Onko porukkaa

Anonyymi

lähdössä Goalle entiseen malliin, vai onko matkan suunta vaihtunut? Kovin on hiljaista nykyään. Mites "muualle Intiaan"?

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo kyllä. Hiljanen on palsta nykyään. Goalle ollaan menossa 22.2-15.3.2020.

    • Anonyymi

      Kyllä. Kuusi viikkoa keväällä. Odotan kovasti. Tänne vilkuilen noin puolivuosittain. Asialliset keskustelut Goasta taikka Intiasta ylipäätään, käydään nykyään muualla.

      • Anonyymi

        Kerroppas missä keskustelut käydään kun en ole Goa / Intia keksuteluja löytänyt mistään :(


    • Anonyymi

      Joka talvihan Goalle porukka lappaa. Itse en ole tykästynyt, mennään muualle Intiaan, on edullisempaakin.
      Eiköhän tämä palsta taas tästä virkisty, kun pakettimatkaajat alkaa kyselemään kaikenlaista itsestään selvyyttä...

      • Anonyymi

        Pakettimatkaajat vähentyny rajusti kun ei enää aurinkomatkat vie väkeä Goalle jostain oudosta syystä. Tooisaalta tuo viestisi taitaa olla kopio usaeista aiemmista täysin samanlaisista jotka ovat palstalle ilmestyneet halveksimaan goan matkaajia. No jokaisellejoatain, itse olen ihastunut Goaan ja aion myös vastakin matkata sinne. Muualle intiaan en edes halua mennä, vaikkavarmasti nätävää olisikin järjettömän paljon. Annetaan ihmisten mennä sinne minne hauavat, en minää aikakaan voi kenenkään valintoja arvostella. joku tykkää käygä kanarialla, joku goalla joku muualla intiassa joku ehkä taikuissa joku kaupunki lomilla, mutta mielestäni kaikkien matkat ovat juuri heille oikeita , sopivia ja kelllään ei ole oikeutta arvostella toisen ratkaisua


      • Anonyymi

        Pakettimatkoja ei ole Goalle,
        Jokainen on varmaan yhden tai kaksi tehnyt Goalle ja nyt menevät omatoimisesti, jos menevät
        Eipä se nyt ihmeellistä ole lennot ja hotelli. Edullista, Goalla on hyvä tullista, kolikon viilaajat menee muualle, jos on halpaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakettimatkaajat vähentyny rajusti kun ei enää aurinkomatkat vie väkeä Goalle jostain oudosta syystä. Tooisaalta tuo viestisi taitaa olla kopio usaeista aiemmista täysin samanlaisista jotka ovat palstalle ilmestyneet halveksimaan goan matkaajia. No jokaisellejoatain, itse olen ihastunut Goaan ja aion myös vastakin matkata sinne. Muualle intiaan en edes halua mennä, vaikkavarmasti nätävää olisikin järjettömän paljon. Annetaan ihmisten mennä sinne minne hauavat, en minää aikakaan voi kenenkään valintoja arvostella. joku tykkää käygä kanarialla, joku goalla joku muualla intiassa joku ehkä taikuissa joku kaupunki lomilla, mutta mielestäni kaikkien matkat ovat juuri heille oikeita , sopivia ja kelllään ei ole oikeutta arvostella toisen ratkaisua

        Itsella 2020. 14 reissu, hyvä ja halpa minulle.
        Eikä Intiassa muut paikat kiinnosta.
        Aina shortsi kelit ja hyvät salit
        Goan osa-valtiossa riittää ohjelmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsella 2020. 14 reissu, hyvä ja halpa minulle.
        Eikä Intiassa muut paikat kiinnosta.
        Aina shortsi kelit ja hyvät salit
        Goan osa-valtiossa riittää ohjelmaa.

        Meillä nyt8. kerta helmikuulla. eka kerta oltiin 2011 ja silloinkin jousuttiin vähän kuin vahingossa sinne kun oli tarkoitus mennä egyptiin, mutta kerrasta rakastutiin kohteeseen


    • Anonyymi

      Kävimme noin 15 kertaa Goalla ja kun vihdoin viimein Finnair aloitti viime talvena suorat lennot niin todettiin, että nythän tämä mukavaa on. Ja sitten yllättäen lennot loppuivat yhteen kauteen. Emme viitsi ruveta kiertelemää Delhin tai Dohan kautta, aika väsyttävää touhua. Eli on etsittävä uusia kohteita.

    • Anonyymi

      Kolmeen vuoteen en ole käynyt, mutta helmikuussa tarkoutus lähteä vaihteeksi.
      Dohan kautta nopein reitti, kun suoria lentoja. Ei ole,
      Onko pohjois-Goa muuttunut miten kolmen vuoden aikana? Entä hintataso ruokaili ja räätäli hinnat ?

      • Anonyymi

        Samaa tasoa ollut viimeiset 10v


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      33
      7681
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4576
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      67
      3231
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2166
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1709
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1687
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      358
      1488
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      15
      1442
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1129
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      276
      1080
    Aihe