Onko porukkaa

Anonyymi

lähdössä Goalle entiseen malliin, vai onko matkan suunta vaihtunut? Kovin on hiljaista nykyään. Mites "muualle Intiaan"?

5 kommenttia

Vastaukset

• Joo kyllä. Hiljanen on palsta nykyään. Goalle ollaan menossa 22.2-15.3.2020.

• Kyllä. Kuusi viikkoa keväällä. Odotan kovasti. Tänne vilkuilen noin puolivuosittain. Asialliset keskustelut Goasta taikka Intiasta ylipäätään, käydään nykyään muualla.

• Kerroppas missä keskustelut käydään kun en ole Goa / Intia keksuteluja löytänyt mistään :(

• Joka talvihan Goalle porukka lappaa. Itse en ole tykästynyt, mennään muualle Intiaan, on edullisempaakin.
    Eiköhän tämä palsta taas tästä virkisty, kun pakettimatkaajat alkaa kyselemään kaikenlaista itsestään selvyyttä...

• Pakettimatkaajat vähentyny rajusti kun ei enää aurinkomatkat vie väkeä Goalle jostain oudosta syystä. Tooisaalta tuo viestisi taitaa olla kopio usaeista aiemmista täysin samanlaisista jotka ovat palstalle ilmestyneet halveksimaan goan matkaajia. No jokaisellejoatain, itse olen ihastunut Goaan ja aion myös vastakin matkata sinne. Muualle intiaan en edes halua mennä, vaikkavarmasti nätävää olisikin järjettömän paljon. Annetaan ihmisten mennä sinne minne hauavat, en minää aikakaan voi kenenkään valintoja arvostella. joku tykkää käygä kanarialla, joku goalla joku muualla intiassa joku ehkä taikuissa joku kaupunki lomilla, mutta mielestäni kaikkien matkat ovat juuri heille oikeita , sopivia ja kelllään ei ole oikeutta arvostella toisen ratkaisua

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.