Onko vanhan ajan ennustaja almix vielä hengissä? Onko kukaan saanut almix gmail com vastausta tai mikä on uudempi osoite tai puhelinnumero?
Hän katsoi 6 vuotta sitten ja meni kuten sanoin. Tarvitsen pikaisesti häneltä neuvoa. Auttakaa jos tiedätte mitään, jokainen tieto on arvokas minulle
Kiitos
T.Liisa K
Auttakaa ennustaja
6
454
Vastaukset
- Anonyymi
Vastaa meilitse [email protected] osoitteessa. On taitava, ei mainosta itseään. Asiakkaita on enemmän kuin ottaa. Varokaa näitä 0700 huijareita. Puskaradio toimii kokemusten perusteella.
- Anonyymi
kiitos vastauksesta, sain ennustuksen ja asia ratkesi eilen, juuri miten hän ennusti asian menevän. Suuri Kiitos yhteystiedosta, autoit paljon anonyymi minua ja kivaa syysaikaa sinulle!
- Anonyymi
Sain häneltä katsannon 17 viikkoa sitten ja silloin ainanin teki vielä. Osa on jo tapahtunutkin. Suosittelen lämpimästi.
Hän vastasi [email protected] osoitteesta minulle. Mutta kysykää ensin vieläkö auttamistyötä tekee. Iäkäs, mutta tarkka näkijä. On ollut luottonäkijäni.
Terveisin avoliitossa oleva rakastunut tytteli.
- Anonyymi
veloittaako mminkä verran katsauksesta
- Anonyymi
Olen saanut "ennustuksen" 17.3. 2010, yhtään mikään ei siitä toteutunut.
- Anonyymi
Älä usko huijareihin, äläkä anna niille mitään rahaa. Näitä riittää nykyään, jotka tarttuvat tilaisuuteen saada rahaa huijaamalla. Ne ennustajat ovat kuolleita jo eläessään. Saati kuollessaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 775160
- 764119
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2713865- 1353266
- 482984
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi3902900- 232678
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192276- 482064
- 1111959