Mersun penkki kestää 70 tkm

Anonyymi

Jo on halpuutus mennyt huippuunsa. Keinonahka/kangas-jakkara on taatusti nykyisten automerkkien surkeimmasta päästä. Puolen millimetrin paksuista keinonahkaa penkin istuinosan reunoissa, voi vittu mitä laatua. Ostakaa vaikka se Dacia, saatte kestävämmän auton neljäsosahintaan.

17

168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taitaa olla nyky-Mersun kestävin osa.

      • Anonyymi

        Tuulilasi (~3mm) on vaihtoiässä jo 50000 km jälkeen.


    • Anonyymi

      Nuo penkit menee luultavasti ns. takuuseen.

      • Anonyymi

        Näkis vaan, eiköhän syy maahantuojan mukaan ole aina käyttäjässä.


      • Anonyymi

        Mulla meni Volvon vastaavat penkin verhoilut uusiksi halkeilua takia kun auto oli lähes 5 vuotias ja kilsoja suunnilleen 80tkm.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla meni Volvon vastaavat penkin verhoilut uusiksi halkeilua takia kun auto oli lähes 5 vuotias ja kilsoja suunnilleen 80tkm.

        Ei tainnut mennä enää takuun tai virhevastuun yms piikkiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla meni Volvon vastaavat penkin verhoilut uusiksi halkeilua takia kun auto oli lähes 5 vuotias ja kilsoja suunnilleen 80tkm.

        Mulla ainakin vaihdettiin ilmaiseksi uudet päälliset vastaavilla kilsoilla ja vuosilla Volvon C30:een. Aina kannattaa käydä reklamopimassa, usein voi olla juuri sellaisia ongelmia millä on jatkettu takuu jos ei paljon huudella.


    • Anonyymi

      Ei muuta kun uusi penkki merkkiliikkeestä. Töineen 4.500 euroa.

      • Anonyymi

        Tai sitten käy verhoomolla korjauttamassa, hinta noin 500€.


    • Anonyymi

      Jos noin niin menee takuuseen.

      • Anonyymi

        Takuu taisi mennä umpeen. Noissahan on surkean lyhyt takuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Takuu taisi mennä umpeen. Noissahan on surkean lyhyt takuu.

        200 D vm. 88 penkin selkänojasta sivutuen verhoilu kului puhki kahdessa vuodessa ja penkin istuinosa lysähti vinoon viidessä vuodessa, kilsoja siinä vaiheessa oli 150 tkm. Toinen automme on Chevrolet Alero 2001 ja kilsoja nyt 492tkm. Ei kangaspenkit ole mistään rikki, eikä penkki ole antanut mistään periksi. Uskomattoman hyvää sisustus materiaalia mersuun nähden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Takuu taisi mennä umpeen. Noissahan on surkean lyhyt takuu.

        Tuollaisissa asioissa takuu ei lopu siihen viimeiseen päivään, vaan tuotevastuu tulee kysymykseen. Istuimen oletettu elinikä tuskin on 2v/70tkm vaan ihan jotain muuta.
        Volvo vaihtoi uudet istuipäälliset autoon takuuseen kun kerni oli hieman alkanut halkeilemaan, vaikka autolla oli ikää lähes 5 vuotta ja ajettu 80-90 TKM.


    • Anonyymi

      No hätä, Autoverhoomot Tampere Kangasalla korjas penkin posken päivässä ja todella siististi. Laita nahkaa, niin ei tartte hetikohta korjauttaa uudelleen. Minulla kesti tosin 250 000, ennenkuin halkes toisen kerran. Nyt on nahkaa poski ja kestää varmasti ainakin 500 000 km

    • Anonyymi

      Volvoissa ja Volkkarissa Passatissa Highline varustelulla aika jumalattoman hyvän penkit

    • Anonyymi

      Mersuissa ja Bemareissa ollut aina paskat penkit, itellä heti selkä kipee kun ajan muijan X&:sta.
      Sit kun pääsee Audin ihanaan nahka jakkaraan niin selkä lepää.

      • Anonyymi

        Säästetty ja otettu peruspenkit. Mersuun ja bemariin pitää ottaa ortopedi tai sporttipenkit.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      150
      10892
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3063
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      210
      2902
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1908
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1729
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1706
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. 83
      1566
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    Aihe