Alaviite menee seuraavalle sivulle LibreOfficessa

Anonyymi

Miten voi pakottaa alaviitteen pysymään samalla sivulla? Kiitos jo etukäteen neuvosta!

16

1052

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miten ihmeessä se onnistuu. Yritin monirivistä alaviitettä, jonka ei pitäisi sopia enää samalle sivulle, sillä tuloksella että se vähentää sivun sisältöä, sen minkä tarvitaan alaviitteen sivulla pitämiseksi.

Onko sivusi sisältä sellaista jota ei voi jakaa osiin, kuten koko sivun mittainen kuva.

• Anonyymi

Ei ole kuin leipätekstiä ja pari alaviitettä. Samassa dokumentissa on joillakin sivuilla montakin alaviitettä, jotka eivät ole siirtyilleet minnekään. Viitteiden pituudetkin ovat samoja (1-2 riviä).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole kuin leipätekstiä ja pari alaviitettä. Samassa dokumentissa on joillakin sivuilla montakin alaviitettä, jotka eivät ole siirtyilleet minnekään. Viitteiden pituudetkin ovat samoja (1-2 riviä).

Ei voi käsittää, miten se on mahdollista, kun en itse onnistu sitä tekemään, mutta kerro kun keksit miten se onnistuu.

• Anonyymi

Minäkin tässä ihmettelen. Ehkä joku osaa neuvoa.

• Anonyymi

Mikä on alaviite? Onko jonkunlainen viittaus, esim. lähdeluetteloon?

• Anonyymi

Alaviite on sivun alalaidassa oleva viite.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

Alaviite tulee sille sivulle jolla on viittauskin.

• Anonyymi

Joo, en saa mitenkään siirrettyä alaviitettä sille sivulle, jolle se kuuluisi, vaan se siirtyy automaagisesti seuraavalle sivulle. Eikö kukaan osaisi neuvoa, mistä vikaa/asetusta kantsisi etsiä?

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katso tuolta mitä alaviitteestä
        https://help.libreoffice.org/Writer/Footnote/fi
        ja sen asetuksista sanotaan.

Juuri tuota ohjetta olen lukenut ja säädellyt, mutta aina vain menee viite seuraavalle sivulle. Olen myös tallentanut, sulkenut ohjelman yms. Eikä auta mikään.

• Anonyymi

Meneekö se väärälle sivulle ihan oikeasti paperile tulostettaessa vaiko vain ruudulla esikatsellessa?

Tekstinkäsittelyohjelmilla on joskus "ominaisuuksia", että ne käyttää virtuaalikirjoittimen asetuksia sikäli jos oikean kirjoittimen asetuksia ei ole määritelty.

• Anonyymi

Tämä ketju on nähtävästi trollausta, alaviitettä ei siirtää seuraavalle sivulle.

• Anonyymi

Ei ole trollausta, vaan ohjelma siirtää ihan itsekseen lupaa kysymättä viitteen seuraavalle sivulle. Täällä lienee lupa kysellä apua ja vinkkejä :)

• Anonyymi

Tarkista paperikoko!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      94
      3582
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      44
      2937
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      74
      2416
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2348
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2301
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2277
    7. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2163
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2147
    9. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      117
      2108
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1994
    Aihe