Olen kaljuuntunut ohimoilta...Kiinnostaisi vaan tietää, että minkälaista hiusmallia te käytätte joilla on sama ongelma? Mulla on tällä hetkellä sellainen joonas hytönen -malli,eli pään päällä on hieman pitemmät hiukset ja sivuilta ja takaa lyhemmät. Pitkillä pääosan hiuksilla saa ohimot juuri ja juuri peitettyä kun niitä vetelee eteen...tosin geeliä ja hiuslakkaa saa käytää runsaasti!!Kaljuksi en haluaisi itseäni ajella, sillä se ei sovi minulle yhtään!
Mitkä hiustuotteet olette havainneet hyviksi? Tarkoitan muotoilutuotteita. Itse olen huomannut että etenkin Osiksen mattavahalla saa hiuksista "tuuheammat" ja kaljut ohimot eivät pilkota läpi.
Millainen hiusmalli
10
3006
Vastaukset
- Vicmo
Ei niitä oyhimoja muuten saa peitettyä mitenkään..
- Cesar-tyyli??
Mikä se on?
- Mikko_
Niinpä. Paljaat ohimot ovat tietyssä mielessä maskuliinisuuden merkki, eikä ne useimmiten tietääkseni naisiakaan karkoita, vaan pikemminkin päin vastoin...
Näin siis, jos ohimot eivät ole ihan taakse asti vetäytyneet, vaan vain kohtalaisesti.
Sitten jos ohimot ovat vetäytyneet erittäin taakse, on tilanne ehkä eri, mutta tällöin kyllä useimmilla on sitten jo muitakin ongelmia, kuten hiusten oheneminen ylipäätänsä päälaelta ja hiusrajalta.
Joonas Hytönenhän alkaa olla siinä tilanteessa, että etutukka alkaa olla jo aika ohutta..- Talipää
Minusta myös hieman nousseet ohimot ovat pelkästään hyvännäköiset miehellä. En ymmärrä minkä takia jotkut haluavat siirteitä "normaalisti kaljuuntuneihin" ohimoihin. Näitäkin olen nähnyt before / after kuvissa.
Kyllä musta Hytösellä on vielä ihan kunnollinen tukka koko päässä. - Mikko_
Talipää kirjoitti:
Minusta myös hieman nousseet ohimot ovat pelkästään hyvännäköiset miehellä. En ymmärrä minkä takia jotkut haluavat siirteitä "normaalisti kaljuuntuneihin" ohimoihin. Näitäkin olen nähnyt before / after kuvissa.
Kyllä musta Hytösellä on vielä ihan kunnollinen tukka koko päässä.Hytösen tukan saa vielä ihan OK-näköiseksi, jos siihen sotkee läjän muotoiluaineita, mutta sanoisin kuitenkin, että juuri suihkusta tulleena Hytösen tukka näyttää varmaan jo aika pahasti harvenneelta.
Toki 30-vuotiaan tukka "saakin" olla jo harventunut, ei siinä mitään. Voi vaan Hytösen nuorekas imago kokea kolauksen ennen pitkää, ellei hän tee asialle jotain... - Mikko_
Mikko_ kirjoitti:
Hytösen tukan saa vielä ihan OK-näköiseksi, jos siihen sotkee läjän muotoiluaineita, mutta sanoisin kuitenkin, että juuri suihkusta tulleena Hytösen tukka näyttää varmaan jo aika pahasti harvenneelta.
Toki 30-vuotiaan tukka "saakin" olla jo harventunut, ei siinä mitään. Voi vaan Hytösen nuorekas imago kokea kolauksen ennen pitkää, ellei hän tee asialle jotain...Jos otetaan vielä esimerkiksi toinen talkshow-juontaja eli Conan O'Brien, niin miehellähän on ohimot jo kohtalaisen vetäytyneet, mutta silti tukka on miehen brändi, eikä paljaat ohimot häntä rumenna. Päinvastoin ohimot tuovat olemukseen tiettyä arvokkuutta, joka erottaa miehet pojista...
- ohimokalju
Mikko_ kirjoitti:
Jos otetaan vielä esimerkiksi toinen talkshow-juontaja eli Conan O'Brien, niin miehellähän on ohimot jo kohtalaisen vetäytyneet, mutta silti tukka on miehen brändi, eikä paljaat ohimot häntä rumenna. Päinvastoin ohimot tuovat olemukseen tiettyä arvokkuutta, joka erottaa miehet pojista...
Conan ei todellakaan ole kaljuuntunut yhtään...sillähän on niin tuuhea tukka, että epäilen hänen käyneen hiustensiirrossa. Katsoppas hänen tukkaansa tarkemmin...hiusraja on aivan normaalin näköinen, eikä ohimot pilkota ollenkaan.
- Mikko_
ohimokalju kirjoitti:
Conan ei todellakaan ole kaljuuntunut yhtään...sillähän on niin tuuhea tukka, että epäilen hänen käyneen hiustensiirrossa. Katsoppas hänen tukkaansa tarkemmin...hiusraja on aivan normaalin näköinen, eikä ohimot pilkota ollenkaan.
On miehen hiusraja vetäytynyt ja etutukka hieman ohentunut vaikkapa kymmenen vuoden takaiseen verrattuna selvästi.
Itse epäilen, että Conan käyttää hiustenlähtölääkkeitä, koska tukka tosiaan on miehen tavaramerkki...
- hopo
älä heti fixaa ohimoita ettei käy niinkun
berlusconilla että osat loppuu kesken
kyllä siirto on onnistunut vaikka tehdään
vain pari norvuudia palautusta - settiä
Niin, eli itse olen pistänyt ihan vielä vanhaan beckham-tyyliin hiukset hieman niin kuin punkkarit, eli vaikka on muuten normaali tukka, niin ensin vetää etuletin ylös tai pystyyn, ja sitten siihen keskelle kohottaa semmosen irokeesin. Myös päälaki jää suhteellisen hyvin peittoon, kun kaikki tukka on keskellä.
Näyttää sitä paitsi vielä ainaskin hyvältä, vaikka ehkäpä se tukka kohtpuoliin ropisee pois. Kannattaa ottaa kaikki irti kun vielä kerkiää, vaikka ketuttaakin kun on yleensä pitänyt fledaa aika kovassa arvossa. Noh, onhan tuolla Ljungbergilläkin ollut aika siisti letti tähän mennessä, mutta ruottalaasten vahvoilla geeneillä silläkin jo tippuilee pois.
Koitappa siis Beckham-irokeesia. Jos tukkaa riittää, niin voit vetää vaikka sivuilta lyhyeksi ja jättää takatukan, tämähän on "uusinta" muotia jopa. Värjääminen vaaleaksi peittää vielä entistä paremmin, ja ainakaan vielä ei ole kukaan minulle maininnut asiasta, paitsi kun olen suihkusta tullut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu463516- 1362525
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti172494Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151973- 161436
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731337- 1061324
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1531043- 931027
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon21969