Eikö tuota jatkuvaa räkötystä saa millään loppumaan? Naapurit ovat hankkineet pieniä koiria, jotka räköttävät milloin mitäkin. Päivästä toiseen tuota melusaastetta, ja räkötykseen ei edes ole mitään syytä, esim. joku murtautuisi sisään asuntoon tms. ns ymmärrettävä syy haukkua.
Miksi noiden koiria pitävien eukkojen pitää olla niin pirun itsekkäitä, etteivät kiellä räkyttimiään räkyttämästä, miksi ei rauhaa rakastavia naapureita voida ottaa huomioon? Miksi eivät ole kasvattaneet ja kouluttaneet koiriaan?
Rakit räksyttää pitkin päivää
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Räkytin onkin mielenkiintoinen uudissana.
On ihmeellistä, kun jotkut hyssyttelevät koiriaan jo ennen kuin ne haukkuvat ja pyrkivät hiljentämään ja ovat tosi tarkkoja, jossain taas koirat aivan rauhassa haukkuvat pitkiä aikoja tai jopa haukutetaan esim heittelemällä niille palloa ym - Anonyymi
Tapa ne rakit. Niim mäkin tein HEKAn talos.
- Anonyymi
tee niin että äänitä sitä räksytystä sopiva pätkä vaikka tunnin tai liitä useampi räkytys jakso yhdeksi äänitiedostoksi. sit suuntaat kaijuttimet sen naapurin seinää vasten ja yöllä klo3 laitat nupit kaakkoon ja annat sille naapurille sen omaa lääkettä. sit jos jotain skismaa tulee niin vetoat normaaleihin elämisen ääniin ton voi tehdä kerran ja silti ei saa häätöä 🤩
- Anonyymi
Kun koira jätetään syksyn sateisin ja tuuliin, talvipakkaseen hangelle koko talveksi ja sitten kehutaan, miten se meidän koira tahtoisin olla jatkuvasti ulkona, nukkuuko sateessa märällä maalla ja talvella hangella ilman koppia tai minkäänlaista suojaa. Olen kuullut naapurin koirien jatkuvan haukun läpi yön. "Kyllä se meidän koira. Vaikka korvat paleltui, tuli keuhkokuume ja tassut oli siniset. Sinne se hangelle haluaa. Ruoka ja vesikuppikin ihan jäässä ja vain lumi kelpaa. Kyllä se meidän koira."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448291
- 724766
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14740Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373500Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483146Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella502950Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262875- 402800
- 412146
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731817