Huomenna pääsen ekaa kertaa moottoripyörän kyytiin

Anonyymi

Hei. Kertokaas millaist on olla moottoripyörän kyydiss? Jätkä tulee hakee mut, ja tarkoitus ajaa kakskyt kilsaa jäpän mökille, ja jossain vaihees yöllä takas. Pyörä on kait joku kyykky tms. Mitä päälle ja onks tuos mitään huomioitavaa? Kypärän saan lainax...

18

194

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pelkääjän paikalle

• Anonyymi

Lämmintä vaatetta päälle ja kypärä tiukasti päähän. Muista pitää tiukasti kiinni ettet putoa.

• Anonyymi

Pelko ainakin itselläni on koko ajan läsnä. Mieheni on kaatunut monta kertaa ollessani kyydissä. Onneksi ei mitään katkenneita raajoja pahempaa ole sattunut vielä.

• Anonyymi

Onko kypärä saanut osumaa näissä tilanteissa?

• Anonyymi

Kannattaisikohan sinun sille miehellesi mainita että sellainen nurin-niskoin meneminen ei oikeastaan ole ainakaan mitenkään taitavan ajajan hommia?
        Pyydä lopettamaan ennenkuin rikkoo itsensä, sinut ja moponsa.

• Itse en tapaa kaatuilla yksinkään eikä tulisi mieleenikään kaatua kun joku on kyydissä.

• Anonyymi
        Jutustelija1 kirjoitti:

Itse en tapaa kaatuilla yksinkään eikä tulisi mieleenikään kaatua kun joku on kyydissä.

Sooh jutustelia on sellaisia kun on kaatunut ja sellaisia kun tulee kaatumaan .itse heitin lipat kun Bemarin jälkeen istahdin sellaiseen pyörän satulaan (shadow) missä ei ollut noita lukkiutumattomia jarruja javiellä2 kertaa ensimmäinen kerta sain otettua jalalla vastaan joten ei pahempia kolhuja mutta toinen kerta olikin sit kunnon kaatuminen vesiliirron jälkeen. Ensin oli ajatus kun sain halvalla renkaan et olis ollu kovettunut pyörä mut uskoisin et oli toi jarrun käsittely vähä huolimatonta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sooh jutustelia on sellaisia kun on kaatunut ja sellaisia kun tulee kaatumaan .itse heitin lipat kun Bemarin jälkeen istahdin sellaiseen pyörän satulaan (shadow) missä ei ollut noita lukkiutumattomia jarruja javiellä2 kertaa ensimmäinen kerta sain otettua jalalla vastaan joten ei pahempia kolhuja mutta toinen kerta olikin sit kunnon kaatuminen vesiliirron jälkeen. Ensin oli ajatus kun sain halvalla renkaan et olis ollu kovettunut pyörä mut uskoisin et oli toi jarrun käsittely vähä huolimatonta

Tuolla häviäjän asenteella ja osaamisella on parempi jättää moottoripyöräily.

Liikenteeseen lähdetään aina sillä periaatteella, että ei kaaduta, ennakoidaan ja käytetään harkintaa. Sille ei voi mitään, jos eteen tulee jotakin, mitä ei voi ennakoida, mutta monet ovat ajaneet 15 - 20 vuotta kaatumatta pyörällä. Mopoleikit pentuna jäällä ja sorakuopilla on asia erikseen, mutta hyvin ne valmentaa isompiin pyöriin, tulee sellainen ns. perstuntuma, mitä ei pidä tehdä ja mitä voi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuolla häviäjän asenteella ja osaamisella on parempi jättää moottoripyöräily.

Liikenteeseen lähdetään aina sillä periaatteella, että ei kaaduta, ennakoidaan ja käytetään harkintaa. Sille ei voi mitään, jos eteen tulee jotakin, mitä ei voi ennakoida, mutta monet ovat ajaneet 15 - 20 vuotta kaatumatta pyörällä. Mopoleikit pentuna jäällä ja sorakuopilla on asia erikseen, mutta hyvin ne valmentaa isompiin pyöriin, tulee sellainen ns. perstuntuma, mitä ei pidä tehdä ja mitä voi.

Täytyy myöntää et tuo täydellisyyden tavoite ei ole huono mutta joillakin se harkinta on pettänyt ja jotku myöntää et on tilanteita missä olisi toiminut toisin olen kuullut jostain et ihminen on erehtyväinen mutta pidetään kumipuoli alaspäin

• Anonyymi

Lähtö on iltapäiväl ja vähän huolettaa miten kypärä käy päähäni, kun en ole sitä aijemmin ees kokeillu.

• Anonyymi

Matka sujui onnistuneesti. Alkuun kyllä jännitti, ja kovemmassa vauhdissa sain huomata ettei kypärän hihna ole kiinni. Olin lähties niin paniikis et jäi hihna auki. Yöllä ajellaan takas, ja silloin on jo pimeää.

• Anonyymi

Dumppaa kyseinen jätkä jos ei kyydittävänsä turvallisuudesta osaa huolehtia. Kyllä se on kuskin vika jos ei varmista hihna oikeaa kireyttä.

• Anonyymi

Aivan oma syyni että en muistanu laittaa kypärää kii olleskaan. Maantielle mennes ja kovemmas vauhdis alkoi kypärä nousta päästä pois.
        Kypärä on aik löysän tuntuinen, vähä iso mun päähän.

• Anonyymi

Laina kypärä on harvoin sopiva, ja tietenkään siitä ei tiedä miten kypärää on heitelty tai saanu iskuja.

• Anonyymi

Olittex te "silleen"? Kerro lisää...

Motukka neitsyt

• Anonyymi

Haluisiks aloittaja seuraavaks tulla kokeilemaan mua, komeata nelikymppistä herrasmiestä Uudenmaan läänistä. Prätkäkin löytyy,mutta varmaan turhan kylmää kyytiä näin Joulun alla ajelu. Pysytään sisätiloissa !

• Anonyymi

Painoko kuivana kakkoseen?

• Anonyymi

Kun kolmekin kertaa pussailee jonkun tytön kanssa niin on päässyt jo kolmoseen.

Mopot eli moottoripyörät ovat vempuloita, joita ei poliiseille pitäisi antaa ollenkaan, silloin saa omistaa moottoripyörän jos yhdellä kädellä itse seisoessa paikoillaan, ottamalla pelkästään kaasukahvasta kiinni nostaen sen kokonaisen moottoripyörän päänsä päälle näin yhdellä kädellä kahvasta vain rennosti nostaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      144
      8049
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      43
      2111
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      2030
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      92
      1680
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1617
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1060
    7. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      999
    8. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      52
      977
    9. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      24
      918
    10. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      850
    Aihe