Ekakerta munaa suuhun 18-40v

Millaisia kokemuksia nuorilla miesten kanssa imuista?

21

3387

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olin alta 30v kun eka kerran otin vanhemmalta mieheltä suihin. Ja sen jälkeen pari kolme kokemusta. kuulemma osasin kun laukesivat ja kiihottavaahan se oli ja kylläkin humalassa olin kun viinahan vie estot. löytyispä sellanen yli 60v mies jolla olis pitkä ja paksu kalu jota runkataja imee. Mä nyt kylläkin 52v ja 02 al.

• Anonyymi

Viisvitonen ukkomies löytyis jolla on kova hinku päästää 35 vuoden pausin jälkeen ottamaan ja antamaan miehelle suu ja käsihoitoa.
        ,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viisvitonen ukkomies löytyis jolla on kova hinku päästää 35 vuoden pausin jälkeen ottamaan ja antamaan miehelle suu ja käsihoitoa.
        ,

Mistäpäin olet ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

,

Sama täällä 65v kokematon ukm Hki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saakos suhun yhteyttä jotenkin ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä Turusta, turhan pitkä matka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistäpäin olet ?

Turusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saakos suhun yhteyttä jotenkin ?

En laita yhteystietoja tänne.Katsotaan sopiva palsta missä missä voin yksityisesti laittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistäpäin olet ?

Turusta. Mistä päin sinä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En laita yhteystietoja tänne.Katsotaan sopiva palsta missä missä voin yksityisesti laittaa.

No mikäs palsta olisi sopiva?
        Laita mulle sähköpostia: vaihde@protonmail.com niin jutellaan siellä lisää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistäpäin olet ?

Turusta. Mistä sinä?

• Anonyymi

Novelli?

• Anonyymi

Olin 20 kun otin ensimmäisen kerran kalun suuhuni. Mies oli 70-vuotias. Ihana kalu ja paljon spermaa. Muutaman viikon päästä pyllistin myös hänelle ja hän nai minua todella hyvin.

• Anonyymi

Mun ensimmäinen aikuinen oli vanha äijä ehkä 50-55v. (Sic)
      Sillä oli vain puolinotkea kun lutkutin parhaani mukaan, olin vain 17v.
      Hän kuitenkin jatkoi imuttamista, ja laukesin 7 kertaa 3 tunnin aikana.

Kävin äijän luona ehkä 6kk.
      Sitten hän sanoi ettei enää, ja kuulin että hiv oli vienyt miehen 5 vuodessa.

Ensimmäinen aikuinen joka tuli mun suuhuni, oli telkkarin aikamiespoika, kotitalon kellarikäytävällä.
      Ja perseneitsyyden vei paras kaveri, ja heti perään liukkaille tunki sen isoveli.

• Anonyymi

Mulla eka oli kanssa kaveri koulusta. Kyseli mun kiinnostuksesta. Sit pyysi mut yökylään kun kesäloma oli alkanut Kävin sen kotona koko kesän pantava. Esitteli mut sitten vähän vanhemmille tutuilleen syksyllä. Oli itse oli löytänut paremman. Ne tykkäs kun mä imin. Monesti istuin jonkun sylissä muna suussa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Eihän se ollut sun eka kertas.Muistelet lämmöllä tapahtunutta ihguu sulle vain,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Hönö idiootti!

• Anonyymi

Nyt tekis mieli runkata ja imeä vanhempaa tosi isoa kalua. Lisä kiihoketta luo se jos ei ehkä seiso täysin kovana mut laukee suuhuni silti

• Anonyymi

Onko täällä oikeesti halukkaita imureita.Vanhempi mies Helsingistä olis kiinnostunut imettää,

• Anonyymi

Imisin mielelläni vanhempaa miestä mutta helsinki liian kaukana

• Anonyymi

Olin juuri täyttänyt 17v ja huomannut miestenkin kiinnostavan siinä mielessä ja aika ajoin valtasi halu kokeilla seksiä toisen miehen kanssa.
      Selailin erilaisia nettideittisivuja kunnes huomasin kuvassa tutun vähän vanhemman miehen, joka asui samassa talossa ja kävi viikottain sekä lenkkisaunassa että omalla saunavuorollaan saunassa.
      En vastannut ilmoitukseen, vaan päätin odottaa seuraavaa lenkkisaunaa kun ei muuten aktiivisia käyttäjiä ollut. Ja ajallaan tuo urooni sitten tuli saunaan ja aloimme jutella niitä näitä vaikka minua jännitti ja pikku hiljaa puheet kääntyi seksiin kun hän alkoi avoimesti hyväillä itseään... ehdotin että jos saan kokeilla kun en ole aiemmin ja siirryin lähemmäs...
      En ollu koskaan runkannut toista miestä joten siirryin suoraan polvilleni hänen eteensä ja otin tuon jumalaisen kalun suoraan suuhuni ja aloin ahnaasti imemään sitä... tunsin kuinka kalu kovettui sykkien suussani samalla kun hän nai suutani kunnes vähitellen laukesi suuhuni.
      Samana iltana annoin hänen viedä myös neitsyyteni ja siitä alkoi ihana seksisuhde...

Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Beata Papp gold digger (Leppilampi)

Kivasti nuori nainen turvasi toimeentulonsa kun antoi setämihelle. Naiset!!! Kyllä niitä setämiehiä löytyy aina vaikka naama ois kuin petolinnun perse
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      2625
    2. Venäjän ydinisku lähestyy hitaasti mutta satavarmasti...

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/eac44407-e77d-418b-ae21-1db8a0104309 Venäläisten ärsyttäminen jatkuu, milloin menee kuppi nurin ja "uusi aurinko"
      Maailman menoa
      430
      2281
    3. Ernan pahoinpitely

Erna pahoinpidelty. Törkeää Seiskalta nimittää tuota kissatappeluksi. Erna kertoo tässä lehtijutussa että hänellä on turvamies aina yöelämässä. Missä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      2010
    4. Huumekohussa marinoitu Redrama Vain elämää -kuvauksista: "...valehtelevan, jos sanoo, ettei..."

Juhannuksen jälkeen Redrama oli aiheuttanut lähipiirissään huolta kuukauden mittaisella katoamistempullaan. Vain elämää -leiri pidettiin toukokuun lop
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1804
    5. Paras muistosi hänestä?

Mitä muistoa muistelet mieluiten ikävöimästäsi ja miksi?
      Ikävä
      99
      1537
    6. Mikä hän on ammatiltaan?

Mitäs sun ikävän kohde tekee työkseen?
      Ikävä
      95
      1380
    7. Kun mennään...

yhdessä petiin... Otathan mut peiton alle? Hyvää yötä toivottaa sun nalle. Oot mun oma hehkulamppu, Kauniimpi kuin nätein kukkakimppu. https://you
      Ikävä
      172
      849
    8. Taitaa olla viimeinen talvi.

Jos sähkön hinta talvella on 4-5 kertaa suurempi, kuin edellisenä talvena, niin mulla ei ole varaa lääkkeisiin, ei ruokaan, muita laskuja en voi maksa
      Pori
      77
      652
    9. Rölli, tänään aiheena psyykkiset ongelmat

ja suhdesekoilut. Tasapainoisella ihmisellä on tunteet ja järki sopusoinnussa. Tämä johtaa siihen että, myös parisuhdeasioissa ja rakkauselämän puol
      Ikävä
      149
      627
    10. Selvitetään syyt kalliiseen sähköön!

Sähkön hinta pysyy hirmukalliina riippumatta kulutuksesta. Nytkin keskellä kesää sunnuntaina yli 30 snt/kWh. Mitä onkaan tulossa talvella? https://ww
      Maailman menoa
      218
      606
    Aihe