Onko kukaan käynyt neulamäen näkötornilla, meinasin käydä katsastamassa paikkoja. tänään.
Missä kuopion paraspaikka harrastaa suihinottoa M/M
17
429
Vastaukset
- Anonyymi
Kävin ja tornissa runkkasin.
Käyn huomenna, olisko kaveria?
- Anonyymi
Tänään olisi aikaa iltapäivällä, sovitaan joku aika?
- Anonyymi
Käviskö esim. oma koti??
- Anonyymi
Markuksen kievarin tie, siellä hyvä ja rauhallinen paikka.
- Anonyymi
Huomenna ukm tulee Neulamäen koululla käymään..12-15..onko sinne seuraa..tai lähelle?lähinnä imetän kalua..
- Anonyymi
Matkus Juustoportti/Neste liikenneasema hyvä glory hole isossa vessassa. Auki klo 6-22.
- Anonyymi
Puijontornin kupeessa käy porukkaa näppihommissa.
Kimppakivaa tarjolla..- Anonyymi
18-5cm kirjoitti:
Hyvä tietää pitää käydä siellä kokeilemassa.
Haluatko paljaalla munaa kakkaseen pyllyyn tai panna mun kakkaseen peppuun paljaalla
- Anonyymi
Imetään haisevaa munaa, kuka se paikasta perhettä haluaa yäk..
- Anonyymi
Kävin ja rakastelin vanhan miehen kanssa. Oli niin mukava saada polvistua hänen eteen ja imeä kyrpää. Huipennukseksi sain haistella hänen pieruja suoraan anaalista
- Anonyymi
Pitää käydä katsomassa, jospa onnistuin
- Anonyymi
Onko kukaan menossa tänään?
- Anonyymi
Hyvät on näkymät, siellä alarinteellä näkyi jonkin sortin laavu, liekkö siellä kohtauspaikka?
- Anonyymi
Ihanaa sain antaa munaa suuhun kunnossa, ja sain jämäkkää nuorta pitkää ohutta,,,?
Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761757
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3471308- 671207
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html219980- 46920
- 58849
- 69798
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244538738- 119684
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79660