Loviisan Wanhat Talot

Anonyymi

Kiitos järjestäjille mahtavasta tapahtumasta, ehdottomasti yksi hienoimmista missä olen ollut. Loviisa on upea kaupunki. Asuntomessuja odotellessa.

5

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lisäyksenä edelliseen, yöpymisvaihtoehdot aika kortilla. Niihin panostusta.

      • Anonyymi

        Hotellit eivät täällä kannata ja siksi kaupungin paras hotelli meni konkurssiin. Tämäkin kertoo ettei muutaman päivän ihmisiä keräävällä tapahtumalla ole juurikaan taloudellista merkitystä ja koko turistibisneksen olevan kaupungille raskaasti tappiollista. Kukaan järkevä yksityinen toimija ei panosta majoituskapasiteetin lisärakentamiseen.


    • Anonyymi

      "Itse olen itseni kiittänyt ja aina on kiitosta riittänyt".

    • Anonyymi

      Paljonko tuli Loviisan kaupungille (veron- maksajille) järjestelyistä takkiin? Sibelius päivistä on yleensä tullut tappiota noin 50 000 euroa. Tapahtumassa oli paljon kaikenlaista myyjää, joista melkoinen osa ulkopaikkakuntalaisia. Yleisesti ottaen tapahtumassa tapahtunut myynti ei pääsääntöisesti ole verotuksen piirissä.
      Pari päivää vuodessa kestävä tapahtuma ei elätä ketään eikä myöskään kuukauden kestävät asuntomessut.

      Kaupunginjohtaja on julistanut, että asuntomessujen avulla saadaan Loviisa kartalle. Eikö se ole ollut kartalla jo satoja vuosia. Eikö LWT:ssä ole jo tarpeeksi medianäkyvyyttä, että Loviisan paikka kartalla on selvää? Pitääkö pitää vielä pitää
      kaikilta investoinneiltaan 45 miljoonaa maksavat asuntomessut, että saadaan
      medianäkyvyyttä ja Loviisa kartalle? Silloin kysymyksessä on maailman kallein mainos? Saataisiinko siitä Loviisa Guinnessin ennätystenkirjaan?

      • Anonyymi

        Uusimaa 29.5.2019

        Asuntomessuista jopa 45 miljoonan euron investoinnit Loviisaan - "Nyt on isot rahat pöydällä, tulkaa ottamaan ne", Loviisan kaupunginjohtaja Jan D Oker-Blom viestitti keskiviikkona sankalle joukolle...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3129
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2781
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2588
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2578
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2446
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2295
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1723
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1677
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1525
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1396
    Aihe