Mikä viikonlopussa on parasta?

Anonyymi

Tietysti se, ettei aamulla tarvitse herätä herätyskellon soittoon. Voi vapaasti herätä hyvin nukutun yön jälkeen ja aloittaa päivänsä ja viikonlopun vieton. Sekin on yksilöllistä miten viikonloppua tulisi viettää. Niin mites se viikonloppu lähtee käyntiin? Käviskö jossain kylässä, syömässä ravintolassa, tai lenkillä? Vaihtoehtoja on monia. Vai olisiko sitä vaan kotona, täällä somessa.

t.oskuoo

12

113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Viikonlopussa on parasta perjantai kun klo 14. pääset töistä .Täysin ryytyneenä ja kaikkesi antaneena.Ajat kauppaan ostat safkat kaljat . Sitten Alkoon ja miestä väkevämpää. Sitten kotioi päästyä sauna lämpiämään ja sitä ootellessa naukkailet pikuhiljaa ostamasia juomia. Ja se kliimaksi;Nousu humala Ensimmäiset löylyt saunassa=siitä se duunarin viikonloppu alkaa.
      (ja sunnuntaina sitten armoton vitutus kun arki taas alkaa .)

• Anonyymi

Mikä siinä maanantaissa vituttaa? Elämähän on yhtä arkea, juhlaan on harvoin aihetta. Jos on töissä, vituttaa, jos ei ole, sekin vituttaa. Mikä olisi se vartalolle sopiva olotila? Pitäisikö jättää kaljottelu ja naukkailu vähemmälle, sehän on vanhanaikaista, nuorisokin on raitistunut. Ajattele mitä kaikkea niillä rahoilla saisi muuta kuin iänikuista saunaa ja kaljaa. Voisi vaikka jonain viikonloppuna vaihtaa maisemaa. Tai ostaa jotain isompaa.

• Anonyymi

Perjantaina aamuvuorosta päästyä vedetään lärvit. Launatai päivä menee toipuessa ja tasoitellessa.Sunnuntaina herätään krapulassa ja aloitetaan valmistautuminen yövuoroon klo 22.00

• Anonyymi

Viideltä saunaan ja kuudelta putkaan. No, ei oikkeesti, jytkähti vain Irwin vainaan laulu mielleen.
      Sehän on ihan sama näin elakkeella jotta onko perjanntai vai muananttae. Katiskot ja verkot pittää käyvä kahttoo ja kuletella kalat immeisille syötäväks. Nyt alakkaa himunen puolukankerjjuu ja sienimetissä sammoilut. Harrastan muutenkin samoilua ja bongausta, se on sitten eri juttu jotta mitä bongailen.

• Anonyymi

Mikä viikonlopussa on parasta? No se että on vapaata.Voi tehdä mitä ikinä lystää.
      itse olen kännissä koko vapaa ajan/viikonlopun.
      No joku kysyy miksi?Miksi käytät alkoholia?
      Vastaus:Lievittämään stressiä ja vitutusta.
      En nyt lähde tarkentamaan ja yksilöimään omaa alkoholin käyttöä,mutta se olen varma että en ole ainoa joka tätä alkoholia näin käyttää.
      Arki kun koittaa niin töihin painellaan ja ilman alkoholia.
      (Ei taida itsenäisyyspäivän boolit olla alkoholittomia? Mutta varmaan on tarjolla vaihtoehto.)

• Hieno viestiketju. Tykkään😀! Minulla lenkkeilyä, vähän kuntosalia , sauna olutta ja maanantai iltana töihin.

• Anonyymi

Minun mielestä viikonlopussa on parasta että jo heti aamutuimaan pääsee metsään marjoja ja sieniä keräämään!

Kun sitten sankot täynnä palajaa kotiinsa, niin laittaa saunan päälle.
      Siinä jonkin aikaa vihmoo ihteään ja sitten perkaa ne marjat ja sienet ja laittaa säilöön (pakastaa tai purkittaa).

Sitten voi laitella itelleen ja perheelleen karjalanpaistia ja keittää perunoita.
      Sallaattii löytyy omasta maasta.
      karjalanpiirakatkin voi pyöräyttää siinä sivussa.

Mikäpä on mukavampaa lauantaiehtoota vietellessä!
      Ei sitten mikään!

Sunnuntai on sitten lepopäivä.
      Voi lepäillä rauhassa, käydä kirkossa tai sukulaisissa.
      Voi myös mennä uudelleen marjaan tai sieneen. Tai onkimaan kaloja. Soutelemaan veneellä. Tai mitä uita harrastuksia sitten lieneen.

Ite oon huomannut että sunnuntai on tosi leppoisa päivä, ei tartte tehdä oikeastaan mitään.

Tässäpä selvitin viikonlopun toimet.
      Hyvää viikonloppua!

• Anonyymi

En ou ikinä ollu töissä, vaikka yli neljäkymmentä vuotta oun työtä tehennä. Olin työssä. Jos on töissä, nii sitähän pittää tehä monta työtä yhtä aekkoo. Eikö mää jakelluun, kottaraespönttöön? En minä aenakkaa kykene viilloommaan ja höylleemmään yhtäaekkoo, vaekka aeka mestari ounnii. Se on ihan niinku hevosella ajjoo rapsuttelloo haravakonneella ja samalla seivästtää. Siinä oes Spedeki jiäny toeseks.

• Anonyymi

Tuommosesta ookkaan kuin haravakonetta ajamaan.

• Anonyymi

Siinä Ameriikan tv ohjelmassa rekkakuskit jiällä sano se hyvännäkönen naene jotta: Sudin koko mäen. Mite helekutissa hän voi sutia, eikköön se kottero ou mikäsuttii.Outtoo porukkoo, nuo ameriikkalaeset.

• Anonyymi

Et taida tietää mitä sutiminen on se on maalaamista. Sama täällä metsässä, mustikassa krapulaa selvittämässä.

T. oskuoo

• Anonyymi

Tässä lopussa parasta on kun elo jää ja syys alkaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      238
      2282
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1828
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      67
      1547
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1245
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      61
      1115
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1098
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1018
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      1004
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      864
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      852
    Aihe