Heippa, löytyykö Hämeenlinna / Riihimäki / Hyvinkää akselilta naishierojaa , joka hieroisia alasti , extroista plussaa
Vastaukset 10
- Anonyymi
Löytyy. Mene thaikkuhierontaan ja maksa heti hieronta plus pano ja kun tyttö aloittaa hieronnan kehota heti riisumaan vaatteensa ja tyttö tottelee ja hieroo sinua alasti ja myös koko vartalollaan.. On jännä tuntea tytön liikkeet kun hajareisin päälläsi hieroo hartioitasi ja samalla lantio elää ja tussu hinkkaa alaselkää ja pakaroita. Hieronta sitten myös päättyy kunnon pakoon. Joskus tyttö innostuu ja pyytää myös nuolemaan pilluansa.
- Anonyymi
"Hieronta sitten myös päättyy kunnon pakoon..." Karkuunko jouduit sieltä lähtemään??
- Anonyymi
"Joskus tyttö innostuu ja pyytää myös nuolemaan pilluansa."
Panot ja nuolennat ... eikö ihmisillä ole edes alkeellista itsesuojeluvaistoa oman terveytensä suhteen :/
- Anonyymi
Onko suosituksista hyvästä thaikkulasta , liittyen edelliseen vastaukseen
- Anonyymi
Kokemuksia vain Lahdesta, useita hyvinä paikkoja. Rautsikalla ja Karjalankadulla.
- Anonyymi
Moicca, onko jollakin kokemuksia Hämeenlinnan Thai saunasta Turun tiellä, tuleeko tyttö pesemään / saunaan mukaan ?
Jos , niin vaatteet päällä vai nakuna? Mulle kelpais alaston mieshieroja, joka käyttäis kans hyväksi mua.
Otappa yhteys niin toiveesi voipi täyttyä:) Aninakin hieronnan suhteen :) Yht.tiedot prof. :)
pahisss kirjoitti:
Otappa yhteys niin toiveesi voipi täyttyä:) Aninakin hieronnan suhteen :) Yht.tiedot prof. :)
Ei kyl mä haluisin sen hyväksikäytönkin lisäks.
- Anonyymi
Teen hierontaa kotona myös nakuna 36v nainen
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 821247
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmella
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmen torin laitamilla. Poliisi epäilee tutkivansa tapausta. Silminnäkijä30924Kattoikkuna puuttui - vai puuttuiko sittenkään?
Tönölään ei saatu mökkejä, kun kattoikkunasta oli pula. Näyttää konkurssihakemus tulleen kuitenkin 31.8., joten kattoikk19785- 46629
Kuka oli kuskina
Volvo suistunut päin koivua torin laidalla? Oliko vauhtia liikaa vai sairaskohtaus vai humala?13597Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.13590Nythän todellisuus on kuitenkin se
että miehen täytyy tehdä miehen työ. Olla mies. Naisen täytyy tehdä naisen työ. Olla nainen. Voimme puhua pehmeitä ja181582Petteri A-studiossa: "Ihmiset ovat alkaneet saada töitä" ..mitä vitt..
Missä todellisuudessa toi Orpo oikein elää, Suomen työttömyys 2000-luvun ja EU/OECD-maiden korkein tuplat niiden keskita123560- 28488
On ollut syyllinen olo viime päivinä
Olen niin täpöllä ollut sinussa kiinni tunteiden tasolla. Unet ja kaikki. Nainen, toisaalta tuntuu pahalta, mutta kun si23470