Äläkä luule, että olen unohtanut sinut. Enkä ole S-mies.
Älä vain suutu mulle, ihana nainen.
13
83
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä mies sä oot?
- Anonyymi
Olen K-mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen K-mies.
Harmi olen V nainen.
- Anonyymi
Minä, nainen, en pysty unohtamaan K miestä. Tänään istuttiin vierekkäin. Kosketin ihan hiukan, muka vahingossa. Ei sentään karkuun lähtenyt.
- Anonyymi
Mitä suuttua. Sinulla on karismaa joka heikentää puolustustaisteluani kerta toisensa jälkeen... vetovoima välillämme saa aikaa sähköenergian kaltaisia purkauksia, räsähdyksiä ja jyrähdyksiä, kuin rajuilman kaltaisia...mutta kaipaan lepoa, rauhaa ja tyyneyttä, en tiedä sellaisesta sinun kanssasi
- Anonyymi
No kuin? Mitä et voi hänessä unohtaa?
- Anonyymi
Älyä, huumorintajua, leikkisyyttä, seksikkyyttä, katsetta..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älyä, huumorintajua, leikkisyyttä, seksikkyyttä, katsetta..
Päästitkö tuollaisen käsistäsi?
- Anonyymi
Sillä on niitä on niitä jonossa tulossa, joten ei haittaa mitään.
- Anonyymi
Josset oo S-mies unohtanu numeroo ni lait viesti suoraan luuriin L-naiselle.
- Anonyymi
Miksi suuttuisin?
Mutta olen kyllä aika varma, että hän on unohtanut minut, joten ei tämä varmaan mulle ollut. Ei mulla ole mitään syytä uskoa toisin. Tuntee sentään vielä, jos vastaan joskus tulee. On kai sekin jotain... Kyllä hän varmaankin on jo unohtanut mut. Kolme kuukautta jo. Miehen mittapuulla kai ikuisuus? Mutta mä en ajatellut vieläkään unohtaa. -- Hyvä ettet ole kuin S.
- Anonyymi
Vaikkei olis vielä, ainakin aktiivisesti yrittää, sitä unohtamista siis.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221310
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä501194Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221173- 1381013
- 99863
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten323809Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602