Tiedoksi!
https://www.att.hel.fi/fi/ajankohtaista/kalasatamaan-tulossa-uusi-asumisoikeuskohde-atrain
Kalasatamassa HASO Atraimen haku alkaa syyskuussa
8
185
Vastaukset 8
- Anonyymi
Riittäisköhän 10 vuotta vanha numero tähän kohteeseen. Tosin lähes kaikki kaksiot on Kalasataman tornitalojen varjossa ett taidan ootella seuraavia kohteita.
- Anonyymi
Aso-mummo tietää itse joten turha kysellä moisia itsestään selvyyksiä!
Jos ei riitä sitten joutaa Malmille jonottamaan!
Yksi aloitus riittää!
- Anonyymi
No jos haluaa asua Kelasatamassa muiden tukiaisten varassa elävien kanssa kai se on ota ok paikka. Jos taas haluaa asua rauhallisessa paikassa, jossa jokainen maksaa itse kulunsa, niin ei voi kyllä suositella.
- Anonyymi
Tuskin riittää. Ei ole aiemmin riittänyt Kalasataman ja Jätkäsaaren kohteisiin. Kantakaupungin merenranta-alueet eivät koskaan tule olemaan tukiaisten varassa elävien keskittymiä toisin kuin Simon Puksu.
- Anonyymi
Kymmenen vuotta vanhalla numerolla itsekkin liikkeellä eikä sillä tuolta asuntoa saa. Lakiuudistus olisi hyvä juttu, mutta silloin numerot menisivät arpajaisiksi.
Uusia numeronhakijoita tulisi varmaan se satatuhatta vähintään kun maalla asumaan kyllästyneet saisivat yhtäkkiä mahdollisuuden edulliseen asuntoon Stadissa.
Myös nykyisten Hekan asukkaiden joukossa olisi iso joukko halukkaita joilla olisi laittaa asomaksu peliin ja vaihtaa Hekan kämppä Hasoon eli hakijoiden määrä moninkertaistuisi. Setämies-Simo ei muuten asu Puksussa vaan Kaanankadulla.
- Anonyymi
Kalasataman Haso Haavi yli 1200 hakijaa, isoin numero alle 80.000 (noin vuodelta 2005). Sitten kuulemma muutaman peruutuksen jälkeen johonkin asuntoon pääsi n. 100.000:n järjestysnumero (ei varmaa). Haussa oli 47 asuntoa.
Kalasataman Haso Fortuna, haku 30.10. - 15.11.2017, 52 asuntoa. 1200 asuntoa. Voittonumerot 300 - 82.000.
Yksi hakija voi uudesta kohteesta valita max. 5 numeroa. Kutakin asuntoa tarjotaan aluksi pienimmälle järjestysnumerolle, hakijaa kohti vain kerran.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa912086Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as391353Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1371015Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.218965- 82836
- 95823
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo215724- 75716
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,53707On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79638- 69621
- 35601
- 43591
- 55517
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25467Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28462Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14460- 35454
- 33433
- 40427