Voivatko nämä piirteet liittyä NPD

Anonyymi

Hei, tapailin miestä, joka oli impulsiivinen, mielialat ja suunnitelmat vaihtuivat nopeasti. Hän on katkaissut yhteyden moniin ihmisiin. Hän kuvittelee tietävänsä millainen joku ihminen on jo alussa. Hän ajattelee myös ymmärtävänsä monia asioita ja ilmiöitä paremmin kuin alan asiantuntijat ja tutkijat. Hän on kohdellut minua joskus todella kylmästi ja jopa valehdellut että jotain asiaa ei ole tapahtunut, vaikka takuulla on.

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Heippahei! Kyllä mielestäni vahvasti viittaa. Kerron lyhyesti millainen käytös oli exälläni: Alussa nosta jalustalle ettei oo koskaan tavannut näin ihanaa ihmistä eikä hänen äitinsä. No se uppos kun vanhaan mummoon. Olin ollut 2v sitten eronnut ja olin valmis uuteen suhteeseen. Esitti hyvää. Nopeat kihlat, tulin raskaaksi (sain kyllä keskenmenon). Siitä se alkoi en ansainnut lasta, elämäntavat myös olivat kuulemma sellaiset?!Kosi 2krt. Annoin pakit koska aattelin et ei edetä niin nopeasti. Ensi tapaamisesta oli tuolloin kulunut 5kk. Sai manipuloitua minut ottamaan autolainan. Käytiin kattomassa yhtä taloakin. Onnex siitä ei tullut mitään. Liian suolaista minunkin tuloilleni. Loppupeleissä oli mustis kavereistani, vanhemmistani, työstäni, naamastani. Työskentelen asiakaspalvelualalla ja aina ja joka päivä hänen mielestä yritin iskeä muita. Muuta ei enää keksinyt valehteli että saa huomiota hänellä on keuhkosyöpä mikä oli parantunut seur päivänä. Suuttu pienimmistäkin asioista. Uhitteli, särki tavaroita ja yleensä sellaisia mitkä oli mulle tärkeitä. Käytti rahansa mihin halusi. Anna olla ku mulle tuli tili hänen mielestä nekin rahat oli hänen. Ainakin yritti määrätä mihin ne käytän. Itki ja soitteli hovilleen lue äitilleen kuinka kamala olen. Eipä sillä muitakaan ollut. Oli polttanu niitä siltoja ihan huolella. Yritti päästä veljieni pään sisään haukkumalla mua, kävi työpaikallani haukkumassa minut ja levitti paskaa pitki kyliä minkälainen minä kuulemma olen. Tiivistettynä: tavoite oli tuhota askel kerrallaan. Hitaasti mutta varmasti. Onneksi tajusin kuitenkin loppupeleissä että hän on sairas ja tiedän sitä ei voi parantaa. Voin vaa leukapystyssä kulkea ja olla onnellinen että pääsin helevetin sijaan takas maailmaan. Tsemppiä kaikille jotka painii samanlaisten asioiden kans tai on paininut. Arvet kertoo elämästä. Mut se sydämen arpi menee kiinni hitaammin...

      • Anonyymi

        "Onneksi tajusin kuitenkin loppupeleissä että hän on sairas ja tiedän sitä ei voi parantaa. "
        Jotenkin vastustan sitä, että näistä luonnevikaisista ja käytöshäiriöisistä käytetään nimitystä sairas. Paha on paljon parempi sana. On niitä muitakin adjektiivejä.


      • Anonyymi

        "Onneksi tajusin kuitenkin loppupeleissä että hän on sairas ja tiedän sitä ei voi parantaa. "
        Jotenkin vastustan sitä, että näistä luonnevikaisista ja käytöshäiriöisistä käytetään nimitystä sairas. Paha on paljon parempi sana. On niitä muitakin adjektiivejä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1408
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1261
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1205
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1155
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      28
      1147
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1053
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1043
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe