Olemme aikeissa vaihtaa nykyisen isännöintimme minkälainen on tuo Penttinen? .Olen kuullut ettei olisi koulutettuja muutakun omistaja?ja hihhuleita.
Pietarsaaren isännöititoimistot
6
124
Vastaukset
- Anonyymi
Olemme aikoneet vaihtaa nykyisen isännöintitoimistomme.
Minkälainen on tuo Penttinen ?
Olen kuullut, että ainoastaan omistaja olisi koulutettu. Ja kouluttamattomat olisivat hihhuleita.
...Ennen oli kansakoulu ja katekismus, vaan ei pakkosuomea. - Anonyymi
ainakin kylvivät taloyhtiötten yleisavaimia ympärikaupunkia teboililtakin löytyi isonippu
- Anonyymi
No mikäpä se olisi sitten sellainen paras (mutta ei välttämättä halvin) kiinteistönhuoltoyhtiö ?
Sellainen jolla olisi koulutettua ja kokenutta kiinteistönhoidon- ja huollon osaajia töissä, johdossa ja kentällä.
Kyllähän nuo nurmet ja puskat tulee leikattua, tontit lehtipuhallettua ja lumet aurattua jokaisella nykyäänkin.
Mutta, että sitä itse kiinteistönhoidon- ja huollon osaamista milläkö firmalla parhaiten olisi ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mikäpä se olisi sitten sellainen paras (mutta ei välttämättä halvin) kiinteistönhuoltoyhtiö ?
Sellainen jolla olisi koulutettua ja kokenutta kiinteistönhoidon- ja huollon osaajia töissä, johdossa ja kentällä.
Kyllähän nuo nurmet ja puskat tulee leikattua, tontit lehtipuhallettua ja lumet aurattua jokaisella nykyäänkin.
Mutta, että sitä itse kiinteistönhoidon- ja huollon osaamista milläkö firmalla parhaiten olisi ?Miten puskien leikkaus liittyy isännöintiin? Etsittekö nyt siis isännöitsijää VAI huoltoyhtiötä?
- Anonyymi
Oikeusministerin mukaan parhaat vaihtoehdot ovat Somaliasta muuttaneet. He ymmärtävät talousasiat miten vähällä kustannuksilla selvitään tinkimättä laadusta.
J a ovat vähintään tohtoreita.- Anonyymi
joku huru KM on siellä nykyään entinen muurari ei mitään tietoa isännöinnistä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903285
- 883053
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191852- 301787
- 211711
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341399- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319