Euran kunta on tehnyt päätöksen sulkea Panelian terveysaseman säästö syillä ja Päiväkoti taitaa mennä myös ohi suun Panelialaisilta,noh saamme me sentään korotetun veron ja veden hinnan.Olisiko aika tehdä Brexitit;Panexit?
PANEXIT .......
15
431
Vastaukset
- Anonyymi
Olis siel saanu jotai palvelua pitää ettei perähikiän kansa rupee euraan vaeltamaan..
- Anonyymi
Älä pelkää,ei tulla Euraan kuin uimahallin paskal
- Anonyymi
Nyt pitää potkupallohalli saada kuha ensin ostetaan hallille tontti älyttömään ylihintaan joltain maajussilta
- Anonyymi
Ei se tyhmä ole joka pyytää vaan se joka maksaa. Ja Eurahan on punavetonen kunta
- Anonyymi
Taas tulee uusi kirpputori hah
- Anonyymi
No vähän jo odotinkin, että milloin toi kirpputori saadaan tähänkin keskusteluun mukaan....
- Anonyymi
Alunperin olisi pitänyt liittyä Harjavaltaan, eikä rutiköyhään Euraan. Eikö kellään järki herännyt
- Anonyymi
Kysykää Jantuselta ja Kallilta sekä silloisilta liittymispäätöksen siunanneilta munattomilta valtuutetuilta.
- Anonyymi
Ja mitä tekee Kiukaisten valtuutetut . Ei yhtikäs mitään Kiukaisten hyväksi...
- Anonyymi
No eiköhän pian saada potkuhalleja tyhjiksi jäävistä teollisuus hallista kun yritykset lähtee pois Eurasta,mut vois silti kunta pistää semmonen milli likoon varmuuden vuoksi tonttikauppaan ,ihan tapansa mukaan, jätetään Panelia koululaiset vaikka ilman koulukirjoi niin saadaan rahat riittämään ja veden hintaa Paneliassa.
- Anonyymi
Älkää murehtiko. Pian kaikki euralaiset kuuluvat Raumaan ja Lahtisesta tehdään uuden uljaan kaupungin johtaja!
- Anonyymi
Osakuntaliitos ,eli Panelia Eurajoen kuntaan, Kiukainen Harjavaltaan, Hinnerjoki ja Honkilahti Laitilaan. Eura ja Kauttua saavat jäädä ihan omakseen.
- Anonyymi
Luuleeko panelialaiset tosiaan että Eurajoki haluaa teidät. Varmaan 99% Euralaisista ei olisi halunnut kuntaliitosta kiukaisten kanssa,konkurssikypsä kunta. On tullut Euralaisille kalliiksi, mutta päätöksen tekivät kuntalaisten valitsemat poliitikot joten näillä mennään
- Anonyymi
Panelialaisetkaan ei ois halunneet Euraan. Vieläkään kehtaa missään sanoa minkänkunnan veronmaksaja on.Ja kyllä Eurajoki Panelian huolii, siitä on käyty neuvottelujakin, koko Euran kuntaa se ei huoli.
- Anonyymi
Loistavaa,jatkakaa ihmeessä niitä neuvotteluja ei varmaan euralaiset pistä hanttiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116948- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282694- 78684
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483