Haluaisin skodan. Automyyjä sanoi minulle että skodat on jo ihan hyviä nykyään. Mutta epäilyttää se skodan maine itäautona. Onko se niin synkkää ajella neuvostoautolla kuin siitä puhutaan? En haluaisi leimautua kuitenkaan venäläiseksi. Mutta skodat ovat kuulema jo ihan hyviä.
Ostamassa uutta skodaa? Mutta kannattaako?
13
52
Vastaukset
- Anonyymi
Älä kuuntele automyyjää. Tee päätös itse. Hitsaa vielä kerran kasaan se Toyotan raatosi ja jatka sillä ajamista. Aina se uuden Skodan voittaa.
- Anonyymi
Testin mukaa usi Toyota ei pärjää edes vanhalle Skodalle. Mitä hörhö tähän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Testin mukaa usi Toyota ei pärjää edes vanhalle Skodalle. Mitä hörhö tähän?
Amica mopoautoja saa tonnilla.
Skodaa saa 500 eurolla joten Skoda on halvempi kuin mopoauto.
- Anonyymi
Suosittelisin ihan ensimmäiseksi talven aikana iltakurssia logiikasta. Lause: "Haluaisin skodan - En haluaisi leimautua kuitenkaan venäläiseksi" on klassinen ristiriita eli RR.
- Anonyymi
Aloittajalle voin todeta että voit unohtaa skodan hommaamisen, työkokeilu rahoista ei osteta edes sokotan ropposta.
Verrattoman typerä kysymys. Autonhankinta ei kannata.
- Anonyymi
Osta toijota. Mukana hitsauskone tupakansytytinliitännällä. Norttia pari askia peräkontissa. Sitä menee. Jos et ennen ole polttanut, niin tojotamies tarvitsee tupakkia. Jostain se nautinto on saatava ja kun ajamisesta ei sitä saa. Hinausautoa odotellessa voi hitsailla helmoja kuntoon ja kessutella.
- Anonyymi
Kyllä skoota on nykyään jo hyvinkin länsiauton oloinen. Itse en niin piittaa viimeistellystä tuotteesta, eikä minua haittaa muovin nitinä ja natina eikä sisämelu. Skodissa. Olin metalliverstaassa hommissa lähes 50 vuotta töissä ja siinä meni kuulokin osittain. Nyt ajelen eläkkeellä Oktaavialla.
Jos sinua ei hyvät autot kiinnosta niin hae skooda.
- Anonyymi
Joo, kuha vaa käyt hakee. Kyl niit siel o...
- Anonyymi
Kyllä Skodalla ajelevat muutkin kuin venäläiset. Suomessa Skodalla ajelevat ne, jotka eivät halua turhaa näkyvyyttä liikenteessä paksusta lompakosta huolimatta.
- Anonyymi
Mitä? Onko Skoda itäauto? Sitä valmistetaan Tsekissä, joka on keski_Eurooppaa, otapa kartta käteen! Espanjassa yms.
Mitä sitten vaikka valmistetaankin, pitää mennä itään päin vielä paljon, kun tule nämä itäauto joita valmistetaan Japanissa, Koreassa taitavat jo Kiinassakin valmstaa autoja.
Vanhakantainen ajatusmaailma itäauto vs. länsiauto! - Anonyymi
Olisi ollutkin aika vinkeä myyjä jos olisi sanonut että skodat on jo ihan huonoja nykyään. Mutta vastauksena kysymykseen: On se niin synkkää!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam27214491Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu707336Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2117151Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.
Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä655177K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1154900Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju754734Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1014525PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *234451Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko784187Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta1023978