Onko vanhan ajan ennustaja almix vielä hengissä? Onko kukaan saanut almix gmail com vastausta tai mikä on uudempi osoite tai puhelinnumero?
Hän katsoi 6 vuotta sitten ja meni kuten sanoin. Tarvitsen pikaisesti häneltä neuvoa. Auttakaa jos tiedätte mitään, jokainen tieto on arvokas minulle
Kiitos
T.Liisa K
Auttakaa ennustaja
6
577
Vastaukset
- Anonyymi
Vastaa meilitse [email protected] osoitteessa. On taitava, ei mainosta itseään. Asiakkaita on enemmän kuin ottaa. Varokaa näitä 0700 huijareita. Puskaradio toimii kokemusten perusteella.
- Anonyymi
kiitos vastauksesta, sain ennustuksen ja asia ratkesi eilen, juuri miten hän ennusti asian menevän. Suuri Kiitos yhteystiedosta, autoit paljon anonyymi minua ja kivaa syysaikaa sinulle!
- Anonyymi
Sain häneltä katsannon 17 viikkoa sitten ja silloin ainanin teki vielä. Osa on jo tapahtunutkin. Suosittelen lämpimästi.
Hän vastasi [email protected] osoitteesta minulle. Mutta kysykää ensin vieläkö auttamistyötä tekee. Iäkäs, mutta tarkka näkijä. On ollut luottonäkijäni.
Terveisin avoliitossa oleva rakastunut tytteli.
- Anonyymi
veloittaako mminkä verran katsauksesta
- Anonyymi
Olen saanut "ennustuksen" 17.3. 2010, yhtään mikään ei siitä toteutunut.
- Anonyymi
Älä usko huijareihin, äläkä anna niille mitään rahaa. Näitä riittää nykyään, jotka tarttuvat tilaisuuteen saada rahaa huijaamalla. Ne ennustajat ovat kuolleita jo eläessään. Saati kuollessaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017503
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?945328- 834977
- 1364354
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113120- 522739
- 462732
- 552322
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818112299Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211900