Muita joilla ei ole ainuttakaan ystävää tai juttukaveria?

Anonyymi

Mua kiinnostaa onko Suomessa sellaisia ihmisiä joilla ei ole yhtäkäkään ihmistä jonka kanssa puhua . Ite oon 20v, ollu 100% yksin 4 luokalta lähtien ku oon erakkoluonteinen.

Enkä siis puhu sellasista joilla on poika/tyttöystävä, tai hyvänpäiväntuttuja. Tarkoitan ihan oikeita "yksinäisiä"

17

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä yksinäisiä on .

    • Anonyymi

      Pidän nykyään yllä vahvaa eristäytyneen tyypin muuria. Näytän ulospäin siltä etten ole halukas kontaktiin toisen ihmisen kanssa. Minuu pidetään outona ja arvaamattomana miehenä tämän tunnemuurin takia.

      Näen ja vaistoan intuitiivisesti joistakin ihmisistä että he olisivat valmiita avautumaan. Jos ihmiset näyttävät pelokkailta, puhun heille vaikkapa vallitsevasta säästä. Näen helpotusta ihmisissä. Minulla ei mene hyvin. Haluan olla omissa oloissani. Elän auringonlaskun aikaa.

      • Anonyymi

        Olisin minäkin aina ollut Suomessa yksinäinen, jos en olis ettinyt ulkomaalaisia kavereita,


        "poiuytresdfgh"


    • Anonyymi

      Ei ole yhtään kavereita. Oon tosi yksinäinen.

      • Anonyymi

        Oletko vanhempaa ikäluokkaa?


    • Anonyymi

      Hyvin yksinäinen olen. Facebookissa on paljon tuttuja mutta yhtään kotis ystävää ei siellä ole.

      • Anonyymi

        Olen yksinäinen eikä muuta ole, joskus toivoisin että olisi toinen yhtä yksinäinen niin voitaisiin olla kahdestaan yksinäisiä, eipä muuta


    • Anonyymi

      Nyt sitten vaan perustamaan ryhmää johon esimerkiksi te kaikki liitytte heti mukaan.

    • Anonyymi

      Hanki jostain käytetty tai uusi kitara. Kaikki ihmiset eivät puhu suullaan vaan teoillaan.
      Kitara on hyvä!
      Sillä voi opetella purkanaan itseään ja kertoa muille ( juutuubiin soittoja esim.)

    • Anonyymi

      Olen 34v mies ollut jo yli kymmenen vuotta yksin. Olen työ elämässä. Kun tulen kotiin olen yksin, viikonloput yksin lomat yksin jne. Töissä vaan myötäilen juttuja ja yritän olla hyvällä tuulella. En työkavereiden kanssa halua edes viettää vapaa aikaa, kokemus opettanut edellisestä työpaikasta. Työn ja vapaa ajan pidän erillään.
      Viikonloppuisin käyn joskus yksin baareissa. Kukaan ei tule juttelemaan minulle. Tosin en itsekkään tee aloitteita. Minussa on joku magneetti joka on väärinpäin. Tai sitten olen vain introvertti, joka välttelee sosiaalisia tilanteita, koska lähtökohtaisesti ne eivät ole mukavia. Ei ole puheen aiheita. Kaunis sää tänään, vastaus 'joo nii o'. Kuka nyt haluaa toiselle sanoa kasvotusten minulla ei ole yhtään kavereita ja olen 1/3 elämästäni ollut helvetin yksin. Lähtökohtaisesti yksinäisissä on jotain vikaa, mitä muut sosiaaliset ihmiset eivät ymmärrä.
      Niin kavereita voi saada: Uusi harrastus, tinder, menee vain rohkeasti vaan juttelemaan tuntemattomalle. Joskus tulee torjutuksi joskus ei. Harmi kun elämä ei aina mene kuin elokuvissa.

      • Anonyymi

        Hei yksinäiset perustakaa oma yksinäiset ryhmä jossa voi anonyymisti kertoa omia tuntojaan. Oma keskusteluryhmä. Ei tunnu niin pahalta kun tietää muitakin olevan. Itsekin olen vähän vetäytyvä


    • Anonyymi

      Yksinäistä erakkoelmää.
      Aina vain vähemmän ja vähemmän yhteyttä muihin ihmisiin.

    • Anonyymi

      Menihän se tämäkin päivä. Kävin jopa kävelemässä enkä ostanu kaljaa tänään.

    • Anonyymi

      Yksin olemiseen voi kehitellä hyvinkin myönteisiä puolia. Jos on työelämän ulkopuolella, tutut rutiinit ovat tärkeitä, parhaimmillaan ne ovat ikäänkuin kavereita. Sosiaalisia tapahtumiakin tarvitaan, jotta välttämättömät asioinnit eivät ala ahdistaa.

    • Anonyymi

      Erakkoelämä alkoi 2010.

    • Anonyymi

      hoidan yksinäisyyttäni emailitse, että valitsen kohdeyleisön ja alan kirjoittaa ihan kaikista aiheista

      olen kirjoittanut

      presidentille
      eduskuntaan
      ministeröihin
      kunnan johtajille
      kytille josta tuli mailin sulku
      kansalle
      tavalliselle kansalle

      mielenkiintoista vain kirjoitella erilaisille ihmisille

      kuitenkin suurin osa ei vastaa, mutta kirjoittaminen on kivaa

      ja tietenkin agentit seuraavat toimiani

      yhden maan agentteja ristin toisen maan agenttien kanssa

    • Anonyymi

      se on emailissa parasta että saa kirjoittaa ihan kenelle tahtoo

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3505
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      83
      1640
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe