyvät autot kiinnosta niin hae skooda.

• Anonyymi

Joo, kuha vaa käyt hakee. Kyl niit siel o...

• Anonyymi

Kyllä Skodalla ajelevat muutkin kuin venäläiset. Suomessa Skodalla ajelevat ne, jotka eivät halua turhaa näkyvyyttä liikenteessä paksusta lompakosta huolimatta.

• Anonyymi

Mitä? Onko Skoda itäauto? Sitä valmistetaan Tsekissä, joka on keski_Eurooppaa, otapa kartta käteen! Espanjassa yms.
      Mitä sitten vaikka valmistetaankin, pitää mennä itään päin vielä paljon, kun tule nämä itäauto joita valmistetaan Japanissa, Koreassa taitavat jo Kiinassakin valmstaa autoja.
      Vanhakantainen ajatusmaailma itäauto vs. länsiauto!

• Anonyymi

Olisi ollutkin aika vinkeä myyjä jos olisi sanonut että skodat on jo ihan huonoja nykyään. Mutta vastauksena kysymykseen: On se niin synkkää!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      547
      2099
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      385
      1692
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1519
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1398
    5. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      56
      1082
    6. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1076
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      118
      1067
    8. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      16
      848
    9. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      11
      824
    10. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      813
    Aihe