Oot n. 10 vuotta nuorempi, mut ei tuo haittaa. Ainakaan mua ja toivottavasti ei suakaan.. 🙃
Ikävä sua.
46
52
Vastaukset
- Anonyymi
Onko kyseessä mies vai nainen?
- Anonyymi
Mies kyseessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies kyseessä.
Oletko yli 40
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko yli 40
Oon 43.
- Anonyymi
Ei haittaa. 🤭
- Anonyymi
Ootko mun mies?
- Anonyymi
Ap oli siis nainen?
- Anonyymi
Oletko mies?
- Anonyymi
Mä ainaski kaipaan 10 vuotta vanhempaa miestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä ainaski kaipaan 10 vuotta vanhempaa miestä.
Monen vanha oot? 🙂
- Anonyymi
Ainaki viis 😎
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainaki viis 😎
Viisikymmentä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ap oli siis nainen?
Juu niin on.
- Anonyymi
Niin ootko vastaaja monen vanha?
- Anonyymi
Jotain väliltä 25-35
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotain väliltä 25-35
25?
- Anonyymi
Noup
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noup
29v.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
29v.
Oliko tää kysymys vai onko joku kaipaaja nainen 29.v?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko tää kysymys vai onko joku kaipaaja nainen 29.v?
Kysymys naisen iästä. Jäi kysymysmerkki pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysymys naisen iästä. Jäi kysymysmerkki pois.
Säkö oot 39? 😎
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Säkö oot 39? 😎
Melkein
- Anonyymi
Jos oot vasta melkein 39 niin ei osu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos oot vasta melkein 39 niin ei osu
Laskitko varmasti oikein?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laskitko varmasti oikein?
Laskin, hän täyttää tänä vuonna 40
- Anonyymi
Kukas tämä on?
- Anonyymi
🤔 outoa
- Anonyymi
Kommentoin outoa, koska mies ketä itse kaipailen on melkein päivälleen 10 vuotta nuorempi mua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommentoin outoa, koska mies ketä itse kaipailen on melkein päivälleen 10 vuotta nuorempi mua
Mistä tiedät noin tarkkaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät noin tarkkaan
Varmaan siitä, et se on kertonut syntymäpäivän ja iän mulle ja toki tiedän omani
- Anonyymi
Minne tämä? Yksi nuorempi kundi kaipailee erästä vanhempaa naista. 🥰
- Anonyymi
Etelä-Suomeseen L-alkavaan kaupunkiin.
- Anonyymi
Nuorempi mies voi olla ihan hyvä vaihtoehto. Minulla itselläni on kokemusta vain vanhemmista miehistä mutta pitkän pohdinnan jälkeen olen tullut siihen tulokseen, että voisin harkita nuorempaa miestä, joka on kuitenkin selvästi aikuinen. Olen sanonut tämän ennenkin mutta esim. 30-37-v. miehissä on hyvin mielenkiintoisia, erittäin energisiä jössiköitä. ;)
- Anonyymi
Jössikästä tulee mieleen pullanmuru.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jössikästä tulee mieleen pullanmuru.
Jössikkä on sellainen reipas, tomera, energinen, innostuva, ei perässä vedettävä, positiivinen, lihaksikas komistus, joka ei haasteita pelkää. Toki jössiköitä voi olla muissakin ikäluokissa, myös neli-viisikymppisissä mutta harvemmin. ;)
- Anonyymi
Sama täällä tosin naista ja yksi tumma tuntuu olevan kiinnostunut 35 vuotias kunnon pakkaus. Mitähän haluaa hän tai tiedän kyllä,)
- Anonyymi
Siitä luvusta se 10 v pois. Ihana mies! 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä luvusta se 10 v pois. Ihana mies! 😉
En ole itse tavannut tämän ikäisenä vielä kypsiä parikymppisiä. Olen 35. Varmaan riippuu henkilöstä, millainen kypsyysaste riittää. Parikymppiset, etenkin miehet, ovat vielä todella naiiveja harvoja poikkeuksia lukuun ottamatta. Itselleni se unelmakumppanin ikähaarukka on n. 30-52-v. Mies saa olla max. 15 vuotta vanhempi kuin minä. Vanhemmissa miehissä arvostan sitä, että on hyvin säilynyt, jaksava ja energinen ja tietenkin kaikkea muuta, mitä arvostan muutenkin miehessä. En kuitenkaan mitään raihnaista vanhempaa miestä hoidettavaksi ottaisi.
- Anonyymi
Ootko H kaupungista, t 25 kundi
- Anonyymi
Kunhan aloittaja ei ole 25 tai nuorempi niin kaikki hyvi
- Anonyymi
Itsekin kaipaan itseäni n. 10 v nuorempaa miestä.
- Anonyymi
Kaivataanko täälä vaan jotain 20 25 poikii
- Anonyymi
Ei, vaan sellasta n. 40 v miestä.
- Anonyymi
Haikailen myös 10 v. Vanhemman miehen perään, vaikkakin turhaan. Näyttää olevan yleinen ikäero.
- Anonyymi
Mikä on miehen sukunimen kolmas kirjain?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on miehen sukunimen kolmas kirjain?
No voinhan sen sanoa, kun ei se vielä kellekään mitään kerro. Kolmas kirjain on u.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2394613Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763055- 472463
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451767- 281703
- 791451
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69948
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894