Ulosottomies

Anonyymi

On teillä erinomainen ulosottomies Katri Ketola joka tuntuu olevan kaiken lain yläpuolella. En ole koskaan tavannut häntä enkä oikein muutenkaan. Puhelimella ei saa mitään neuvoja ja sähköpostilla ei senkään vertaa. Mutta oli hänellä helmikuussa sytyttänyt, että muka murhaisin ja pahoinpitelisin hänet, ja että olen kuulemma tehnyt sen puhelimitse. Itse kiristää minulta rahaa ulosoton ohi ja tietysti puhelimitse ettei jää todisteita. Tai muuten tulee miehet jotka sen perii.

Tuomo Rusanen Lieksa

26

2500

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Älä usko mitä ulosottomiehet sepittää tai lähettää ei näistä nurmeksen ulosottomiehistä ja naisista ole mihinkään,eikä kukaan tule perimään mitään ovat onnettomia paskahousuja koko sakki.Sanot niille,että noutaja voi tulla yöllä tai päivällä silloin,kuin vähiten osaavat varoa ja tiedät heidän kaikki liikkeet missä liikkuuvat ja autojahan on yleisesti hajonnu ja palannu ympäri suomea iät ajat,eikä tekijä aina edes selviä ja toisekseen kun ei omista itse mitään niin eivät voi tehdä mitään,mutta silti kultaketjut kaulassa ja rahaa palaa niin sehän niitä vituttaa HA haa ei voi kuin nauraa näille ulosottomiehille,kun eivät voi mitään vaikka kallis elämä nauttien 😀😁😂

• Anonyymi

Oikeassa olet hyvä kirjoitus ja pitää paikkansa 💪

• Anonyymi

Mikä ihmeen viisastelija siellä oikein on?
      Tunnen kyseisen tapauksen kyllin läheltä seuranneena ja olen lukenut kaikki hänen harhakuvitelmansa jotka poliisi on kirjannut ylös.
      Ainoaksi neuvoksi tälle uhrille on tarjottu että vaihtaisi ulosottomiestä, koska hän on pieni hento nainen, niin hän voi tuntea henkensä uhatuksi jos on lipsahtanut kirosana tai korottanut hiukan ääntä.
      Ja vahinkohan on jo tapahtunut vaikka on tehty poliisille kaksi rikosilmoitusta, ja eduskunnan asiamiehelle kaksi valitusta tuloksetta.
      Enkä rupea enempää ruotimaan tässä toisten asioita.(Tämä kirjoitettu kyseisen henkilön luvalla.)

• Anonyymi

Virkamiehillähän on väestöön suhteutettuna enemmän mielenterveys ongelmia kuin muilla.
      Esimerkiksi joensuun poliisien pikkujouluissa tapahtunut ampumis tapaus jossa poliisi ampui itsensä. Onneksi ei kerinnyt vahingoittaa muita.

• Anonyymi

Se on aika paha mennä toisten virkamiehien tutkimaan asioita, saattaa joutua oma pää pölkylle.
      Näin ne diktaattorit pääsee valtaan väistellen esteitä niin ettei kukaan huomaa mitään.
      Ja kansa valittaa, ja valittaa että miten tässä näin kävi, vaikka ovat itse syyllisiä tilanteeseen..

Onkohan enää käytössä pakkohoitoon määrääminen.
      Se olisi tälläisissä tapauksissa järkevin tapa saada asia hoidettua.

• Anonyymi

Niin ja eihän ulosottomiehiä tarvittais jos olis kaikki kunnon kansalaisia.

• Anonyymi

Ja sinä olet?

• Anonyymi

Se ottaa ulos kun sulla ei ole asiat kunossa.

• Anonyymi

Tuntuu siltä että jos ulosottomiehellä on henkisiä ongelmia niin se on asiakkaan vika.
        Minä olen myös joutunut kyseisen henkilön asiakkaaksi. Juuri otettu asuntolaina ja meni työpaikka alta. Silloin kävi tämä henkilö kimppuuni kuin tuulispää.
        Ei siinä neuvoteltu mistään maksujärjestelyistä. Hän kuulemma tiesi paljonko pystyn maksamaan. Aivan kamala ämmä.

• Anonyymi

Kannattaa siirtää omaisuudet toisten nimiin,eikä itse omistaa mitään joilla ei ongelmia ulosotossa,eikä pidä tilillä rahaa kuin alle 1000e,koska on tietty suoja osuus,mitä eivät voi ulos mitata ja työ hommat pystyy tekee silleen,etteivät pääse käsiksi rahoihin lyhkäsiä pätkiä ja rahat pois,onhan npi kuutamo keikjat nykyään myös aika suosittua,kun rahat tulee näppiin heti 😉,mutta rahaa voi silti käyttää rutkasti elämiseen bensaan,dieseliin,ruokaan,harrastuksiin,ulkomaan matkoihin yms.Käteinen on kiva raha käyttää taskusta,mitä eivät voi viedä,koska se eo näy missään 😉.Fiksut pärjää aina paremmin,vaikka ulosotto asiat päin persettä ollu ikuisesti HE HeEE 😀😁😂👍

• eikös siellä ole ennenkin ollut noita ulosottomiehiä tai naisia joilla mennyt rahat sekaisin perittävän ja omat ! kaikenlaisia vässyköitä sinne otetaan töihin!

• Anonyymi

Onhan niitä ollu kaikenlaisia

• Anonyymi

Itellekö se perii. Niin sehän saa tieyn osan palkan lsäksi ulosottojenr määridtä. N.80 -vuositulon on ulosottomiekiööä keskimäärin

• Anonyymi

Ulosottomiehille tulee jossain vaiheessa yllätyksiä ja eikös se ykdi ulosottomies aikoinaan tappanu ihtensä HA HAA 😂😁😀

• Anonyymi

Nämä paikalliset ulosotto miehet ja naiset on aika paskahousuja ei tarvii kuin vähän ärähtää niin vellit menee niillä housuun ja onnettomat istuu siellä toimistossaan kaltereitten takana,mutta hei onneksi autot ja osoitteet tiedossa missä asuvat ja liikkuvat.Elämän kiertokulut voi joskus olla kohtalokkaita ja synkkiä heille ketkä virastoissaan ovat töissä

• Anonyymi

Mitä hyväksihavaittuja keinoja on olemassa miten saada rosvon viemät rahat takaisin paitsi perintätoimisto ja ulosottonainen?
      Omaisuutta jos näkyy olevan.

• Anonyymi

Ulosottoa ei tule, jos raha-asiat hoitaa rehellisesti. Kusettajille aivan oikein jokainen perintä. Minun mielestäni saisi viedä kaiken pois ja sillan alle asumaan, jotta oppisi tavoille. Kyllä luonto hoitaa, jos ei opi.

• Anonyymi

Maksaahan aloittaja Tuomo Rusanen Lieksa velkasi niin saat mielenrauhan. Ulosottomiehen velvollisuus on periä velat.

Ulosottoon maksaminen on kallista, koska ensin menee ulosottomaksua ja sitten korko.

• Anonyymi

Fiksut pärjää aina ja tyhmät antaa ulosottomiesten viedä rahat ja omaisuuden,kun pitävät rahoja tileillä ja omaisuutta omissa nimissä.Käyttäkää aivojanne niin eivät saa teilta koskaan mitään.Ammattilaiset osaa kiertää 😯😯💰💰💰

• Anonyymi

Täysin sekopäät täällä laulaa, kun ei ole varaa laskuihin, on kyllä olueeseen varaa, liimoihin ja kannadikseen.

Velkaiset toopet sitten itkee, kun ulosottomies tulee, mutta eihän näillä janttereilla ole mitään, mitä ottas ulos!

• Anonyymi

Sitä saa mitä tilaa,mutta olisi viellä pieksännyt ton naisenkin HA HAA 😂😁😀
      Ulosottomiehen mies hakattiin
      Naispuolisen ulosottomiehen aviomies joutui pahoinpitelyn kohteeksi vaimonsa virkatoimen vuoksi Ilomantsissa. Ulosotosta suuttunut asiakas löi aviomiestä kasvoihin kostoksi.
      Kosto tapahtui paikallisen hotellin diskossa, jossa 26-vuotias mies löi 38-vuotiasta miestä vessan ovella.😂😁😀

• Anonyymi

Kauheeta, hirveetä!!! Löi vessan ovella, eikö sattunut käteen mitään sopivampaa kun piti ovella lyödä?

• Anonyymi

Köyhä riemastunut ja saa lisää maksettavaa, voi persaukista rukkaa.

• Anonyymi

Häh mikä ulosotto?

• Anonyymi

Taitaa noi ulosottomiehet olla,vähän puppeli miehiä,kun puhuvatkin kuin naiset ja liikkuvat kuin naiset,ehkäpä ovat ristiinpukeutujia 😂😁😀

• Anonyymi

EI KYLLÄ PIDÄ PAIKKAANSA

Olen itsekkin asioinut kyseisen henkilön kanssa, ja kokemuksieni perusteella
      kyseessä on erittäin asiallinen virkamies.

Ei voi kuin ihmetellä aloittajan kismaa häntä kohtaan. Veikkaisin, että peiliin katsomisen paikka.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      113
      5243
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5044
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      90
      4104
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3600
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3188
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2781
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2297
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      52
      1914
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      39
      1774
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      37
      1628
    Aihe