Tekisi ihanaa panna teidän kanssa käsipanolla.
Kaunis pilluni haluaa panot onko halukkaita painamaan kalun sisään...
65
5016
Vastaukset
- Anonyymi
Kiinnostaisi erittäin paljon, molemmat. Saako sua fistata?
- Anonyymi
Kyllä saat fitsata...mulla on kyllä pillu aivan märkänä sulle vain sulle panettaa...
- Anonyymi
Anna mulle munaa pohjaan asti....ja saat panna kädelläsi....työnnä rannetta myöten...vatkaa niin että...pilluni pakahtuu....
- Anonyymi
Kyllä
- Anonyymi
Paina niin että tuntuu...panettaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä saat fitsata...mulla on kyllä pillu aivan märkänä sulle vain sulle panettaa...
Tuu poikkeen sen vittus kaa
- Anonyymi
Käy! Soita Mulle!
- Anonyymi
Kappas miksi soittaa kun pystyy kirjottamaan?
Panetaa haluun sua haluun niinpaljon... - Anonyymi
Tässä
- Anonyymi
no varmasti on mies joka haluaa työntää kyrvän sun sisään
minä myös mistäpäin olet että voitas tehdä se
ai että seisoo koko ajan olis ihana tehdä ihanaa
naitas aina vaan ihanasti - Anonyymi
mikset sitten soita mulle niin voitas panna ihan käsipanolla
jos sitä haluat
kieltämättä ihan ihanaa haluatko sitä - Anonyymi
runkkaanko sun pillus ihan märäksi työntää kyrvän sinne
niin se vaan litisee kyrpä on iha kuuma kun ajattelen
sun sun ihanaa liukasta pillua haluun sut mulkun päälle
tule naimaan - Anonyymi
hluaisin painaa kalun sisään otatko sen vastaan
- Anonyymi
Haa300977 kirjoitti:
Haluaisit painaa kalusi sisääni kyllä otan se vastaan mutta olen ujo.
Onks tää sun aloitus
Anonyymi kirjoitti:
Onks tää sun aloitus
On se minun aloitus olen ujo vieraitten miesten kanssa sexsin suhteen.
- Anonyymi
haluatko käsipanolla runkataan aina vaan
Tarjoan listausta,on kuulemma taitava käsi.ota selvää jos kaipaat..... nimimerkillä tähän firmaan.
- Anonyymi
Stenwall kirjoitti:
Fistausta
Fitsausta pilluani tulee kuumaksi himosta pilluliha supituu kätesi ympärille aaah tuntuu himottavan ihanaah...
- Anonyymi
Stenwall kirjoitti:
Fistausta
Panettaaaah...joooh...nyyyth....aaah...
- Anonyymi
Stenwall kirjoitti:
Fistausta
Fitsaa mut....pilluni on sinun koko illan ja yön..
- Anonyymi
Sitähän sinula tulee kirjoituksen muodossa jatkuvasti!
- Anonyymi
Koko topicci haiskahti hyvälle pilailulle. Niinkuin kaikki muutkin samantyyliset...! =D
- Anonyymi
Sun kanssa voimme jutustella pillun pano hommista tässäkin...
- Anonyymi
Työnnä koko käsi sisään ja runkkaa kädelläsi mun pilluu niin että pillun liha litisee...
- Anonyymi
Naiset jos haluatte kunnon käsittelyn laittakaa viestiä [email protected]
- Anonyymi
saako ttäältä pillua
Kyllä myös täältä saa pillua niin paljon kuin sielus sietää...kyrpäsi tykkää seistä...anteeksi rivous se kuuluu asiaan.
- Anonyymi
Moi Sari, sun s-posti ei toimi :(
- Anonyymi
Joko fistaus kiinnostaisi 😉
- Anonyymi
sari446 kirjoitti:
Kyllä kiinostaisi oikein hyvin laitanko sormen pilluun nyt...?
Maistatko sormiasi sen jälkeen ?
N45 Anonyymi kirjoitti:
Maistatko sormiasi sen jälkeen ?
N45En maistanut sormiani käteen vetoni jälkeen...se on itsetyydytyksen yleisin sanonta.
Olis kait pitänyt maistaa sormia käteenvedon jälkeen?
N54😘😘😘😀😍🥰💞
- Anonyymi
anna mun kanssa panettaa haroissani paine ja palo viimeistä päivää, spermaa vaikka kuinka monelle naiselle
Ketjusta on poistettu 130 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1121760En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä331158SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul2191118Miksi Sieppi nolaa Salmisen ?
Onko kyseessä ihan tietoinen kosto ? Tälläkö juonella kirjaa nyt myydään ? https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/e72931029Voin kertoa sinulle
Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.36855- 42796
Mitä sinä nainen haluat elämältä
Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää33784Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v6781It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st9762+10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!
Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais235736