Isokyrö haluaa liittyä etelä-pohjanmaahan, kertonee jotain seinäjoen vetovoimasta?
https://yle.fi/uutiset/3-10367239
Isokyrö etelä-pohjanmaahan
12
59
Vastaukset
- Anonyymi
Juntit haluaa kaltaistensa seuraan.
- Anonyymi
Siis juntit?
Jos olet Vaasa myönteinen, niin ihan omaksi iloksesi vain. Kuinkas kävi Vähäkyrölle?
Vaasan keskusta ei ole kehityskelpoinen, on niin tiheään rakennettuja kivitaloja, ettei pysty edes kunnollisia jalkakäytäviä saati liikenneympyröitä tekemään, ts, jämähtänyt Vaasa. Eikä kyllä muutenkaan hyvä asumispaikka, ruma.
Kivikylässä ei ole ihmiselle kuin harmia eikä pysty laajentumaan, kun aina on jokin lätäkkö tai ms, vastassa.
Palvelutkin muuttaa Kivihakaan, toinen toisensa perässä. Kauas. - Anonyymi
Östermyra saisi kiittää olemassa olostaan Vaasaa.
- Anonyymi
Ainahan ne ollu sinne itäänpäin kallellaan
Miksi kukaan ei halua liittyä lapuaan hä
- Anonyymi
Älä sinä vaan muuta koskaan Lapualla. Täällä on vain fiksuja ihmisiä.
Voisit muuttaa Ilmajoelle, siellä on jätteille tilaa Lakeuden Etapissa. - Anonyymi
Sinne sinne riippu-kuli tunkiota tallaamaan
- Anonyymi
paskaan astuuvat mutta minkäs voi?
- Anonyymi
Tätähän nuo liitokset synnyttää-
Valtioneuvosto määräsi Isonkyrön kuuluvaksi Pohjanmaan maakuntaan vastoin kunnan tahtoa vuonna 1993.
Nurmo ja ylistaro samoinkuin p-seinäjoki tuntevat itsensä petetyiksi
-niinhän se onkin,elo tuon pettäjän kanssa on karsijaa- Anonyymi
Niinkö se menikin,edellinen kunnanjohtaja kylläkin titureelas sen omaksi kunnia työkseen. Sulka hattuun sanoilla.
- Anonyymi
Sitten liitos Seinäjokeen ja 1000 asukkaalla taas Vaasan ohitte.Voi Vähäkyrön raukkoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101094
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18619Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606- 68567
- 95552
- 26512
- 49510
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47437