Ensisilmäyksellä tai ei ollenkaan. Tuppaan ihastumaan niin. Vaikeuttaa vähän parinmuodostusta:( Mutta muutoin en osaa toimia, se on automaattista.
Tapanne ihastua?
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Aika samalla tavalla ajattelen. Harvinaista herkkua se silti kuitenkin on. Pelkkä ulkonäkö ei riitä, se on se jokin toisessa, jotain tuttua mutta kuitenkin salaperäistä, johon haluaa tutkimusretkelle. Silmiin katsominen, se kun katseet kohtaavat,ei pysty olemaan katsomatta, kun toinen on vaan niin ihana. Tunne on huimaava. Minulle ei vuosiin ollut näin tapahtunut, tai ei oikeastaan koskaan näin voimakkaasti, mutta tänä kesänä niin tapahtui. Olen siitä iloinen että olen saanut tämän kokea ja tavannut sinut, elämäni miehen.
- Anonyymi
Oletteko te siis jo jonkunlaisessa suhteessa?
- Anonyymi
Ei olla suhteessa, enkä tiedä edes ollaanko koskaan. Mutta olen silti kiitollinen ja onnekas, että olen saanut tuntea tälläisiä tunteita. Niin kuin aiemmin sanoin, tuollaiset tunteet ovat minulle harvinaista herkkua.
- Anonyymi
En ihastu ensinäkemältä, mutta tunnen usein kiinnostusta ensinäkemältä kehen ihastun myöhemmin. En ihastu helposti. Rakastun olen vain kerran.
- Anonyymi
En oo vuosiin ihastunut ( oon parisuhteessa)., kunnes.. Näin erästä ihmistä aika usein, enkä oikein tuntenut/reagoinut häneen. Sit rysähti ja tajusin et olen ajan kuluessa ihastunut häneen kun ollaan oltu tekemisissä. Eli ei ensisilmäyksellä, eikä edes toisella, mut liemessä oon.
Mä ihastuin heti. Huvittavinta että kerroin tunteen miehellekin ennen kuin edes itse tajusin mitä se on:)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysynkin sinulta nyt...
Tahdotko sinä minusta miehestä enää mitään..koskaan? Vastaa kyllä/ei/en tiedä ja siihen puhelinnumeroni kaksi viimeistä627749Voi luoja miten haluaisin
jutella kanssasi nyt. Harmittaa, että pidin estossa, mutta silloin olisin ollut riekaleina pienistäkin syytöksistä tai474426Nainen, vaikka kaikki on
ohi eikä koskaan alkanutkaan, niin tekisi silti mieli jakaa tämä trippi kanssasi, kertoa mitä kappaleita kuuntelin jne.264125- 1061956
- 1201810
Haluan sinua mies, aivan stanasti.
Ehkä enemmän kuin ketään koskaan ikinä, joten kysymys kuuluukin miten hlvetissä SÄ kestät tän näkemättömyyden. Toivottav721137NATO kaapelirikon takana, NORD STREAM putkirikon tapaan, yritys häiritä merenkulkua Itämerellä ?
Yhä enemmän on viitteitä siitä että Suomi , Viro ja NATO on viimeisemmän kaapelirikon takana. Estlink 2 kaapeli on nyt2941133IS Viikonloppu 28.12.-29.12.2024
Ei ole tainnut tästä vielä olla omaa keskustelua? Nyt on. Vihjeitä ja ratkaisuja vaan peliin.941116On hyvä nainen
Että olet pian käynyt läpi kaikki tunteet ja vaiheet mitä ihastuminen/rakastuminen saattaa käsittää. Tunnemyrsky on maht80962Ymmärtääkö miehet
Miten hormonit vaikuttaa naiseen kuukautisten aikana ja ennen sitä? On se mielenkiintoista, kun miehet on kestäneet soti115853