Serkkupoika , oli jännää ;)
Kiitos viimeisestä :)
15
711
Vastaukset
- Anonyymi
Ninni, toi on sairasta.. Anna olla. 😕
- Anonyymi
Kävittekö yhdessä kummitusjunassa?
- Anonyymi
Kuka on saanut serkkulikkaa? Monestikko?
- Anonyymi
Voi nolo..ei multa tää 😨
- Anonyymi
onks laitonta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onks laitonta?
Ei, tunnen montakin serkusavioliittoa.
- Anonyymi
Noh. Mitä serkumpi, se herkumpi🤭
- Anonyymi
Nää serkut on olleet kauankin täällä..
- Anonyymi
Oooole hyvä.
- Anonyymi
Ninni, mikä tää serkku juttu on?
- Anonyymi
En näe ongelmaa, kunhan jälkeläisiä ei ala tekemään.
- Anonyymi
Voi Ninni, etkös sä ole töissä? Missä välissä sinä edes kerkeät täällä hämmentää näitä juttuja? Eikös sinun alalla pitäis olla empaattinen ja ihmisläheinen, ymmärtäväinen muita ihmisiä kohtaan? Olen aina pitänyt sinua hyvänä tyyppinä meidän eroista huolimatta. Minua surettaa että kirjoittelet täällä niin ilkeästi.
- Anonyymi
Sivusta, taidat olla vain mustasukkainen jostain? Ei kannattaisi, olet jo väärän tien valinnut? Mustasukkaisuus ei ole hyvä juttu, jos tunne on yksipuolinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta, taidat olla vain mustasukkainen jostain? Ei kannattaisi, olet jo väärän tien valinnut? Mustasukkaisuus ei ole hyvä juttu, jos tunne on yksipuolinen.
Ohi. En ole mustasukkainen mistään tai kenestäkään. Outo heitto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on väärä tie? Minulla oli oikea tie joka tuli päätökseen ja vielä aukesi uusi tie. Yhtä oikea, mutta täysin erillinen. Ei ole riitoja, eikä kaunaa tai mustista näillä teillä. Edelliselläkin tiellä on uusi tie, oikein hyvä sellainen. Onnellinen olen heidän puolesta, niin kuin omastakin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin262926Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee252068Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1121578- 761329
Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71298Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381206- 641036
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10954Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70911- 102892