Haluaisin skodan. Automyyjä sanoi minulle että skodat on jo ihan hyviä nykyään. Mutta epäilyttää se skodan maine itäautona. Onko se niin synkkää ajella neuvostoautolla kuin siitä puhutaan? En haluaisi leimautua kuitenkaan venäläiseksi. Mutta skodat ovat kuulema jo ihan hyviä.
Ostamassa uutta skodaa? Mutta kannattaako?
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Älä kuuntele automyyjää. Tee päätös itse. Hitsaa vielä kerran kasaan se Toyotan raatosi ja jatka sillä ajamista. Aina se uuden Skodan voittaa.
- Anonyymi
Testin mukaa usi Toyota ei pärjää edes vanhalle Skodalle. Mitä hörhö tähän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Testin mukaa usi Toyota ei pärjää edes vanhalle Skodalle. Mitä hörhö tähän?
Amica mopoautoja saa tonnilla.
Skodaa saa 500 eurolla joten Skoda on halvempi kuin mopoauto.
- Anonyymi
Suosittelisin ihan ensimmäiseksi talven aikana iltakurssia logiikasta. Lause: "Haluaisin skodan - En haluaisi leimautua kuitenkaan venäläiseksi" on klassinen ristiriita eli RR.
- Anonyymi
Aloittajalle voin todeta että voit unohtaa skodan hommaamisen, työkokeilu rahoista ei osteta edes sokotan ropposta.
Verrattoman typerä kysymys. Autonhankinta ei kannata.
- Anonyymi
Osta toijota. Mukana hitsauskone tupakansytytinliitännällä. Norttia pari askia peräkontissa. Sitä menee. Jos et ennen ole polttanut, niin tojotamies tarvitsee tupakkia. Jostain se nautinto on saatava ja kun ajamisesta ei sitä saa. Hinausautoa odotellessa voi hitsailla helmoja kuntoon ja kessutella.
- Anonyymi
Kyllä skoota on nykyään jo hyvinkin länsiauton oloinen. Itse en niin piittaa viimeistellystä tuotteesta, eikä minua haittaa muovin nitinä ja natina eikä sisämelu. Skodissa. Olin metalliverstaassa hommissa lähes 50 vuotta töissä ja siinä meni kuulokin osittain. Nyt ajelen eläkkeellä Oktaavialla.
Jos sinua ei hyvät autot kiinnosta niin hae skooda.
- Anonyymi
Joo, kuha vaa käyt hakee. Kyl niit siel o...
- Anonyymi
Kyllä Skodalla ajelevat muutkin kuin venäläiset. Suomessa Skodalla ajelevat ne, jotka eivät halua turhaa näkyvyyttä liikenteessä paksusta lompakosta huolimatta.
- Anonyymi
Mitä? Onko Skoda itäauto? Sitä valmistetaan Tsekissä, joka on keski_Eurooppaa, otapa kartta käteen! Espanjassa yms.
Mitä sitten vaikka valmistetaankin, pitää mennä itään päin vielä paljon, kun tule nämä itäauto joita valmistetaan Japanissa, Koreassa taitavat jo Kiinassakin valmstaa autoja.
Vanhakantainen ajatusmaailma itäauto vs. länsiauto! - Anonyymi
Olisi ollutkin aika vinkeä myyjä jos olisi sanonut että skodat on jo ihan huonoja nykyään. Mutta vastauksena kysymykseen: On se niin synkkää!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1337844- 565824
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa813302Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72953Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101688Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2091640Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?3341360Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3351182Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931179Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321091