Onko vanhan ajan ennustaja almix vielä hengissä? Onko kukaan saanut almix gmail com vastausta tai mikä on uudempi osoite tai puhelinnumero?
Hän katsoi 6 vuotta sitten ja meni kuten sanoin. Tarvitsen pikaisesti häneltä neuvoa. Auttakaa jos tiedätte mitään, jokainen tieto on arvokas minulle
Kiitos
T.Liisa K
Auttakaa ennustaja
6
511
Vastaukset
- Anonyymi
Vastaa meilitse [email protected] osoitteessa. On taitava, ei mainosta itseään. Asiakkaita on enemmän kuin ottaa. Varokaa näitä 0700 huijareita. Puskaradio toimii kokemusten perusteella.
- Anonyymi
kiitos vastauksesta, sain ennustuksen ja asia ratkesi eilen, juuri miten hän ennusti asian menevän. Suuri Kiitos yhteystiedosta, autoit paljon anonyymi minua ja kivaa syysaikaa sinulle!
- Anonyymi
Sain häneltä katsannon 17 viikkoa sitten ja silloin ainanin teki vielä. Osa on jo tapahtunutkin. Suosittelen lämpimästi.
Hän vastasi [email protected] osoitteesta minulle. Mutta kysykää ensin vieläkö auttamistyötä tekee. Iäkäs, mutta tarkka näkijä. On ollut luottonäkijäni.
Terveisin avoliitossa oleva rakastunut tytteli.
- Anonyymi
veloittaako mminkä verran katsauksesta
- Anonyymi
Olen saanut "ennustuksen" 17.3. 2010, yhtään mikään ei siitä toteutunut.
- Anonyymi
Älä usko huijareihin, äläkä anna niille mitään rahaa. Näitä riittää nykyään, jotka tarttuvat tilaisuuteen saada rahaa huijaamalla. Ne ennustajat ovat kuolleita jo eläessään. Saati kuollessaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IS - Tapani Kansa kuoli leikkauspöydälle!
Puoliso kertoo Tapani Kansan viimeisistä hetkistä – kuoli leikkauspöydälle – Hänelle tuli kovia kipuja alavatsaan. Yhtä496802040% kansasta pitää Yleä selkeästi vasemmistolaisena
Vähän kylmä suihku epäilijöille. "Yle Uutiset sijoitettiin kyselyssä suurista medioista selvästi eniten vasemmistolaise2241386- 1091341
Suomessa miesten työttömyys on korkeinta koko EU:ssa. Hienoa Orpo-Purra
Työttömyys lisääntyi helmikuussa – Suomen miesten tilanne synkin EU:ssa Tilastokeskuksen mukaan työttömiä 15–74-vuotiai1701337Hokki on konkurssissa!
Aivan uskomattoman hienosti on lähtenyt rahoituskierros käyntiin! ❤️ https://hokki.fi/ajankohtaista/hokki-kainuu-oy-hak531220- 3361189
Olet kaikella todennäköisyydellä
Ainut ihminen tällä pallolla, josta menen täysin hämilleni ja tuntuu että ÄO laskee samantien neandertalin tasolle. Kaik39995Vasuri ehdokas pilaa koko puolamgan.
On siinä vasureilla Kova riita pukari ehdokkaana vaaleissa. Jos "pääsisi" ei yhtään kokousta ettei tule valituksia. Eikö53957Kyllä on paha mieli
Olen niin luottavainen kaikesta huolimatta ollut sinuun. Luottanut että välität ihan oikeasti etkä halua minua satuttaa.25913- 74904