kuuhulluja

Anonyymi

siis voiko olla naurettavampaa enää valita joku jämsänkosken kuuhullu kun kaikki generaalin kantaporukkaa jotka notkuvat viikonlopusta toiseen baarissa tyhjentämässä tuoppeja!

15

337

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Luin juuri ehdokkaat ja nauru pääsi. Eihän noita edes tunne... no ei tule istuttua Generaalissa. Olis voinut nyt vähän miettiä tuotakin asiaa. Saahan siitä nimeämisestä mainetta ja kunniaa ehheh ehhe.

• Anonyymi

Kisaan sai osallistua ketkä tahtoi. Oltaisko me sinut tunnistettu, jos olisit osallistunut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kisaan sai osallistua ketkä tahtoi. Oltaisko me sinut tunnistettu, jos olisit osallistunut?

No eipä tullut mieleenkään :) En tiedä tittelin kriteereitä mutta voisihan siihen olla liitettynä jotain josta voisi mainita....

• Anonyymi

Rouva Gene...voitaa!

• Anonyymi

toivottavasti Jukka Virtasen muistoa kunnioitetaan.. Ettekä menisi kaljatölkeineen ja muun halvan krääsän kanssa kirkolle silloin, kun hänet siunataan.

• Anonyymi

Eikös ne hullupaperit voi antaa kelle vaa koskella kylä joka poistetaan kartalta.

• Anonyymi

ehdottomasti tämä kuuluisi tomalle!

• Anonyymi

Laittakaa omat nimet näkyviin itkijät. Uskalletaan täällä itkeä anonyymin takana. Olen itse myös ehdolla ja en todellakaan notku missään Generaalissa. Se ei oo keneltäkään pois tämä " kuuhullu"titteli lähinnä haluttu tuoda jotain erinlaista hommaa mukaan järjestäjien toimesta. Minulle on sama kuka valitaan kyseiseen termiin sopivaksi mut se että täällä kerrotaan omia mielipiteitä ns. oikeina niin korpeaa. Toimin itse Jilveksen valmentajana ja olen toiminut junnujen kanssa lähes 12 vuotta niin ei aikaa ole hirveästi jäänyt notkua baarien tiskeillä. Ja huom. Tämä ei ole mikään ääntenkalastus vaan asia jonka halusin tuoda esille kun siellä niin kovasti oltiin huolissaan et onko kaikki geniksen väkeä. Terveisin Jani Peltonen

• Anonyymi

Kuuhulluksi sinulla riittäisi pätevyys.

• Anonyymi

Voi olla, mutta sulla ei oo vieläkään munaa laittaa omaa nimeä näkyviin.

• Anonyymi

Tämän palstan idea on että voi kirjoittaa nimettömänä. Moni tärkeä asia jäisi kertomatta jos näin ei olisi.

• Anonyymi

Kyllä koskella hulluja
      piisoa

• Anonyymi

Mitä muuta näiltä kosken kohloilta voi oottaa.

• Anonyymi

Jotain sentään on parempi kuin ei mitään koskaan.

• Anonyymi

Yhtä pöhelöö ku 4 jalkapallo, lihavat ukot yrittää juosta siäl.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      325
      1424
    2. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      345
      1326
    3. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      106
      1132
    4. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      111
      1025
    5. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      50
      1008
    6. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      106
      940
    7. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      22
      807
    8. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      111
      802
    9. Onko sulla rakas mitään sanottavaa?

Lähetä tässä kaivatullesi haluamasi terveiset 💌
      Ikävä
      102
      692
    10. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      77
      673
    Aihe