Yamaha aerox jäähärit vuotaa moottorin alle

Anonyymi

olen suht tietämätön vielä näissä hommissa mutta siis roxin moottorin alta vuotaa tipoittain jäähdytysnestettä kuitenkin siihen tahtiin että olis kiva saada fiksattua. onko kyse jostain tiivisteestä tai vastaavaa. omat taidot ei riitä koneen avaamiseen niin täytyykö viedä ammattilaiselle huoltoon. kun jäähäriä lisää ja ajaa pienen lenkin, neste kuumenee todella nopeasti ja syylärikin lämpenee melkoisesti. auttakaa tietämätöntä!

3

2271

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      onko kyse jostain tiivisteestä tai vastaavaa?
      -odotas kun katsos kristallipallosta ja ennustan,joo ei ole kyse mistään tiivisteestä.
      täytyykö viedä ammattilaiselle huoltoon
      -ennustan että täytyy viedä.
      se että jäähdytin neste ja syyläri lämpeää on aivan normaalia,eihän ne muuten mitään jäähdytä.
      todella nopea kuumeneminen ja melkoisen lämmin,ovat ovat melkoisen epämääräisiä käsitteitä.todela nopea=sekunti vai minuutti vai useita minuutteja.
      melkoisen lämmin =20,60 vai 100 astetta.

      • Anonyymi

        nosiis luulen että on joku tiiviste koska valuu pakoputken puolelta siitä moottorin sivusta(oletan että pumppu on siinä kohtaa). ja siis kuumenee parin minuutin ajossa paljon mutta pystyy kuitenkin kättä pitämään. ei muuten mutta jossain keskustelussa sanottiin että syylärin ei kuuluisi lämmetä. yritän selvittää tarkemman vuotokohdan. mut kiitos nyt kuitenkin avusta:D


    • Anonyymi

      Hyvä kun muistutit etten osta nestejäähdytettyä skootteria

      Vikaasi epäilen löystynyttä tai peräti murtunutta liitosta ja josta johtuvaa ilmataskua mutta kyllä ne korjaamolla selvittää, kunhan maksat 70 euroa tunti niille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3330
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2872
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2720
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2648
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      21
      2534
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2365
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1833
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1767
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1640
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1496
    Aihe