😊👓👜 sellainen papelitiikeli, joka kirjoittelee täällä lurituksiaan. Se olisi ainoa piirre, johon toivoisin muutosta jos oltaisiin yhdessä.
Walesin tiikeri Tom Jones: Help yourself
https://youtu.be/eMz_JSU8TxI
Vaikea uskoa että hän olisi
5
60
Vastaukset
- Anonyymi
Ja aloittajalla itsellään on 15 sivun kirjoitushistoria nykyisellä nimimerkillä, joten voi uskoa historian kokonaisuudessaan ulottuvan vuosien taakse. Paraskin arvostelija
Olen pyrkinyt laittamaan tunnisteita kirjoituksiini. Muiden on turha laskeskella määriä ja varsinkin lisätä negatiivisten kommenttien määrää. Se nousi nyt 312:een mikä minusta on liikaa kun ottaa huomioon kirjoitusteni sisällön.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Olen pyrkinyt laittamaan tunnisteita kirjoituksiini. Muiden on turha laskeskella määriä ja varsinkin lisätä negatiivisten kommenttien määrää. Se nousi nyt 312:een mikä minusta on liikaa kun ottaa huomioon kirjoitusteni sisällön.
Tarkka rätinki heheh
Anonyymi kirjoitti:
Tarkka rätinki heheh
Niitä ei tarvitse itse laskea. Kun on rekisteröitynyt käyttäjä niin silloin aloituksiin tulleet kommentit tulevat näkyviin hälytyskelloon linkkinä. Jos hälytyskelloa ei klikkaa niin se näyttää numeroina ko. kommenttien määrän.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Niitä ei tarvitse itse laskea. Kun on rekisteröitynyt käyttäjä niin silloin aloituksiin tulleet kommentit tulevat näkyviin hälytyskelloon linkkinä. Jos hälytyskelloa ei klikkaa niin se näyttää numeroina ko. kommenttien määrän.
Älä nyt helmostu helmanheiluttaja.... jospa heität mäkeen sen hermojasi rassaavan hälytyskellon?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62439Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant652248- 1981270
- 711078
- 1031042
Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211889"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig196875Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �10817- 47769
Ylipainoiset naiset ovat kokeneet kiusallisen ilmiön deittaillessa
Moni pluskoon nainen kertoo kohtaavansa deittailussa yllättävän ja kiusallisen ilmiön: alussa on luvassa romanssi, mutta47730