kuuhulluja

Anonyymi

siis voiko olla naurettavampaa enää valita joku jämsänkosken kuuhullu kun kaikki generaalin kantaporukkaa jotka notkuvat viikonlopusta toiseen baarissa tyhjentämässä tuoppeja!

15

132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Luin juuri ehdokkaat ja nauru pääsi. Eihän noita edes tunne... no ei tule istuttua Generaalissa. Olis voinut nyt vähän miettiä tuotakin asiaa. Saahan siitä nimeämisestä mainetta ja kunniaa ehheh ehhe.

      • Anonyymi

        Kisaan sai osallistua ketkä tahtoi. Oltaisko me sinut tunnistettu, jos olisit osallistunut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kisaan sai osallistua ketkä tahtoi. Oltaisko me sinut tunnistettu, jos olisit osallistunut?

        No eipä tullut mieleenkään :) En tiedä tittelin kriteereitä mutta voisihan siihen olla liitettynä jotain josta voisi mainita....


    • Anonyymi

      Rouva Gene...voitaa!

    • Anonyymi

      toivottavasti Jukka Virtasen muistoa kunnioitetaan.. Ettekä menisi kaljatölkeineen ja muun halvan krääsän kanssa kirkolle silloin, kun hänet siunataan.

    • Anonyymi

      Eikös ne hullupaperit voi antaa kelle vaa koskella kylä joka poistetaan kartalta.

    • Anonyymi

      ehdottomasti tämä kuuluisi tomalle!

    • Anonyymi

      Laittakaa omat nimet näkyviin itkijät. Uskalletaan täällä itkeä anonyymin takana. Olen itse myös ehdolla ja en todellakaan notku missään Generaalissa. Se ei oo keneltäkään pois tämä " kuuhullu"titteli lähinnä haluttu tuoda jotain erinlaista hommaa mukaan järjestäjien toimesta. Minulle on sama kuka valitaan kyseiseen termiin sopivaksi mut se että täällä kerrotaan omia mielipiteitä ns. oikeina niin korpeaa. Toimin itse Jilveksen valmentajana ja olen toiminut junnujen kanssa lähes 12 vuotta niin ei aikaa ole hirveästi jäänyt notkua baarien tiskeillä. Ja huom. Tämä ei ole mikään ääntenkalastus vaan asia jonka halusin tuoda esille kun siellä niin kovasti oltiin huolissaan et onko kaikki geniksen väkeä. Terveisin Jani Peltonen

      • Anonyymi

        Kuuhulluksi sinulla riittäisi pätevyys.


    • Anonyymi

      Voi olla, mutta sulla ei oo vieläkään munaa laittaa omaa nimeä näkyviin.

      • Anonyymi

        Tämän palstan idea on että voi kirjoittaa nimettömänä. Moni tärkeä asia jäisi kertomatta jos näin ei olisi.


    • Anonyymi

      Kyllä koskella hulluja
      piisoa

    • Anonyymi

      Mitä muuta näiltä kosken kohloilta voi oottaa.

    • Anonyymi

      Jotain sentään on parempi kuin ei mitään koskaan.

      • Anonyymi

        Yhtä pöhelöö ku 4 jalkapallo, lihavat ukot yrittää juosta siäl.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6063
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3836
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      249
      2188
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1860
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1303
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1276
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      949
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe