muodommuutosta itsellesi?
Oletko nainen harkinnut..
39
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Olen kyllä. Onko sinulla joitakin vaatimuksia sen suhteen? 😉kerro toki, otan vastaan niitä only for you! Baby. 🥰😍😘😋🤩
- Anonyymi
😂😂😂 ei vitsi en ikinä muuttaisi itseäni miehen takia so tyhmää 😂 . I'm perfect biaaaatch
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂 ei vitsi en ikinä muuttaisi itseäni miehen takia so tyhmää 😂 . I'm perfect biaaaatch
Ihan normaalia, tuskin oot Bitch jos mun kanssa oot
- Anonyymi
Jos mä teen muodonmuutoksen, opetteletko sä kirjoittamaan oikein?
Olen..
- Anonyymi
Miksi olisin, olenhan hemmetin tyytyväinen itseeni. Jos sinä et ole, se ei ole minun migreenini.
- Anonyymi
Olen. Haluaisin olla kuusikulmainen ja sininen
- Anonyymi
Kuusiokulma-avaimella ruuvataan auki😅
- Anonyymi
Hankin puujalan.
- Anonyymi
hutisalo kaipaa mustaa letkua mustaa letkua hutisalo kaipaa mustaa letkua mustaa letkua hutisalo kaipaa mustaa letkua mustaa letkua hutisalo kaipaa mustaa letkua mustaa letkua hutisalo kaipaa mustaa letkua mustaa letkua hutisalo kaipaa mustaa letkua mustaa letkua hutisalo kaipaa mustaa letkua mustaa letkua hutisalo kaipaa mustaa letkua mustaa letkua toorilla!
- Anonyymi
Muista pillerit!
- Anonyymi
Mitäpä nyt oikeen vihjailet siellä..? sano suoraan vaan :D
- Anonyymi
Muodonmuutos tulee haluttiin tai ei. Rupsahtaminen alkaa tuosta reilu 25 vee jälkeen.
- Anonyymi
Oletko mies rupsahtanut? Kuka käyttää enää tuollaista kielenkäyttöä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Rupsahda rauhassa rakkaani mun..."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rupsahtaa kun rupsahtaa. Hyvin kuvaava sana ilmiölle, kun nahka veltostuu ja rypyt senku syvenee.
Miks esität hämmästynyttä? Vai kuulutko niihin joiden mielestä prinsessat ei käy paskalla? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut puliukot on ikälopun näköisiä nuoresta asti. Eipä tarvi sellaisia katsella, eikä pitää tuttavapiirissä.
- Anonyymi
En ole.
En ole olen tyytyväinen näin.
jos joku muu ei ole, se on hänen ongelmansa.- Anonyymi
Vitut rupsahda kun treenaa ja syö terveellisesti. Voisin kyllä itsekin tiputtaa kiloja. Onneksi kukaan ei sellaista vaadi :D Ihan itse ajattelin.. EN vatipäiden vuoksi.
- Anonyymi
Kyllä olen. Monta asiaa ajattelin parannella. Hiukset uusiksi, samoin hampaat. Muutama näppykin lähtee pois. Sitten voisi käydä kasvoja kohottamassa eli roikkuvaa ihoa kiristämässä.
Kuntoilu ja ruokavalio alkavat olla kohdillaan. Vaatetusta voi aina täydentää ja löytää muodikkaita asuja.
Onko näin hyvä?- Anonyymi
Sä olet mies alhaalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä olet mies alhaalla.
Eiköhän tuon kirjoittaja ole nainen.
- Anonyymi
Olen nainen, juuu
- Anonyymi
Juu, monesti. Jos löytyis tarpeeksi rahaa, pistäisin koko naaman uusiksi ett näyttäisin ihmiseltä. Pitäis varmaan leikkauksilla muokata kroppaakin uusiks, koko paketti uusiks, jos rahaa olis. Köyhänä pitää vaan tyytyä tähän rumaan kuoreen 😔
- Anonyymi
Höh. Jokaisessa ihmisessä on jotain kaunista. Ei kannata vähätellä itseään. Ole reilusti oma itsesi. 👍
- Anonyymi
Olen oikein hyvä näin, joten en ole.
- Anonyymi
Millaista sulla on mielessä et tarviis?
Mä kyllä viihdyn muodoissani oikein hyvin🤔 - Anonyymi
Jos meinaat, että olenko harkinnnut lisääväni varteeni muhkean vauvamahan, vastaus on EN.
- Anonyymi
Kyllä olen ajatellut hieman laihduttaa. Myös jättää rasvaisia ruokia vähemmälle sekä ikiihanan suklaan syömisen vähemmälle.
- Anonyymi
Kyllä. Pitää jatkaa painonpudotusta koko loppuvuosi. Ajattelin aloittaa myös sisäliikunnan, en ole mikään sisäliikunnan harrastaja. En viihdy ohjatuilla tunneilla, olen pari kertaa käynyt elämässäni ja koin ne turhana, koska en osannut tehdä mitään. Salilla en osaa käyttää laitteita. Se, mikä minusta näissä salijutuissa ärsyttää, on se, että kaikesta rahastetaan. Joudut maksamaan erikseen kuukausikortista, laiteopastuksesta, harjoitteluohjelman laatimisesta ja PT:stä. Ihan järkyttävää. Kaikilla ei ole varaa tuohon.
Oletteko te salilla käyvät alussa maksaneet sekä laiteopastuksen että harjoitteluohjelman laatimisen? Onko teillä oma PT?- Anonyymi
Et osaa netistä katsoa videoita? Kuulostaa tekosyiltä.
- Anonyymi
Jep. Haluaisin muodonmuotoutua mustekalaksi.
- Anonyymi
Vuosiremontti vois olla paikallaan. 🐩
Mutta en ole koskaan kaivannut sellaista muodonmuutosta, missä henkilö saksitaan, puleerataan ja puetaan joksikin, mikä ei yhtään tunnu omalta. Että sori vaan kaikille! - Anonyymi
Olen harkinnut muutaman kilon pudotusta, mutta vielä ei ole tullut sisäistä valmiutta aloittaa sitä. Tässä oottelen sitä.
- Anonyymi
En ole, olen varsin tyytyväinen itseeni, niin ulkokuoreen kuin sisimpäänikin. 🧜💡
Elämä on jatkuvaa muodonmuutosta. Itse tossa kahlasin 2000 vuodesta 2019 vuoteen asti valokuviania, kun etsin ammattikoulun näyttötutkinnon suunnitelmieni valokuvia.
Katselin liudan kuviani siis 15 vuotiaasta tähän 34 -vuoden ikääni saakka ja samalla muistot kaikilta niiltä vuosilta tulvi mieleeni. Ulkonäköni on vaihdellut paljon. Huonompi elämäntilanne on suoraan heijastunut ulkonäkööni ja painooni.
Vasta vuodesta 2014-2015 alan olemaan sen näköinen kuin nyt ja sitä ennen 2003 vuoden kuvissa olin viimeksi tämän näköinen. Välissä olen ollut paljonkin enemmän painava ja aikoja jolloin en ole jaksanut välittää niin paljon siitä mitä muutenkaan näytän.
Kuviani ajoilta jolloin paino oli ylipainossa, mietin: Mitä miehet näki minussa?
Minulla oli silloinkin minuun ihastuneita vaikka kuvissani minusta näytän hirveältä. Jos jossain näen oman kuvani niiltä ajoilta suustani lipsahtaa: "kauhee kun oon lihava"
Mulla on suuri arvostus niitä ihmisiä kohtaan jotka ihastui aidosti minuun kun olin sen näköinen kuin huonoimmillani olin. He näki minun sydämeen ja ihastui luonteeseeni. Tietenkin minusta osa näki ehkä helpon kohteen, Hyväksikäytettävän jolla huono itsetunto.
Yllättävää kyllä mutta vaikka tiesin painoni, niin mulla oli ihan hyvä itsetunto. Osasin rakastaa itseäni sellaisenakin ja tiesin että kelpaan kyllä.
Nykyisin kun katson kuviani toisinaan nolostun, mutta samalla olen äärimmäisen ylpee niistä ihmisistä joita silloin elämässäni oli aidosti minua rakastamassa, koska he eivät voineet rakastua ulkonäkööni vaan heidän piti nähdä sieluuni ja pitää siitä.
Koin myös joiltain osin ulkonäöstäni vitsailua ja osittain kai ihan ilkeämielisestikin sanottua. Hassua että ne samat on yrittäneet iskeä mua nyt tosissaan kun olen laihtunut, mutta olen antanut pakit, koska he eivät ehkä muista rumia sanojaan minulle kun olin lihava ja muutenkin elämäntilanteessani heikoilla, mutta mä muistan ja ehdin näkeen niiden henkilöiden sielun rumuuden ja ulkonäkökeskeisyyden. He katsoivat pintaa ja nyt kun siinä on minussakin nähtävää, minua ei haukutakaan vaan mielistellään, mutta mä haluan ihmisen joka näkee pintaa syvemmälle. En pinnallisuuksia jotka ei rakastu sydämeeni vaan ulkokuoreeni.- Anonyymi
On eri asia omata huono itsetunto kuin olla tyytymätön painoonsa. Varmaan suurin osa ylipainoisista ei pidä ylikiloistaan. Ylipainoiset ovat joidenkin mielestä "vapaata riistaa" eli heitä saa arvostella, haukkua jne. On tietysti sellaisia ylipainoisiakin, jopa sairaan lihavia, jotka katsovat oikeudekseen haukkua ja kiusata muita mutta ei kestä sitten tosi paikan tullen sitä omaa ulkonäön arviointia. Melkoista kaksinaismoralismia.
Ei se paino tai ulkonäkö ihmisestä tee hyvää tai pahaa vaan ihmisen sisin. On olemassa sisäistä ja ulkoista kauneutta sekä sisäistä ja ulkoista rumuutta, voivat esiintyä yhdessä tai erikseen.
Toki ihmisillä on sitten ulkonäkömieltymykset ja -ihanteet mutta se on eri asia.
- Anonyymi
Niin , laittaisko sitä muhkeat pakara implantit vai tekiskö rinnoista jalkapallon kokoiset??? Tai molemmat ja lisäksi vielä sellaiset helvetin isot ja turpeat törö ankka huulet..
Olis kunnon emäntä sitte😁😝
Ties vaikka J-mies hurmaantuisi täysin minusta sen jälkeen..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1383459Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2742960Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2271864- 651822
Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j641788- 671563
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa901336Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä781272Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3291191Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391072