Tekisi ihanaa panna teidän kanssa käsipanolla.
Kaunis pilluni haluaa panot onko halukkaita painamaan kalun sisään...
65
5455
Vastaukset
- AnonyymiKiinnostaisi erittäin paljon, molemmat. Saako sua fistata? - AnonyymiKyllä saat fitsata...mulla on kyllä pillu aivan märkänä sulle vain sulle panettaa... 
- AnonyymiAnna mulle munaa pohjaan asti....ja saat panna kädelläsi....työnnä rannetta myöten...vatkaa niin että...pilluni pakahtuu.... 
- AnonyymiKyllä 
- AnonyymiPaina niin että tuntuu...panettaa... 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Kyllä saat fitsata...mulla on kyllä pillu aivan märkänä sulle vain sulle panettaa... Tuu poikkeen sen vittus kaa 

- AnonyymiKäy! Soita Mulle! - AnonyymiKappas miksi soittaa kun pystyy kirjottamaan? 
 Panetaa haluun sua haluun niinpaljon...
- AnonyymiTässä 

- Anonyymino varmasti on mies joka haluaa työntää kyrvän sun sisään 
 minä myös mistäpäin olet että voitas tehdä se
 ai että seisoo koko ajan olis ihana tehdä ihanaa
 naitas aina vaan ihanasti
- Anonyymimikset sitten soita mulle niin voitas panna ihan käsipanolla 
 jos sitä haluat
 kieltämättä ihan ihanaa haluatko sitä
- Anonyymirunkkaanko sun pillus ihan märäksi työntää kyrvän sinne 
 niin se vaan litisee kyrpä on iha kuuma kun ajattelen
 sun sun ihanaa liukasta pillua haluun sut mulkun päälle
 tule naimaan
- Anonyymihluaisin painaa kalun sisään otatko sen vastaan - AnonyymiHaa300977 kirjoitti:Haluaisit painaa kalusi sisääni kyllä otan se vastaan mutta olen ujo. Onks tää sun aloitus 
- Anonyymi kirjoitti:- Onks tää sun aloitus - On se minun aloitus olen ujo vieraitten miesten kanssa sexsin suhteen. 

- Anonyymihaluatko käsipanolla runkataan aina vaan 
- Tarjoan listausta,on kuulemma taitava käsi.ota selvää jos kaipaat..... nimimerkillä tähän firmaan. - AnonyymiStenwall kirjoitti:Fistausta Fitsausta pilluani tulee kuumaksi himosta pilluliha supituu kätesi ympärille aaah tuntuu himottavan ihanaah... 
- AnonyymiStenwall kirjoitti:Fistausta Panettaaaah...joooh...nyyyth....aaah... 
- AnonyymiStenwall kirjoitti:Fistausta Fitsaa mut....pilluni on sinun koko illan ja yön.. 
- AnonyymiSitähän sinula tulee kirjoituksen muodossa jatkuvasti! 

- AnonyymiKoko topicci haiskahti hyvälle pilailulle. Niinkuin kaikki muutkin samantyyliset...! =D - AnonyymiSun kanssa voimme jutustella pillun pano hommista tässäkin... 
- AnonyymiTyönnä koko käsi sisään ja runkkaa kädelläsi mun pilluu niin että pillun liha litisee... 

- AnonyymiNaiset jos haluatte kunnon käsittelyn laittakaa viestiä [email protected] 
- Anonyymisaako ttäältä pillua - Kyllä myös täältä saa pillua niin paljon kuin sielus sietää...kyrpäsi tykkää seistä...anteeksi rivous se kuuluu asiaan. 

- AnonyymiMoi Sari, sun s-posti ei toimi :( 
- AnonyymiJoko fistaus kiinnostaisi 😉 - Anonyymisari446 kirjoitti:Kyllä kiinostaisi oikein hyvin laitanko sormen pilluun nyt...? Maistatko sormiasi sen jälkeen ? 
 N45
- Anonyymi kirjoitti:- Maistatko sormiasi sen jälkeen ? 
 N45- En maistanut sormiani käteen vetoni jälkeen...se on itsetyydytyksen yleisin sanonta. 
 Olis kait pitänyt maistaa sormia käteenvedon jälkeen?
 N54😘😘😘😀😍🥰💞

- Anonyymianna mun kanssa panettaa haroissani paine ja palo viimeistä päivää, spermaa vaikka kuinka monelle naiselle 
Ketjusta on poistettu 130 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem1143378
- Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiinJo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo262766
- HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissäAikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat772598
- Mikä kaivatussasi herätti mielenkiintosiKun tapasitte ensi kerran? Ulkonäössä? Luonteessa tai olemuksessa? Kuinka nopeasti mielenkiinto muuttui ihastukseksi?1001609
- Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuetVaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k741518
- Valkoinen GolfKukahan on tämä ukko, joka työkseen kyylää pienen ässän asiakkaita viikon jokaisena päivänä.191174
- Kaikki ovat syntisiä!!!Näin täällä koko ajan vakuutellaan uskovaisten toimesta. Myös Päivi Räsänen on toistanut tätä samaa matraa jatkuvasti. N3741095
- Martina Aitolehti podcastissa: EroMartina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/6962011085
- Moottorisahalla kauppaanMissäs päin kaupunkia tämä yöllä moottorisahalla kauppaan yrittänyt asiakas askaroi? https://poliisi.fi/-/mies-yritti-s12947
- 51882