Nyt on kovasti esillä ollut väite, että sokeri ruokkii syöpäsoluja. Ovatko lääkärit teille syöpäpotilaille puhuneet tästä?
Sokeri ja syöpä
1
139
Vastaukset
- Anonyymi
Tuskinpa virallisen lääketieteen edustajat uskaltaisivat puhua asiasta. Etenkin kun ruokakaupan tarjonta on mitä on - 70 % tuotteista sokeroituja. Asiasta löytyy enemmän kirjoittelua jostain vaihtoehtopuolelta.
Siinähän ei menetä mitään, että jättää ainakin lisätyt sokerit pois. Näin olen itse tehnyt korkeiden verenosokereiden vuoksi. Vaikka nykylinjat eivät enää sokeritonta ruokavaliota vaadi. Jokaisen oma asia, haluaako sitten lisäksi karpata tai pitää ketogeenistä ruokavaliota.
Jos on diagnosoitu syöpä ja ottaa vastaan hoitoja, niin kannattaa myös huomioida, että sairauden ja sen hoidon vuoksi voi olla huonokuntoinen ja ruokahaluton. Eli siinä tilanteessa tärkeintä on saada ravintoa. Sinun on tehtävä oma kompromissisi tilanteen suhteen. Itse koen lisätystä sokerista luopumisen ihan helppona. Makuaisti tottuu kyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791937
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1591676Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461646- 1231443
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1361175Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia501062Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen58980- 15869
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P26856- 69852