Kyllä joillakin jääkiekkoilijoilla on sitten pitkät kesälomat.
Puoli vuotta töitä hyvässä jätkäporukassa ja kausi on ohi.
Olen vaan kateellinen :)
Pitkät kesälomat
2
247
Vastaukset
- SportFreak
Ja aika kohtuulliset palkat, luulis ainakin jossain Bluesissa olevan :D ei ku kyllhän ne harjoittelee aika paljon..
Sen verran pitää tässä korjata, ettei kenellekään jää harhakäsitystä. Sopimuksen alaiset pelaajat jatkavat harjoittelua seuroissaan, vaikka kausi päättyisikin runkosarjaan. Joukkueesta riippuen harjoittelussa voi olla jonkin mittainen tauko. Varsinainen kesäloma on pelaajilla heinäkuussa, mikä kestää noin 2-3 viikkoa. Tätä lomaa on ymmärtääkseni pelaajayhdistys yrittänyt neuvotella pitemmäksi.
Sopimuksettomat pelaajat ovat sitten asia erikseen, mutta usein hekin pitävät kuntoaan yllä omatoimisesti. Suomalainen käytäntö poikkeaa suuresti esimerkiksi NHL:n vastaavasta, jossa pelaajat vastaavat itse omasta kesäharjoittelustaan. Useilla NHL-pelaajilla se käsittää golfia ja tennistä. Ulkomaalaisille pelaajille suomalaiset seurat suovat erivapauksia harjoittelun suhteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291360
- 1211209
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap1021020Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa283899- 113877
- 36756
- 48755
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi21753- 52719
- 49629