Moro,
poistin olohuoneesta vanhat verholaudat ja kotelon. Kotelon alta paljastui maalaamatonta pintaa ja vanhan maalipinnan sauma. Päätiin katkaista seinän maalipinnan 11 senttiä katon rajasta koko entisen verholautakotelon matkalta. Tarkoituksena saada ennen piilossa ollutta seinää nyt näkyviin. Olen nyt puhdistanut maalattavan alueen kittaamalla ja hiomalla. Huomasin että entisen maalipinnan ja betonin korkeusero on 2-3 milliä. Millä saisin nämä pinnat samalle tasolle ja pääsisin maalaamaan niin ettei uuden ja vanhan maalin välille syntyisi suurta korkeuseroa?
Kuvia tilanteesta:
https://photos.app.goo.gl/DKcsX66weT6YBYY87
Kiitos paljon avusta!
Uuden maalipinnan saaminen vanhan tasolle?
Anonyymi
1
163
Vastaukset 1
- Anonyymi
Katon joudut ruiskutasoittamaan uudelleen jos siistiä jälkeä haluat, seinät taas menee ihan hiomalla ja pakkeloimalla ja hiomalla uudelleen ennen maalausta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 80983
- 73842
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut101576- 43575
- 45533
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4516- 29513
Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.163512Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t133490Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61485