PANEXIT .......

Anonyymi

Euran kunta on tehnyt päätöksen sulkea Panelian terveysaseman säästö syillä ja Päiväkoti taitaa mennä myös ohi suun Panelialaisilta,noh saamme me sentään korotetun veron ja veden hinnan.Olisiko aika tehdä Brexitit;Panexit?

15

431

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olis siel saanu jotai palvelua pitää ettei perähikiän kansa rupee euraan vaeltamaan..

    • Anonyymi

      Älä pelkää,ei tulla Euraan kuin uimahallin paskal

    • Anonyymi

      Nyt pitää potkupallohalli saada kuha ensin ostetaan hallille tontti älyttömään ylihintaan joltain maajussilta

      • Anonyymi

        Ei se tyhmä ole joka pyytää vaan se joka maksaa. Ja Eurahan on punavetonen kunta


    • Anonyymi

      Taas tulee uusi kirpputori hah

    • Anonyymi

      No vähän jo odotinkin, että milloin toi kirpputori saadaan tähänkin keskusteluun mukaan....

    • Anonyymi

      Alunperin olisi pitänyt liittyä Harjavaltaan, eikä rutiköyhään Euraan. Eikö kellään järki herännyt

    • Anonyymi

      Kysykää Jantuselta ja Kallilta sekä silloisilta liittymispäätöksen siunanneilta munattomilta valtuutetuilta.

    • Anonyymi

      Ja mitä tekee Kiukaisten valtuutetut . Ei yhtikäs mitään Kiukaisten hyväksi...

    • Anonyymi

      No eiköhän pian saada potkuhalleja tyhjiksi jäävistä teollisuus hallista kun yritykset lähtee pois Eurasta,mut vois silti kunta pistää semmonen milli likoon varmuuden vuoksi tonttikauppaan ,ihan tapansa mukaan, jätetään Panelia koululaiset vaikka ilman koulukirjoi niin saadaan rahat riittämään ja veden hintaa Paneliassa.

    • Anonyymi

      Älkää murehtiko. Pian kaikki euralaiset kuuluvat Raumaan ja Lahtisesta tehdään uuden uljaan kaupungin johtaja!

    • Anonyymi

      Osakuntaliitos ,eli Panelia Eurajoen kuntaan, Kiukainen Harjavaltaan, Hinnerjoki ja Honkilahti Laitilaan. Eura ja Kauttua saavat jäädä ihan omakseen.

    • Anonyymi

      Luuleeko panelialaiset tosiaan että Eurajoki haluaa teidät. Varmaan 99% Euralaisista ei olisi halunnut kuntaliitosta kiukaisten kanssa,konkurssikypsä kunta. On tullut Euralaisille kalliiksi, mutta päätöksen tekivät kuntalaisten valitsemat poliitikot joten näillä mennään

      • Anonyymi

        Panelialaisetkaan ei ois halunneet Euraan. Vieläkään kehtaa missään sanoa minkänkunnan veronmaksaja on.Ja kyllä Eurajoki Panelian huolii, siitä on käyty neuvottelujakin, koko Euran kuntaa se ei huoli.


      • Anonyymi

        Loistavaa,jatkakaa ihmeessä niitä neuvotteluja ei varmaan euralaiset pistä hanttiin


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      915
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      80
      688
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      44
      649
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      636
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      87
      561
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      543
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      38
      482
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      71
      457
    Aihe