Olemme aikeissa vaihtaa nykyisen isännöintimme minkälainen on tuo Penttinen? .Olen kuullut ettei olisi koulutettuja muutakun omistaja?ja hihhuleita.
Vastaukset 6
- Anonyymi
Olemme aikoneet vaihtaa nykyisen isännöintitoimistomme.
Minkälainen on tuo Penttinen ?
Olen kuullut, että ainoastaan omistaja olisi koulutettu. Ja kouluttamattomat olisivat hihhuleita.
...Ennen oli kansakoulu ja katekismus, vaan ei pakkosuomea. - Anonyymi
ainakin kylvivät taloyhtiötten yleisavaimia ympärikaupunkia teboililtakin löytyi isonippu
- Anonyymi
No mikäpä se olisi sitten sellainen paras (mutta ei välttämättä halvin) kiinteistönhuoltoyhtiö ?
Sellainen jolla olisi koulutettua ja kokenutta kiinteistönhoidon- ja huollon osaajia töissä, johdossa ja kentällä.
Kyllähän nuo nurmet ja puskat tulee leikattua, tontit lehtipuhallettua ja lumet aurattua jokaisella nykyäänkin.
Mutta, että sitä itse kiinteistönhoidon- ja huollon osaamista milläkö firmalla parhaiten olisi ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mikäpä se olisi sitten sellainen paras (mutta ei välttämättä halvin) kiinteistönhuoltoyhtiö ?
Sellainen jolla olisi koulutettua ja kokenutta kiinteistönhoidon- ja huollon osaajia töissä, johdossa ja kentällä.
Kyllähän nuo nurmet ja puskat tulee leikattua, tontit lehtipuhallettua ja lumet aurattua jokaisella nykyäänkin.
Mutta, että sitä itse kiinteistönhoidon- ja huollon osaamista milläkö firmalla parhaiten olisi ?Miten puskien leikkaus liittyy isännöintiin? Etsittekö nyt siis isännöitsijää VAI huoltoyhtiötä?
- Anonyymi
Oikeusministerin mukaan parhaat vaihtoehdot ovat Somaliasta muuttaneet. He ymmärtävät talousasiat miten vähällä kustannuksilla selvitään tinkimättä laadusta.
J a ovat vähintään tohtoreita.- Anonyymi
joku huru KM on siellä nykyään entinen muurari ei mitään tietoa isännöinnistä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 641032
- 601009
- 93817
- 57803
- 42668
Jasmin vauhdissa
Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois222630- 50588
- 66565
- 40560
Nainen joka haluaa miehen
Näyttää sen selvästi. Hommaa minihameet, pitkät hiukset, laihduttaa ja on iloinen sekä aktiivinen.79553