Narsisti on kumma lisko

Anonyymi

Narsisti on omistaja. Mitä hän omistaa ja mitä hän haluaa saada lisää? Hän omistaa Ihmisiä ja haluaa heitä lisää, hän kerää omaisuuttaan. Hoviväki on hyvä osoitus narsistin ihmisten omistamisesta. Narsisti on huono työkaveri, perheenjäsen, mikä tahansa, Kun toinen tekee töitä, narsisti kyttää vain sinua -tai perheessä perheenjäseniä. Narsistia ei asiat tai tekeminen kiinnosta, vaan häntä kiinnostaa ihmiset ja heidän manipuloiminen, siinä hän viihtyy testaten kaikkea. Hän vaikka valehtelee testatakseen hovinsa reaktioita. Narsisti joka havitteli kaikkien suosiota kerrostalossa, tuli talonväen kokoukseen ja tullessaan ilmoitti kuuluvasti: Minäpä sitä muutan pois tästä talosta. Sitten katseli ihmisten reaktioita ja ilmeitä kunnes sanoi; Ei tosissaan, en muutakaan. Tarkoituksena oli katsoa kuka olisi tarttunut hänen koukkuunsa, jossa on syöttinä narsistin "hyvät teot".

Oikea jokapaikan jonglööri ja tyhjäntoimittaja.

22

57

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No on sullakin valittamisen aihe. Kyttää välillä sitä omaa napaasi.

• Anonyymi

Isäni suuttui minulle 30v kun ostin sviittimatkan laivalle koska se oli hänen mielestä kallis. Ongelma on se että narsisti kuvittelee omistavansa lapsen vaikka hän olisi eläkkeellä eikä anna itsenäistyä. Se päättyy sitten kun hän kuolee.

• Anonyymi

Vieläkö sinä olet kolmekymppisenä riippuvainen isäsi mielipiteistä?

• Anonyymi

Minun isä vahtii mitä ruokaa kukakin syö. Nyt se on vähän lieventynyt hänellä, olen saanut jopa syödä viiikunoita viime talvena.

"poiuytrdfghj"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun isä vahtii mitä ruokaa kukakin syö. Nyt se on vähän lieventynyt hänellä, olen saanut jopa syödä viiikunoita viime talvena.

"poiuytrdfghj"

Ethän sinä asu vanhempiesi kanssa ja kerrot käyväsi itse ruokakaupassa ostamassa syötäväsi. Ei isäsi vahdi sinua päivittäin.

• Anonyymi

Netissä ei isän mielestä saanut uskoa mihinkään, mutta ehkä sekin on hieman muuttunut sen jälkeen kun hän itse sai kehuja Facen kautta. Ei hänellä ole Facea, mutta hänelle kerrottiin siellä olevan häneen liittyviä kehuja. Niin ehkä hän nyt hieman vo uskoa nettiinkin.

"poiuytredfghj"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ethän sinä asu vanhempiesi kanssa ja kerrot käyväsi itse ruokakaupassa ostamassa syötäväsi. Ei isäsi vahdi sinua päivittäin.

Mutta vahti kun olin ulkonaliikkumakyvytön. Hän nimittäin kuljetti ruokani ulko-ovelleni ja se oli alkuun niin surkeaa ja pieniä määriä ettei siksikään kunto kohentunut,

"poiuytredfghj"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta vahti kun olin ulkonaliikkumakyvytön. Hän nimittäin kuljetti ruokani ulko-ovelleni ja se oli alkuun niin surkeaa ja pieniä määriä ettei siksikään kunto kohentunut,

"poiuytredfghj"

Eihän sen sinuun enää luulisi vaikuttavan, mitä on joskus vuosia sitten tehnyt.

• Anonyymi

Tämä kun on itse päässyt ruokakauppaan kohentaa monella tavalla ja onkin elämäni suurinta luksusta käydä ruokakaupassa.,

"poiuytredfgh"

• Anonyymi

Opinkin koko aika paremmin suorittamaan ne ostokset. Aluksi oli älyttömän vaikeaa hahmottaaa niitä tavaroita, Nyt pystyn jopa katselemaan ympärilleni mitä siellä on.

"poiuytrdfgh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Opinkin koko aika paremmin suorittamaan ne ostokset. Aluksi oli älyttömän vaikeaa hahmottaaa niitä tavaroita, Nyt pystyn jopa katselemaan ympärilleni mitä siellä on.

"poiuytrdfgh"

Teetkö itse ruokaa itsellesi, vai käytkö asuinpaikkasi yhteisruokailuissa?

• Anonyymi

Missä ihmeen yhteisruokailuissa ?

"poiuytrdfghj"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vieläkö sinä olet kolmekymppisenä riippuvainen isäsi mielipiteistä?

Kyllä sitä riippuvaiseksi tulee kun luodaan semmoiset pelkotilat että tärisee jo pelosta vaikka asuu kaukana

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sitä riippuvaiseksi tulee kun luodaan semmoiset pelkotilat että tärisee jo pelosta vaikka asuu kaukana

Jo on kummallista läheisriippuvuutta aikuiselta ihmiseltä. Oletko hänestä taloudellisesti riippuvainen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet oikeassa, ihan puoli minuuttia puhelinkeskustelua riittää tuntemaan sen pelottavan energian, joka voi vaikuttaa monta vuorokauttakin tai viikkoakin emotionaalisella tasolla, Nuo muut ei ymmärrä, ettei se ole mitään vanhempi /lapsi riippuvuutta, vaan pelon energialla kukaan vaan voi tehdä sen tempun kenelle vaan kun pääsee riittävästi tavalla tai toisella vaikuttamaan.

"poiuytrdfghj"

• Anonyymi

Nuo jotkut vaan höpöttää jotain ihan alkeellisia kaavamaisia riippuvuusjuttuja vuodesta toiseen ja kiusaa niillä jutuilla vaikeuksissa olevia ihmisiä.

"poiuytrdfghj"

• Anonyymi

Samanlaista juttua voi kuulla esim. auttavissa puhelimissa.

"poiuytredfghj"

• Anonyymi

Täällä palstalla on sellainen aiheessa tyypillinen vastaväittäjä.

"poiuytrdfghjk"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jo on kummallista läheisriippuvuutta aikuiselta ihmiseltä. Oletko hänestä taloudellisesti riippuvainen?

Ilmeisesti et tiedä narsismista yhtään mitään. Jos aikuinen hallitsee lastaan kovin ottein pelotellen ja henkisellä väkivallalla hän voi yhä 30 vuotiaana pelätä elää elämää vanhemmista johtuen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmeisesti et tiedä narsismista yhtään mitään. Jos aikuinen hallitsee lastaan kovin ottein pelotellen ja henkisellä väkivallalla hän voi yhä 30 vuotiaana pelätä elää elämää vanhemmista johtuen

Ihmettelen suuresti miten voi pelätä henkilöä, jonka kanssa ei asu samassa huushollissa, eikä muutenkaan ole pakko olla kanssaan tekemisissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmettelen suuresti miten voi pelätä henkilöä, jonka kanssa ei asu samassa huushollissa, eikä muutenkaan ole pakko olla kanssaan tekemisissä.

Kerrotko missä asut, niin opetan sinulle Herran pelkoa?

• Anonyymi

Omija. Narsisti omii elementtejä muiden elämistä. Oli isompi tai pienempi, narsisti matkii, omii, varastaa sen mitä toinen tekee. Aivan naurettavaahan se on, aikuinen ihminen jolla ei ole yhtään mitään, vaan koko elämä on muiden ideoiden omimista.
      Mitä vain teillä on, älkää kertoko sitä noille loisille, sillä ne haluaa aina vain pilata sen mitä toisella on. Niillä on harha että omistavat toisen asioita, mutta sairastahan se on.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4340
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      82
      2191
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      555
      1711
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      100
      1436
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1157
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1088
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      218
      971
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      903
    9. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      878
    10. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      874
    Aihe