PANEXIT .......

Anonyymi

Euran kunta on tehnyt päätöksen sulkea Panelian terveysaseman säästö syillä ja Päiväkoti taitaa mennä myös ohi suun Panelialaisilta,noh saamme me sentään korotetun veron ja veden hinnan.Olisiko aika tehdä Brexitit;Panexit?

15

430

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olis siel saanu jotai palvelua pitää ettei perähikiän kansa rupee euraan vaeltamaan..

    • Anonyymi

      Älä pelkää,ei tulla Euraan kuin uimahallin paskal

    • Anonyymi

      Nyt pitää potkupallohalli saada kuha ensin ostetaan hallille tontti älyttömään ylihintaan joltain maajussilta

      • Anonyymi

        Ei se tyhmä ole joka pyytää vaan se joka maksaa. Ja Eurahan on punavetonen kunta


    • Anonyymi

      Taas tulee uusi kirpputori hah

    • Anonyymi

      No vähän jo odotinkin, että milloin toi kirpputori saadaan tähänkin keskusteluun mukaan....

    • Anonyymi

      Alunperin olisi pitänyt liittyä Harjavaltaan, eikä rutiköyhään Euraan. Eikö kellään järki herännyt

    • Anonyymi

      Kysykää Jantuselta ja Kallilta sekä silloisilta liittymispäätöksen siunanneilta munattomilta valtuutetuilta.

    • Anonyymi

      Ja mitä tekee Kiukaisten valtuutetut . Ei yhtikäs mitään Kiukaisten hyväksi...

    • Anonyymi

      No eiköhän pian saada potkuhalleja tyhjiksi jäävistä teollisuus hallista kun yritykset lähtee pois Eurasta,mut vois silti kunta pistää semmonen milli likoon varmuuden vuoksi tonttikauppaan ,ihan tapansa mukaan, jätetään Panelia koululaiset vaikka ilman koulukirjoi niin saadaan rahat riittämään ja veden hintaa Paneliassa.

    • Anonyymi

      Älkää murehtiko. Pian kaikki euralaiset kuuluvat Raumaan ja Lahtisesta tehdään uuden uljaan kaupungin johtaja!

    • Anonyymi

      Osakuntaliitos ,eli Panelia Eurajoen kuntaan, Kiukainen Harjavaltaan, Hinnerjoki ja Honkilahti Laitilaan. Eura ja Kauttua saavat jäädä ihan omakseen.

    • Anonyymi

      Luuleeko panelialaiset tosiaan että Eurajoki haluaa teidät. Varmaan 99% Euralaisista ei olisi halunnut kuntaliitosta kiukaisten kanssa,konkurssikypsä kunta. On tullut Euralaisille kalliiksi, mutta päätöksen tekivät kuntalaisten valitsemat poliitikot joten näillä mennään

      • Anonyymi

        Panelialaisetkaan ei ois halunneet Euraan. Vieläkään kehtaa missään sanoa minkänkunnan veronmaksaja on.Ja kyllä Eurajoki Panelian huolii, siitä on käyty neuvottelujakin, koko Euran kuntaa se ei huoli.


      • Anonyymi

        Loistavaa,jatkakaa ihmeessä niitä neuvotteluja ei varmaan euralaiset pistä hanttiin


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      132
      1327
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      956
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      855
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      623
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. Mitä mietit jos näet hänet jossain?

      🤗
      Ikävä
      52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      528
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      488
    Aihe