Miksei K-kauppa voi tilata enemmän VUOLUKANATUOTETTA, aina loppuu ja kun kysyy, vastaus aina sama: parin päivän päästä tulee???? Tämä tuote on hitti!!!
VUOLAKANATUOTE LOPPUU
6
135
Vastaukset
- Anonyymi
Niin olitko hakemassa vuo lukanaa vai vuo lakanaa? Kyllä köö-kaupasta saa lakanaa ja kanaa molempia, onnekkaimmat saa ehkä kanaa lakanoilla.
- Anonyymi
Tosi asiaton vastaus. Tarkoitin Atrian tuotetta vuolukanaa joka on tosi terveellistä. maistuis varmaan sullekkin, paitsi hinta on korkea, mutta on tosi terveellistä!!
Kiitos vastauksestasi, asiallisuutta! - Anonyymi
Kirjoitusvirheet herättävät sanomista
- Anonyymi
Kauppias tuskin lukee tätä foorumia, joten täällä on melko turhaa asiaa kysyä. Sitä pitää kysyä itse kauppiaalta!
- Anonyymi
Niin justiinsa. Onkohan nyt väärä paikka valittaa asiasta.. tästä foorumista asia ei etene mihinkään!
- Anonyymi
Olen viestättynyt asiasta néljä kertaa myyjille!!! Ei auta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392507
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait32277Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381373- 841330
- 631211
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40959Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124853- 31771
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi25623Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58596