Harakka pitää jo keppiä selan takana.
Harakka haluaa kepittää.
15
71
Vastaukset
Harakka on Ohisaloakin kiimaisempi opportunisti, mutta osaa julkisuuspelin paremmin.
- Anonyymi
Kohta alkaa paskanheitto duunareiden päälle, kun ei nämä tyhjänpäälle tehdyt työllisyystoimet ei auta, vaan käy päinvastoin, lista on sekava näistä toimista, sysätään muiden hartioille esim. kuntien.
- Anonyymi
Jos ei hieman keppiä tarjoa, niin suomalainen ei usko, näin se vaan on.
- Anonyymi
Saisko kepillä kepuloiset pangolta veroilla dokaamasta töihi?
- Anonyymi
Sutotehdas ja muut työntää jo väkeä pihalle.. Harakka portille kepittää..
- Anonyymi
Ei aktiivista tarvitse kepittää, eihän?
- Anonyymi
Aktiiviset ovat jo työelämässä.
Harakka työllistää itselleen usean avustajan mutta tuskin avustettunakaan kyseinen ministeri saa mitään aikaan.- Anonyymi
Onko muka työttömät kaikki passiivisia. Älä viitsi.
- Anonyymi
Harakka rääkyy lisää pakkoruotsitusta sillä Svenskfinland nousuun ja vie pesäänsä Antin hopiaisen arvopohjan.
- Anonyymi
Autotehdas tulee sammumaan. Se työvoimapulasta!
Vanha paskateatterilainen kepittää varmasti,
- Anonyymi
Palkat alas a la Posti ja työaika alas a la Marin. Kyllä töitä löytyy, jos joku haluaa tehdä.
- Anonyymi
Suuri ihmetys, miksi Harakka ja demarit ei puutu postin toimintaan, vaan haluaa antaa keppiä duunareille, johtaja saa kumminkin jotain murusia.....
- Anonyymi
Postilaiset voi lähteä niihin vitusti avoinna oleviin työpaikkoihin tienaamaan?
- Anonyymi
Timo on pääministeriainesta. Tulevaisuuden mies, ei menneisyyden, niinkuin Siniset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437