Mikä on Kokoomuksen "oikeistosiipi"?

Luin tänään artikkelin jossa sanottiin että Ben Zyskowicz edustaa Kokoomuksen oikeistosiipeä. Mitähän tämä tarkoittaa? Miten hän voi olla oikeistolainen ja juutalainen samaa aikaan? Eikö kaikki vähemmistöt ole automaattisesti Vasemmistolaisia koska haastavat siis olemassaolollaan maan valtaväestön? Juutalaisuus ja Kristinusko eivät käsittääkseni ole yhteensopivia koska Juutalaisuus siis perustuu Jeesuksen kieltämiselle. Juutalaisuuden voi siis määritellä satanismiksi.

8

958

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • " Miten hän voi olla oikeistolainen ja juutalainen samaa aikaan? Eikö kaikki vähemmistöt ole automaattisesti Vasemmistolaisia koska haastavat siis olemassaolollaan maan valtaväestön? "

Etkö ole kuunnellut Stilleriä.
      Stillerin mukaan on olemassa "niitä ahneita juutalaisia".

• Eli ahne niinku Vasemmistolainen?

• Vasemmistolainenhan on sellainen että kaikki mulle heti nyt eikä mitään sulle. Minun teoriani onkin että Vasemmistolaisuus on siis peräisin Juutalaisuudesta. Todisteen viittaa siihen vahvasti muutenkin koska Marx, Lenin ja Trotsky olivat Juutalaisia.

• Suvakologian_tohtori kirjoitti:

Eli ahne niinku Vasemmistolainen?

Stiller lienee pohjimmiltaan vassari, vaikka koettaa sitä sekoittaa ainakin radio-ohjelmissaan.

• räkäpää kirjoitti:

Stiller lienee pohjimmiltaan vassari, vaikka koettaa sitä sekoittaa ainakin radio-ohjelmissaan.

Juutalaisten pyrkimys on aina kaapata poliittinen kenttä sekä oikealta että vasemmalta. Siksi kutsumme itseämme keskustalaisiksi. Siksi joskus Keskustalaisia leimataan ns. Ääri-oikeistolaisiksi. Ääri-ajatteluun kuuluu vain merkittävät terroriteot kuten pommi-iskut ja joukkoammuskelut.

• Suvakologian_tohtori kirjoitti:

Vasemmistolainenhan on sellainen että kaikki mulle heti nyt eikä mitään sulle. Minun teoriani onkin että Vasemmistolaisuus on siis peräisin Juutalaisuudesta. Todisteen viittaa siihen vahvasti muutenkin koska Marx, Lenin ja Trotsky olivat Juutalaisia.

Juutalaiset eivät ainakaan rakkauden maassa, eli Israelissa kykene ajamaan muhiksia mereen ilman USAn amua.

• ✡Kokoomus✡

• Juutalaiset eivät ottaneet Jeesusta vastaan. Elävät vanhan testamentin mukaan, vaikka eivät lue Jesajankirjan lukua 53.
      Messiaaniset Juutalaiset uskovat Jeesukseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      193
      5876
    2. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      26
      3654
    3. Koska näet seuraavan kerran

Kaivattusi? Onko päivä tiedossa vai sattumasta kiinni?
      Ikävä
      82
      2557
    4. Ootko nainen jotenkin

itseäs täynnä? Mars laihduttamaan. 🫵🏽 K
      Ikävä
      37
      2079
    5. Hyvästi.....

En vain enää jaksa.....
      Ikävä
      33
      1872
    6. Hyvää yötä

Mm❤️
      Ikävä
      43
      1837
    7. Ongelma Ibizalla

Mistä saada triatleetin jalkaan mahtuva kenkä häitä varten?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      106
      1754
    8. Eelle

Huomenta,ajattelen sua..
      Ikävä
      21
      1636
    9. Hauskaa nimipäivää rakkaalle!

On kova ikävä. Rakastan sua ikuisesti ❤️🤗😘
      Ikävä
      27
      1492
    10. Tappajamanne kiinni

Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!
      Mikkeli
      37
      1428
    Aihe