Hinnat provinssikaupungeissa ovat laskussa eikä nousua ole edes näköpiirissä ja tämän vuoksi oma kiinnostusasunto- sioitukseen onkin loppunut. Periaatteessa olenkin hävinnyt jonkun 50-70 k€ viimeisen parin vuoden aikana.
Periaatteessa.
Pankkitilillä tämä lasku ei kyllä näy :) Lurkit ovat makselleet, yleensä jopa ajoissa, vuokria mulle heinäkuun loppuun mennessä liki 30 k€ josta on jo vähennetty vastikkeet, yhtiölainat ja viimeksi hankkimani kämpän pikkuruinen lyhennys.
Annoin wanhan autoni, M-B 220 BE vm. 2012, pojalleni että pääsee mukavasti töihin eikä tarvi tuhlata palkaa autoon vaan pääsee kiinni heti omaan asuntoon. Itse ajatteln laittaa vähän ajetun M-B GLKoon kun siitä on läski-isännän helpompi nousta, vaikka vuorankorotuskirjettä luukkuun laittamaan, se tuntuu paremmalta silleen itse eikä postin kuljettamana, mahtaako mokomat kommunistit sitä edes kantaa.. :D
Mites teillä? Onko palstalla muitakin köyhtyviä salavarakkaita vai pelkkiä lurkkeja?
Itse asun tietenkin OK-talossa kaupungin ulkopuolella ja seuraavaksi menenkin laittamaan 4 polttimen Weberin tulille, siihen sitten eilen marinoimani ja äsken esikypsentämäni kasslerit paksuina pihveinä vähän väriä saamaan. Aperaattina on ollut nyt jo 8 TLK Sandelsin 5,3% olutta eikä sitä S-ryhmän myymää koffin 4,4% tiskivettä tai pirkka-olutta. Päälle kurlataan XO:ta, tietenkin!
Ja suu on laakista raikas!!!1 :D
Hinnat provinssikaupungeissa
5
218
Vastaukset 5
- Anonyymi
Savimajan arvonalenemaa et siis ole uskaltanut edes arvioida. Onneksi mielen saa turrutettua viinalla. Sitä savella kuluukin.
- Anonyymi
Arvonalenemalla ei ole väliä koska myyn talon kuitenkin pojalleni ja muutan itse sinne missä ilmason lämpiäminen on jo tapahtunut. Me varakkaat talonomistajat voimme ylipäätään tasoitella hiukan jälkipolvenkin tietä.
- Anonyymi
^kuvittelet saavasi omat pois muuttotappioalueen savimajasta. Joko olet tosi tyhmä tai tosi fiksu (=tiedät poikasi olevan niin tyhmä, että saat hänet jallitettua tekemään huonot kaupat).
- Anonyymi
Mikkelissä saa maksaa kunnon talosta kovan hinnan, itsellä 2010 rakennettu kivitalo 160 neliötä ja tontti 1000 neliötä ja en myy alle 500 tuhannen ja tästä on tarjottu yli 400 tuhatta ihan ulkoa vilasemalla kun laadun näkee jo päältä ja keskustaan on matkaa 1.5 km eli kyllä kaupungissa talon saa aina kaupaksi ja hyvällä hinnalla.
- Anonyymi
Ota ryppyys----ketä kiinnostaa Mikkeli paitsi sua K......., Joroisista saa tommoisen talon ja paremilla mausteilla alle 100 tuhatta ja hesastakiin saa taloja 100-200 tuhatta vaikka kuka sinne ghettoon haluaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa791877Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341202Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134954Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.200879- 85723
- 65710
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo210674- 67637
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79618- 64574
- 35571
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32548- 55517
- 36514
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28442- 33423
- 40417
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin12408- 82408