Paljonko ajaa jos bensa mittari näyttää 0km?

Anonyymi

Minulla on Audi A6 2.4 vm. 2005.Kuinka monta kilometriä Audilla ajaa jos mittari näyttää 0km?Olisi kiva vain tietää jos tulee eteen sellainen tilanne että mittari näyttää 0km niin paljonko sillä pääsee eteenpäin ennen kuin bensa loppuu kokonaan.

2

4663

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Useasta VW-konsernin valmistamasta autosta kertyneellä kokemuksella sanoisi, että polttoainetta on jäljellä n. 7 litraa silloin kun merkkivalo syttyy.

• Anonyymi

Merkkivalo ei nykyisissä syty bensan määrän mukaan vaan rajana on tietty kilometrimäärä minkä laskennallisesti pääsee jäljellä olevalla määrällä sen hetkisen tietyn ajan keskikulutuksen mukaan laskettuna.
        Raja Km-määrä taitaa vaihdella hieman eri mallien välillä, mutta ne millä minä olen ajanut se ollut 70-100 km välillä- jos autossa ajotietokone siitähän tarkkailemalla tuon näkee, sitä en sitten tiedä että miltä matkaa se tuon keskikulutuksen laskee -ajotietokoneen "lyhytmuisti" tai vielä lyhyempi jakso..?

-A6:sta en tiedä mutta ainakin -03 mallisessa A4:ssa oli jo näin.

Nollaan kilometriin ja mittarin tyhjään näyttämään en ole koskaan ajanut, mutta juttuja kuullut että kymmeniäkin kilometrejä jotkut olisivat päässeet- mittareissa yksilöeroja joten kokeilemalla vain selviää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      84
      5900
    2. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      3517
    3. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      159
      2049
    4. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      228
      1977
    5. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      174
      1741
    6. Martinan bisnekset rajusti tappiolla

Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      1485
    7. Voiko olla, onko se tosiaan niin että

Kumpikin rakastetaan toisiamme. Nyt pitää sukeltaa pakastimeen ❤️🥵
      Ikävä
      57
      1021
    8. Tiedätkö mitä kaivattusi harrastaa?

Minä en tiedä.
      Ikävä
      67
      1011
    9. Metsa Man Extra kanava toimii hyvin

ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.
      Tuusniemi
      21
      990
    10. Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?

Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.
      80 plus
      109
      927
    Aihe