Minulla on Audi A6 2.4 vm. 2005.Kuinka monta kilometriä Audilla ajaa jos mittari näyttää 0km?Olisi kiva vain tietää jos tulee eteen sellainen tilanne että mittari näyttää 0km niin paljonko sillä pääsee eteenpäin ennen kuin bensa loppuu kokonaan.
Paljonko ajaa jos bensa mittari näyttää 0km?
2
3389
Vastaukset
- Anonyymi
Useasta VW-konsernin valmistamasta autosta kertyneellä kokemuksella sanoisi, että polttoainetta on jäljellä n. 7 litraa silloin kun merkkivalo syttyy.
- Anonyymi
Merkkivalo ei nykyisissä syty bensan määrän mukaan vaan rajana on tietty kilometrimäärä minkä laskennallisesti pääsee jäljellä olevalla määrällä sen hetkisen tietyn ajan keskikulutuksen mukaan laskettuna.
Raja Km-määrä taitaa vaihdella hieman eri mallien välillä, mutta ne millä minä olen ajanut se ollut 70-100 km välillä- jos autossa ajotietokone siitähän tarkkailemalla tuon näkee, sitä en sitten tiedä että miltä matkaa se tuon keskikulutuksen laskee -ajotietokoneen "lyhytmuisti" tai vielä lyhyempi jakso..?
-A6:sta en tiedä mutta ainakin -03 mallisessa A4:ssa oli jo näin.
Nollaan kilometriin ja mittarin tyhjään näyttämään en ole koskaan ajanut, mutta juttuja kuullut että kymmeniäkin kilometrejä jotkut olisivat päässeet- mittareissa yksilöeroja joten kokeilemalla vain selviää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491195Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä231131Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111070- 1261041
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72885
- 73869