Hei! Tietääkö kukaan missä Kuopiossa voisi nähdä miehiä runkulla/näyttää omaa isona 18/6 cm
Kuopion luontopaikat
21
1711
Vastaukset
- Anonyymi
MATKUS, Juustoportti/Neste vessassa hyvä glory hole. Suosittu paikka. Auki klo 6-22.
Sen jo tiedän.
- Anonyymi
Onko joku joskus käynyt ja saanut.
- Anonyymi
Yksityisesti vois runkata noin komeaa,ikäsi
- Anonyymi
Miten olis pesis stadionin ympäristö, siellä riittää ainakin parkkipaikkoja, ja pusikoita puijon metsässä.
Eilen kävin pesiksellä, sain nuorta pitkää imaista.
- Anonyymi
Onko tänään pesiksenipä ketään?
- Anonyymi
Huomenna ois 48v ukm tulossa Kuopioon..Neulamäkeen..onko tässä lähellä paikkoja?lähinnä minua saa runkata tai imeä loppuun saakka(12-15)
- Anonyymi
Missä kuopion nuoret miehet käy runkulla?
- Anonyymi
Epäilen toriparkkia, siellähän niitä majailee.
- Anonyymi
En ole koskaan käynyt mutta onko nämä ihan oikeasti olemassa et tuntemattomat miehet käy panemassa ja imemässä toisiaan jossakin paikoissa? Miten se tapahtuu et tietääkö siellä kävijät et tuo kaveri on samoilla ajatuksilla liikkeellä kuin minä?
- Anonyymi
Se vaan pienillä eleillä näkyy.
- Anonyymi
Siilinjärvellä Toivala uimarannan pukukopissa on glory hole.
- Anonyymi
Pitää käydä kokeilemassa tänään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää käydä kokeilemassa tänään.
mihin aikaan menet ja millainen olet? mitä haluat? voisin imeä sulta holen kautta loppuun asti
Uimahalleissa olen nähnyt.
- Anonyymi
18-5cm kirjoitti:
Kummassa hallissa käy isoimmat munat, lippumäki vai Niirala. Tänään menen jompaankumpaan.
Molemmissa isoja.
- Anonyymi
Nyt pesisstadionille seuraa
- Anonyymi
Huomenna klo 18:30 pesisstadionille imettävä 25v jäbä 186/75 17cm vers kundi
- Anonyymi
Tulkaa Juustoportti 23pv 11 21 tai 01.12-2021 klo 11.00 -- 12.30. tarjolla tedrvettä siistiä patukkaa imutettavaksi. mies 55v kalju ja makee..Neteellä siis
Ketjusta on poistettu 41 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle222798Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A101912Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671769Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.521765Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell971683Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1211674Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.701450Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001245Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta121198Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311198