Oltiin vaimon kanssa 70-vuotisjuhlissa ja juhlakalu oli ikäisensä näköinen rouva, ylipainoinen ja harmaa, ei meikkiä, väsähtäneet piirteet. Joku kysyi samanikäiseltä vaimoltani, joko hän on 60-juhlamsa pitänyt. Olin tosi ylpeä ja sanoinkin hoitaneeni häntä hyvin kohta 50 v. Siis se hyvä hoito.
Kauneutesi salaisuus ?
46
<50
Vastaukset
Sinulla nyt ei ole ollut mitään vaikutusta vaimosi saamaan geeniperimään.
- Anonyymi
Jotkut pilaa hyvätkin geenit lihomalla ja ryypiskelyllä. Kyllä onnellinen avioliitto pitää molemmat osapuolet kukoistavina ja terveinä. Puolisot haluaa pysyä myös haluttavina toistensa silmissä.
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut pilaa hyvätkin geenit lihomalla ja ryypiskelyllä. Kyllä onnellinen avioliitto pitää molemmat osapuolet kukoistavina ja terveinä. Puolisot haluaa pysyä myös haluttavina toistensa silmissä.
Onnellinen avioliitto?
Kaksi suomalaista kaunotarta, joiden ulkonäön pantamiseen ei avioliittoa tarvittu.
Marimekon johtaja Kirsti Paakkanen ja Lenita Airisto.
Ennen vanhojapiikoja, nykyisin itsellisiä tai ”sinkkuja”.
Kirsi Paakkanen ei ole ollut avioliitossa.
Lenita Airisto on ollut kerran, mutta pääasiassa hänellä oli salasuhteita naimisissa olleisiin miehiin.
Kirjoitin joku aika sitten tavanneeni 80-vuotta täyttävän naisen, joka on elänyt vauhdikkaan elämän, johon on kuulunut rahaa, viinaa ja vieraita miehiä. Kuinka kauniina hän onkaan säilynyt. Metinkin ehkäpä naiset, joilla on elämässä ollut säpinää säilyvät hyvännäköisinä.- Anonyymi
korppis kirjoitti:
Onnellinen avioliitto?
Kaksi suomalaista kaunotarta, joiden ulkonäön pantamiseen ei avioliittoa tarvittu.
Marimekon johtaja Kirsti Paakkanen ja Lenita Airisto.
Ennen vanhojapiikoja, nykyisin itsellisiä tai ”sinkkuja”.
Kirsi Paakkanen ei ole ollut avioliitossa.
Lenita Airisto on ollut kerran, mutta pääasiassa hänellä oli salasuhteita naimisissa olleisiin miehiin.
Kirjoitin joku aika sitten tavanneeni 80-vuotta täyttävän naisen, joka on elänyt vauhdikkaan elämän, johon on kuulunut rahaa, viinaa ja vieraita miehiä. Kuinka kauniina hän onkaan säilynyt. Metinkin ehkäpä naiset, joilla on elämässä ollut säpinää säilyvät hyvännäköisinä.Paakkanen oli nuorena avioliitossa, mutta ei voinut saada lasta ja sen takia halusi eron, että isyys tulee mahdolliseksi miehelle.
Lenitakin on ihan ikäisensä näköinen pakkeliensa alla , samoin Paakkanen. . Mitä hienoa on salasuhteissa, ei voi edes lasta saada eikä perhe-elämää viettää ja on suurimman osan aikaa yksin .Jos se viinan kanssa riittää ihailluksi elämän sisällöksi, ihaile ihan rauhassa vaan !
Sanotaan että rakkaus kaunistaa.
Uusi rakkaus aina enemmän kuin vanha, kuihtunut, haalistunut tunne.
Mahla nousee, juissit alkavat virrata kropassa, kiinnostus omasta ulkonäöstä kasvaa, vaatevarastoa ja asusteita uudistetaan, kampaus ja tukanväri paranevat.
Moni seitsemänkymppinen, mies ja nainen joka on ollut elämänsä samassa parisuhteessa ei näe mielekkääksi hoitaa omaa ulkonäköään, etenkin kun sairaudet, elämän yksimuotoisuus ja lopahtanut mielenkiinto vielä alkavat painaa taakkana hartioilla.
Geeneilleen ei kukaan mitään mahda, mutta se sisäinen kauneus, onnellisuus, se että tuntee olevansa vielä voimissaan ja asiat jaksavat vielä kiinnostaa, muutkin kun iltalehtien lööpit ja juorulehdistön tylsistyttävä puppu, auttaa myös ulkoisesti.
Terve psyyke terveessä kropassa; jos mieli ei ole kunnossa ei siihen mitkään "hoidot" eikä meikit, kauneusleikkaukset eikä luksuslomat, pärnun hoitolat eikä gambialaiset poikaystävät auta.
Toinen asia joka aina auttaa näkemään itsensä kauniina ja muut rumina ja vanhoina ja harmaina ja kurttuisina on tietenkin huonontunut näkö.- Anonyymi
Montako vuotta jaksaa kauniina saman miehen takia pysytellä ?
Mieleltään sairaat voivat olla yhtä kauniita kuin muutkin . Millä oikeudella halveksit psyykeltään sairastuneita ? Ilkeä on kyllä ruma ulkoa ja päältä. Anonyymi kirjoitti:
Montako vuotta jaksaa kauniina saman miehen takia pysytellä ?
Mieleltään sairaat voivat olla yhtä kauniita kuin muutkin . Millä oikeudella halveksit psyykeltään sairastuneita ? Ilkeä on kyllä ruma ulkoa ja päältä.Tuo minunkin silmääni särähti ikävästi
"""Terve psyyke terveessä kropassa; jos mieli ei ole kunnossa ei siihen mitkään "hoidot" eikä meikit, kauneusleikkaukset eikä luksuslomat, pärnun hoitolat eikä gambialaiset poikaystävät auta."""
Kuinka sitten mahtaa olla tuon profiilikuvassa olevan harmaahiuksisen ja tiukkailmeisen naisen mielenterveyden laita?Tellukka kirjoitti:
Tuo minunkin silmääni särähti ikävästi
"""Terve psyyke terveessä kropassa; jos mieli ei ole kunnossa ei siihen mitkään "hoidot" eikä meikit, kauneusleikkaukset eikä luksuslomat, pärnun hoitolat eikä gambialaiset poikaystävät auta."""
Kuinka sitten mahtaa olla tuon profiilikuvassa olevan harmaahiuksisen ja tiukkailmeisen naisen mielenterveyden laita?Eikös jo ne antiikin kreikkalaiset puhuneet kropan ja psyyken harmoniasta?
Aijaa sinä näet " harmaahiuksisen ja tiukkailmeisen naisen ". Hmmm, minä laitoin profiilikuvaani rennosti hymyilevän vaaleatukkaisen siloposkisen naisen kuvan. Pitäisiköhän sinun käväistä silmälääkärissä tai ainakin pesaista prillisi vaikka yes'illä? Onko kaihi jo leikattu?Paloma.se01 kirjoitti:
Eikös jo ne antiikin kreikkalaiset puhuneet kropan ja psyyken harmoniasta?
Aijaa sinä näet " harmaahiuksisen ja tiukkailmeisen naisen ". Hmmm, minä laitoin profiilikuvaani rennosti hymyilevän vaaleatukkaisen siloposkisen naisen kuvan. Pitäisiköhän sinun käväistä silmälääkärissä tai ainakin pesaista prillisi vaikka yes'illä? Onko kaihi jo leikattu?Kuinka vanhana sinä minua pidät, että minulle olisivat jo antiikin kreikkalaiset puhuneet?
Kyllä se laittamasi kuva on nähtävästi häipynyt bittiavaruuteen.Tellukka kirjoitti:
Kuinka vanhana sinä minua pidät, että minulle olisivat jo antiikin kreikkalaiset puhuneet?
Kyllä se laittamasi kuva on nähtävästi häipynyt bittiavaruuteen."mens sana in corpore sano”
Emmä tiedä vanhana, mutta lukutaitoisena olen sinua (tähän saakka) pitänyt.- Anonyymi
" Montako vuotta jaksaa kauniina saman miehen takia pysytellä ? "
Sangen omituinen ajatus. En ma ainakaan ole yhdenkään maailman mieähen takia itseäni pitänyt terveenä eli kauniina koko hela elämäni ajan. - Nm. Itseni vain - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
" Montako vuotta jaksaa kauniina saman miehen takia pysytellä ? "
Sangen omituinen ajatus. En ma ainakaan ole yhdenkään maailman mieähen takia itseäni pitänyt terveenä eli kauniina koko hela elämäni ajan. - Nm. Itseni vainPaloma yrittää selittää, että tuore rakkaus pitää hänet hehkeänä. Eipä siltä näytä , vaikka on tummilla laseilla puoli naamaa peitetty ja ilme hapan. Olisko jo aika vaihtaa rakkaus tuoreempaan ?
Anonyymi kirjoitti:
Paloma yrittää selittää, että tuore rakkaus pitää hänet hehkeänä. Eipä siltä näytä , vaikka on tummilla laseilla puoli naamaa peitetty ja ilme hapan. Olisko jo aika vaihtaa rakkaus tuoreempaan ?
"happamia, sanoi kettu jne"
Älä yritä, ei pure.
Minä suorastaan hymyilen profiilikuvassani ja ei rypyn ryppyä.
- Anonyymi
Onko menossa joku kilpailu typerimmästä aloituksesta ?
- Anonyymi
On. Ulkonäköaloitukset johdossa.
- Anonyymi
Typerimmät kiirehtii vastaamaan typerimpiin aloituksiin.
Ja kaikkein megatyperimmät ehtii kommentoimaan kevytmielistä small talkia ja leikinlaskua.
Muuten, voisimme tehdä jonkun gallupin mikä on palstan kummallisin aloitus. Minä äänestän "seniorit uimassa" joka on kuin ulkoavaruudesta tuotu teema. Tulee omituisia mielikuvia vanhoista mummoista tai paapoista jotka valloittaa uima-altaat ja uivat rinnakkain ja puhuvat koko ajan. Eikai tollasta ihan oikeesti ole?- Anonyymi
Niinhän muutkin tekee, rinnakkain altaassa jne.
miksei seniorit ? Minusta nämä ulkonäkö aloitukset ovat omituisia jopa humoristisia.
Puskat kehuvat itseään antamatta näyttöä väityeilleen.
Minulta vaati puska todisteita kuvina venetsialaisillanvietostamme, muuten ei usko ; ))- Anonyymi
korppis kirjoitti:
Minusta nämä ulkonäkö aloitukset ovat omituisia jopa humoristisia.
Puskat kehuvat itseään antamatta näyttöä väityeilleen.
Minulta vaati puska todisteita kuvina venetsialaisillanvietostamme, muuten ei usko ; ))Juu ongan se niin uskomattonan hienoa että onlyhty laiturilla. Ei sitä voi ilman todisteita millään uskoa. Sinua vedätetään, eikö ole juolahtanut mieleesi ?
Anonyymi kirjoitti:
Juu ongan se niin uskomattonan hienoa että onlyhty laiturilla. Ei sitä voi ilman todisteita millään uskoa. Sinua vedätetään, eikö ole juolahtanut mieleesi ?
Vapaaehtoistyötä syrjäytymisen estoon.
Olen saanut koulutuksen tehtävään.- Anonyymi
Jopa tältä palstalta löytyy edustavanpa naisia kuin alussa mainitut daamit
- Anonyymi
Meitsillekin on joskus sanottu: "onpa sinua pidetty hyvin". Vastasin, että niin olen yrittänyt kovasti pitää ... - Nm. Oma homma
- Anonyymi
Sama täällä. On vaalittu ja hellitty kuin kukkaa kämmenellä ja kukkaseksi usein sanottu . Kohta 50 vee tätä ihanuutta ❤️🌹
- Anonyymi
Kuka sinua on vaalinut ja hellinyt? Meitsiä ei kukaan muu kuin ma itse. Eikä siihen mielestäni kukaan muu puolestani kykenekään. - Nm. Entinen ruusunnuppu
- Anonyymi
Kiva aloitus. Pääasiassa terveen ihmisen nuorekkuus säilyy vain itsekurilla, itse itseään hoitamalla ja kokonaisuudestaan huolehtimalla. Mutta että siihen huolehtimiseen on motiivi, lähtee monesta asiasta. Yksi on kumppanin hyväksyminen, arvostaminen ja kehuminen.
Aikanaan aviomies sanoi minua kuningattareksi ja villipedoksi, kyllä kukoistinkin. Ennen avioeroa olin hullu känkkä. Onneksi se aika oli niin lyhyt etten lopullisesti ehtinyt rupsahtaa, muttei siinä kurjassa läpimenovaiheessa ensimmäisenä mieleen tullet meikit. Nyt taas saan kehuja lähes kaikesta mitä teen. Ja itsestä ja toisistakin huolehtiminen on kohdallaan ja mieli kaikinpuolin hyvä.- Anonyymi
Miten Luoja siunaakaan noin täydellisillä ihmisillä
- ja vaatimattomilla ! - Anonyymi
Miten Luoja siunaakaan meitä tavallisia harmaita ihmisiä lähettämällä joukkoomme noin täydellisiä ihmisiä
- ja vaatimattomia.
- Anonyymi
Kuinka noin hieno pari kuin te eksyitte harmaaseen seuraan?
- Anonyymi
Minä lienen silmissäsi noita harmaita. En ole koskaan erityisesti meikannut, mutta hienoa elämänpolkua olen saanut kulkea. Toisinaan yksin, toisinaan kaksin kuten juuri nyt. Kumppanini ovat arvostaneet tyyliäni, pinnalliset olen karsinut pois ensi näkemältä.
Ei ole minunkaan naama meikeillä pilattu.
Tänään sattunutta. Hain tiilikuorman erään talouden pihalta. Miehen kanssa jutellessa kerroin tietty vieväni tiilet mökille uutta grilliä varten. Hän kiinnostui missä asti mökkini on. Vastasin tästä 4 km tuonne suuntaan. Mies siihen, että niin lähellä voit töiden jälkeen päivittäin piipahta mökilläsi. ;))
- Anonyymi
Ja sehän on klassinen: kerro,kerro kuvastin, ken on maassa kaunehin. Heti aamulla otan peilin käteeni ja siellähän se kaunein on. Kun sen vakuutan joka aamu, niin uskottava on.
- Anonyymi
Miksi hitossa naisen pitää olla kaunis ja i k ä i s t ä ä n nuoremman näköinen BUAAAH HAH HAA
Aloittaja on sikamainen sovinisti ja ikärasisti :P- Anonyymi
Aloittaja on nainen ja aloitus provo.
- Anonyymi
Siksi kun sovinisti pystyy vain katsomaan ei ajattelemaan.
- Anonyymi
Kuules aloittaja,sinulla ei ole osaa ei arpaa vaimon kauneuteen. Vaimoll on vaan hyvät geenit kauneuteen. Sinä voit olla vaikka minkälainen kiukuttelija.
Hahaa, eiköhän se ole niin, että geenit ne pääroolia pitävät tässäkin asiassa.
- Anonyymi
Geeneillä on oma roolinsa, mutta se ei ole päärooli. - Nm. Niitä voi narrata, jos osaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Geeneillä on oma roolinsa, mutta se ei ole päärooli. - Nm. Niitä voi narrata, jos osaa
Kerro miten einstein ?
- Anonyymi
Valitse elämäntapasi oikein. - Nm. Helppo nakki
- Anonyymi
Kun on tyylinsä löytänyt, ei ikää tarvitse pelätä.
Kauneus on katsojan silmässä.- Anonyymi
Hyväntuulinen ihminen on aina ilo silmälle, vuosikymmenistä viis.
- Anonyymi
Geenit ne määrää miltä näytät ja millainen terveys sinulla on, elämän tavat mukaan lukien. Olenkin itse oiva esimerkki geenien vaikutuksesta, jos vain istun minua voisi luulla jopa parikymmentä vuotta nuoremmaksi mutta autaarmias kun nousen seisomaan maan vetovoima paljastaa että mummohan tuo jo on, syynä suvun kiusallinen "kirous" lihasheikkoussairaus joten ryhtiä on todella vaikea pitää suorana, ei siis pidä arvostella ketään pelkän ulkokuoren mukaan.
- Anonyymi
Tanssia ja seksiä elämään! Ne pitävät nuorekkaana.
Minun tanssittajani ovat manan majoilla. Kyllä sitä humppaa mentiin seitsemänkymmentäluvulla niin että päätä pyörrytti!
Nyt nuorekkuuteni salaisuus on vain kauniit muistot tanssilattialta.- Anonyymi
Makriina2 kirjoitti:
Minun tanssittajani ovat manan majoilla. Kyllä sitä humppaa mentiin seitsemänkymmentäluvulla niin että päätä pyörrytti!
Nyt nuorekkuuteni salaisuus on vain kauniit muistot tanssilattialta.Mainio-Makriina löytäisi varmaan kavaljeereja joka lähtöön. Noin fiksu ja suloinen Nainen.🌹
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.4443222Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa13022IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk1172270Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.22055Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen
Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten182014- 1771973
Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1111704Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää4591318- 1491290
Vastuunkantoa
Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu551190