missäpäin asutaan

...rulaa!!!!

sienimäki

62

7605

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poika

Vuoksenniska Las Vegas

• Pekka ?

Minäkin asun Vuoksenniska Las Vegasissa.
        Muistaako kukaan mistä tämä Vuoksenniska Las Vegas on lähtenyt liikkeelle.

Siellä tuli asuttua...

• JUMALA

Mäentaus......JIHAA!!!!!!!!!!

• hakija sinne
        JUMALA kirjoitti:

Mäentaus......JIHAA!!!!!!!!!!

millasta mäentaukses on asua?

• ihan hyvä
        hakija sinne kirjoitti:

millasta mäentaukses on asua?

paikka. olen muutama vuos sit asunut mäentaukses ja ei siin mitään. ainut oli kyylä mummo mut ei ole enää.

• en enää

koko tuppukylässä!

• Zei Zei

Kyllä Vuoksenniska ja sen lähialueet on parasta seutua asua Imatralla.
      Itse asun nykyisin Virasojalla ja sitä ennen asuin Vuoksenniskalla.
      Zei Zei on puhunut.

• nähtyä

Saareksiinmäki - Mansikkala - Pässiniemi - Mäentaus - Rautionkylä - Vuoksenniska - nyt Imatrankoski.

• miusta

Linnansuo.. Lähellä kaupunkia mutta kuitenkin maalla.. isot tontit, kauniit maisemat ja hyvä paikka elämillekkin.

• satan666*

on se NYT kivaa asua mäentauksessa kun ei oo enää robo valvomassa "träfiikkiä"...rust in peace:)

• mäentaukselainen

Asuin siellä enkä tiedä ko.tapauksesta mitään?

• satan666*
        mäentaukselainen kirjoitti:

Asuin siellä enkä tiedä ko.tapauksesta mitään?

jaa....no kaikki ei tiiä,mutta ei sitä voinu olla huomaamatta/kohtaamatta.heh,loppupelis aika hassu tapaus:)

• lapsihäirikkö
        satan666* kirjoitti:

jaa....no kaikki ei tiiä,mutta ei sitä voinu olla huomaamatta/kohtaamatta.heh,loppupelis aika hassu tapaus:)

Oiskohan ollu Laukkanen..kammottava punapäinen mummo joka omisti ladan ja joutu puhumaan sellasen vimpaimen avulla joka painetaan kaulaa vasten..Kyllä siitä on jokainen kärsinyt joka tuon pihavahdin aikaan tauksessa asui.

• Minna

Minna asuu Vuoksenniskan reunustalla Lakasenpellolla.
      Tämä on oikein hyvä paikka asua.
      Ja omakotitalokin on jo maksettu.
      Eikä tuo Vuoksenniskakaan ollut hullumpi paikka asustella.

• Minä vaa

Joo tosiaan asun sotkussa eli sotkulammella. Rauhallinen paikka asuu, ei valittavia mummoja. Mutta mummojen asian ajaa valittavat perheen äidit. Jee! Pienenä oli mahtava paikka asuu mut nyt alkaa ketuttaa! Tosin onhan sotkulampi imatran maantieteellinen keskusta. Yhtä pitkämatka suunnilleen jokapaikkaan.....:) Mut silti tahtoo pois....

• vielä paljon

rom......neita,.....oli aika ankeaa asua sen yhen pariskunnan naapurissa, eukko oli kyl valkolainen.Ei voinu puuttua ees niiten matseihin.

• jomppe

tää sienimäki on muuttunut ihan pyllynreijäks,venakkojen ja hemmien temmellyskenttä.

• höh...
        jomppe kirjoitti:

tää sienimäki on muuttunut ihan pyllynreijäks,venakkojen ja hemmien temmellyskenttä.

onhan noit ruslaneit... mut eihä siel muita mannei oo ku armas!!!

• asukki
        höh... kirjoitti:

onhan noit ruslaneit... mut eihä siel muita mannei oo ku armas!!!

Alkaa olla aika itävoittoista tuo naapuristo.Ihan sama kun ei miuta tuu häiriämään.Ton Armaksen kyl luulin muuttaneen imatralata pois,sellast puhetta kuulin.En kyl oo nähnykkää.Vai kumpaas tarkotetaa sitä pientä vai isoo ukkelia.

• asukki

ei manneja oo näkyny vähää aikaa ja jos mei taloo muuttaa ni muutan pois!!!!!!!!!!

• sienimäkinen
        asukki kirjoitti:

ei manneja oo näkyny vähää aikaa ja jos mei taloo muuttaa ni muutan pois!!!!!!!!!!

Asuuhan siinä rinteessä joku tumma.Nimeä en kyllä tiiä, on kaketi asunu ikänsä sienimäellä.Eipä oo heist kokemusta,eli ei ees häiriöö.

Muutin vasta pari vuotta sitten sienimäelle.

• asukki
        sienimäkinen kirjoitti:

Asuuhan siinä rinteessä joku tumma.Nimeä en kyllä tiiä, on kaketi asunu ikänsä sienimäellä.Eipä oo heist kokemusta,eli ei ees häiriöö.

Muutin vasta pari vuotta sitten sienimäelle.

vaan ei ole asunu enää pitkää aikaa ja onha sienimäki hyvä paikka asuu!! ei romaanei kute muual imatral..

• matarasta muuttanut
        asukki kirjoitti:

vaan ei ole asunu enää pitkää aikaa ja onha sienimäki hyvä paikka asuu!! ei romaanei kute muual imatral..

Sienimäellä on rauhallisempaa kun matarassa...minun mielestä.Mitä tähän romppuihin tulee,yks ainaskin asuilee tossa naapuritalossa.

• Sanna

Paras paikka on ehdottomasti yksin asuvalle sinkkutytölle Mansikkala Manhattanin pilvenpiirtäjät. Kaikki palvelut lähellä, kun ei tuota autoakaan ole ja hulppea näkymä Vuokselle. Ainut pelko on tietysti terrori iskut.

• ja tulipalot

11. kerroksesta ylöspäin :)))))

• Minne seuraavaks?
        ja tulipalot kirjoitti:

11. kerroksesta ylöspäin :)))))

Paajala ja Mansikkala on kyllä ollu ihan mukavia paikkoja asua. Ne Mansikkalan "pilvenpiirtäjät" vaan älyttömän rauhattomia paikkoja asustella, et jos rauhaa ja hiljasuutta kaipaa, niin en suosittele. Hyvä esimerkki muutaman vuoden takaa, ku olin saada nojatuolin niskaani ku pihalla kävelin (heitettiin alas 10. kerroksen parvekkeelta). Ja eikös siellä oo rajana se 5. kerros, mitä noihin tulipaloihin tulee...? Ite ainakin ku aikoinaan 8. kerroksessa asuin, sanoivat että siinähän kuolet sitten jos tulee tulipalo. Paajalasta ei oikeestaan oo pahaa sanaa sanottavana: ehkä enemmän nuorta porukkaa sais siellä asustella.

• Ex asukas
        Minne seuraavaks? kirjoitti:

Paajala ja Mansikkala on kyllä ollu ihan mukavia paikkoja asua. Ne Mansikkalan "pilvenpiirtäjät" vaan älyttömän rauhattomia paikkoja asustella, et jos rauhaa ja hiljasuutta kaipaa, niin en suosittele. Hyvä esimerkki muutaman vuoden takaa, ku olin saada nojatuolin niskaani ku pihalla kävelin (heitettiin alas 10. kerroksen parvekkeelta). Ja eikös siellä oo rajana se 5. kerros, mitä noihin tulipaloihin tulee...? Ite ainakin ku aikoinaan 8. kerroksessa asuin, sanoivat että siinähän kuolet sitten jos tulee tulipalo. Paajalasta ei oikeestaan oo pahaa sanaa sanottavana: ehkä enemmän nuorta porukkaa sais siellä asustella.

Tästä on aikaa aika paljon, kun systerit asusteli siellä. Silloin ne oli ihan rauhallisia asuntoja.

Nyt taitaa olla paljon vuokralaisia? Nekö siellä mellastaa, luulisi ettei omistusasunnon hommaajat olisi niin vilkkaita että tavaratkin pistetään parvekkeelta.

Oon kyllä käynyt yhdessä asunnossa, jonka omistaja ei varmasti ilahtunut kun vuokralaisen jäliltä asunnon näki...

• Vuoksenniska-Mansikkala-Paa...
        Ex asukas kirjoitti:

Tästä on aikaa aika paljon, kun systerit asusteli siellä. Silloin ne oli ihan rauhallisia asuntoja.

Nyt taitaa olla paljon vuokralaisia? Nekö siellä mellastaa, luulisi ettei omistusasunnon hommaajat olisi niin vilkkaita että tavaratkin pistetään parvekkeelta.

Oon kyllä käynyt yhdessä asunnossa, jonka omistaja ei varmasti ilahtunut kun vuokralaisen jäliltä asunnon näki...

Ite muutin sieltä pois reilut kaks vuotta sitten ku opiskelut päätty ja jo sillon oli tosiaan aika rauhatonta tuo meno (esimerkkinä tuo nojatuoli parvekkeelta alas-tapaus). Ja aina vaan pahemmaksi kuulemma menee. Asuin sillon vuokralla ja entinen vuokraemäntä kertoi, että tänä aikana, mitä olen sieltä pois ollu, heillä on on nyt jo viides vuokralainen menossa. Eli jatkuvasti ongelmia vuokralaisten kanssa. Nykyään omistan "kakkoskämpän" kyseisistä pilvenpiirtäjistä ja oon todella tyytyväinen, et oon onnistunu löytämään kunnolliset vuokralaiset!

Mutta näköalat on kauniit juu ja kulkuyhteydet hyvät, jos näitä positiivisia puolia haetaan :)

• Just pilvenpiirtäjistä
        Vuoksenniska-Mansikkala-Paa... kirjoitti:

Ite muutin sieltä pois reilut kaks vuotta sitten ku opiskelut päätty ja jo sillon oli tosiaan aika rauhatonta tuo meno (esimerkkinä tuo nojatuoli parvekkeelta alas-tapaus). Ja aina vaan pahemmaksi kuulemma menee. Asuin sillon vuokralla ja entinen vuokraemäntä kertoi, että tänä aikana, mitä olen sieltä pois ollu, heillä on on nyt jo viides vuokralainen menossa. Eli jatkuvasti ongelmia vuokralaisten kanssa. Nykyään omistan "kakkoskämpän" kyseisistä pilvenpiirtäjistä ja oon todella tyytyväinen, et oon onnistunu löytämään kunnolliset vuokralaiset!

Mutta näköalat on kauniit juu ja kulkuyhteydet hyvät, jos näitä positiivisia puolia haetaan :)

Ilmotelkaa jos joku haluaa Kunnollisen vuokralaisen.Tässä ois.Minun kotona ei remuta,eikä muutakaan häiriötä.Vuokratkin maksan.

• ilonen asukki
        Vuoksenniska-Mansikkala-Paa... kirjoitti:

Olen asunut nyt 5 vuotta pilven piirtäjissä kahdessa eri talossa. Vuokralla vuoden ja reilu 4 vuotta omassa. Eikä ole mitään pahaa sanottavaa. Ehkä minulle on sattunut hyvät naapurit! Kukaan ei heittele huonekaluja ei räi niskaan eikä mölyä yötäpäivää.

• tavallinen tyttö
        ilonen asukki kirjoitti:

Olen asunut nyt 5 vuotta pilven piirtäjissä kahdessa eri talossa. Vuokralla vuoden ja reilu 4 vuotta omassa. Eikä ole mitään pahaa sanottavaa. Ehkä minulle on sattunut hyvät naapurit! Kukaan ei heittele huonekaluja ei räi niskaan eikä mölyä yötäpäivää.

kyllä onnistaa jos on rahaa tarpeeksi mitkä on hinnat nykyisin

• Niskalinen

Vuoksenniskalainen olen Bionmäen takaa.

• Tuore

Mistä on lähtöisin nimitys

Vuoksenniska Las Vegas ?

• Samu

Ei kyl mitää tietoo, mut Imatra on aika cool. On Las Vegasii, Manhattanii ja jopa bronx löytyy rajapatsaalta.

• yksinhuoltaja

Asumme toista vuotta rajapatsaan malmilla. Sitä ennen niskalla matarassa. Kumpaakaan paikkaa ei voi kehua. Aina joku juoppo huutamassa pihalla välillä hirvittää tulla kotiinkin. Muutamme ilmeisesti pian taas.

• Niskalainen

Vuoksenniskan Lakasenpellon välimaastossa.

• Niskalaisia miekii

Vuoksenniskan harjulla.

• kisu

Vuoksenniskan koulun ala puolulla

• Lillukka

Ala- vai yläasteen alapuolella kun molemmat sijaitsevat mäellä.

• paikkaa
        Lillukka kirjoitti:

on ehdottomasti rautionkylä aka rämpton-city!!!

• Wanha
        paikkaa kirjoitti:

on ehdottomasti rautionkylä aka rämpton-city!!!

Historiaa....
        Niinpäs olikin rampton-city.
        Sai nimensä aikoinaan erään TV ohjelman mukaan.
        Olikohan jotain 70-80 luvun vaihdetta.
        Siellä asui siihen aikaan Ramptonin veljekset, joita myös Daltonin veljeksiksi kutsuttiin.
        Samoihin aikoihin Vuoksenniskakin sai Las Vegas lisäliitteen en vaan muista mistä se tuli.
        Näin muistelee wanha.

• bullitt_
        Wanha kirjoitti:

Historiaa....
        Niinpäs olikin rampton-city.
        Sai nimensä aikoinaan erään TV ohjelman mukaan.
        Olikohan jotain 70-80 luvun vaihdetta.
        Siellä asui siihen aikaan Ramptonin veljekset, joita myös Daltonin veljeksiksi kutsuttiin.
        Samoihin aikoihin Vuoksenniskakin sai Las Vegas lisäliitteen en vaan muista mistä se tuli.
        Näin muistelee wanha.

Eikös Vuoksenniska olisi osuvampi San Francisco? Mäkisten maisemien takia nääs...

• kisu
        Lillukka kirjoitti:

ala puolella..

• dagsgdsdgsdagsdags
        bullitt_ kirjoitti:

Eikös Vuoksenniska olisi osuvampi San Francisco? Mäkisten maisemien takia nääs...

Matara on imatran monagoooo... kukaan ei lähde aamulla töihin.

• hemma

Kaukopään kankaalla omakotitalossa asun.
      Kesällä teltassa.

• ZIPPO

Matarassa just rempatussa talossa.

• opa

Bion mäen takana.

• Tainuli

Siellä minäkin pidin aikoinani majaa.
        Mutta opiskelut vei maailmalle.
        Ehkä vielä palaan takaisinkin opiskelun jälkeen?Imatraa ja Vuoksenniskaa on ikävä :(

• Tyhyjää sano
        Tainuli kirjoitti:

Siellä minäkin pidin aikoinani majaa.
        Mutta opiskelut vei maailmalle.
        Ehkä vielä palaan takaisinkin opiskelun jälkeen?Imatraa ja Vuoksenniskaa on ikävä :(

Aika kuolleeksi on niskakin muuttunut.Viel 80-luvulla oli elämäääää, nyt ei sitäkääääää

• Tyytyväinen
        Tyhyjää sano kirjoitti:

Aika kuolleeksi on niskakin muuttunut.Viel 80-luvulla oli elämäääää, nyt ei sitäkääääää

Oli kyllä 80-luvun alussa ja vielä puolenvälin tietämilläkin Niskalla elämää. Mutta 90-luku oli jo aivan muuta, ihmisiä ei juuri kuljeskellut Niskan raitilla, kaupat lopettivat ja asukkaat ilmeisesti katosivat kuka ties minne. Mutta kyllä viimeisen 5-6 vuoden aikana on ollut ihan selvästi havaittavissa piristymistä kaupungin täälläkin päässä. Tuli uusia kauppoja, uusia asuintaloja suunnitellaan harjulle, johan tuohon Torikadun kulmaankin nousi kerrostalo - ei tämä ihan kuollut kaupunginosa ole. Ja kauniiksi lopuksi: siellä on toivoa, missä on elämääääääääää

• Talkkari
        Tyytyväinen kirjoitti:

Oli kyllä 80-luvun alussa ja vielä puolenvälin tietämilläkin Niskalla elämää. Mutta 90-luku oli jo aivan muuta, ihmisiä ei juuri kuljeskellut Niskan raitilla, kaupat lopettivat ja asukkaat ilmeisesti katosivat kuka ties minne. Mutta kyllä viimeisen 5-6 vuoden aikana on ollut ihan selvästi havaittavissa piristymistä kaupungin täälläkin päässä. Tuli uusia kauppoja, uusia asuintaloja suunnitellaan harjulle, johan tuohon Torikadun kulmaankin nousi kerrostalo - ei tämä ihan kuollut kaupunginosa ole. Ja kauniiksi lopuksi: siellä on toivoa, missä on elämääääääääää

Kun nyt saisi väen pysymään Imatralla, mutta miten? Omat sukulaiset on kaikki häipyneet muualle, viimenen muksukin lähtee koulun loputtua muualle.Kun ei ole niitä TÖITÄ! Kaikki ei halua postinkantajaksi tai kaupan kassaksi.......

• Hiljaista on
        Tyytyväinen kirjoitti:

Aika hiljaiseksi on elämä mennyt, ennen käveli vaikka "huvin vuoksi" niskalla, jotain pörinää oli aina. Nyt ei, edes kulmilla.

Kaiholla muistelen sitä "elävää aikaa", aika hiljaiseksi menee kun kaupat sulkeutuu, ei kyllä kamalaa trafiikkia ole kyllä päivälläkään.

Tulee aina jotenkin kade ja tyhjä olo, kun tutut alkaa puhua, että ovat hakeneet asuntoa ja töitä muualta.Puhumattakaan että joku tulee leuhkimaan että jo tärppäs:(

Alan itekkin olla valmis vaihtamaan paikkakuntaa, etenkin kun tuttujen nurkkiin vois kuulemma vähäksi aikaa mennä loisimaan...

• Tainuli
        Tyhyjää sano kirjoitti:

Viimeksi kävin pääsiäisenä, koska vanhempani ja kotini on Vuoksenniskalla, vaikka itse opiskelenkin tällä hetkellä vieraalla paikkakunnalla.
        Ja olen huomannut että Imatra on ihan mukava paikka asua ja elää.
        Toivottavasti saan Imatralta töitä valmistumiseni jälkeen.

• OPA

Uutis-vuodon mukaan Vuoksenniskalle aletaan rakentamaan uusia kerros-,omakoti- sekä rivitaloja ns. BION-mäelle.
        Näköala Immolan järvelle sekä saimaalle, osasta asuntoja.
        Eli niskalla toiminta tulee piristymään.
        HYVÄ ! ! !

• juupa
        OPA kirjoitti:

Uutis-vuodon mukaan Vuoksenniskalle aletaan rakentamaan uusia kerros-,omakoti- sekä rivitaloja ns. BION-mäelle.
        Näköala Immolan järvelle sekä saimaalle, osasta asuntoja.
        Eli niskalla toiminta tulee piristymään.
        HYVÄ ! ! !

Milloinkas näitä aletaan rakentamaan.

• darkman
        juupa kirjoitti:

Milloinkas näitä aletaan rakentamaan.

Pääseepähän sitte uuteen asumaa,inhottaakin toisten likaamissa kämpissä asua.

• Kyrie
        darkman kirjoitti:

Pääseepähän sitte uuteen asumaa,inhottaakin toisten likaamissa kämpissä asua.

Pitääpä alkaa ottaa asiasta tietoa.
        Uuteen olis ihan mukava muuttaa ja Vuoksenniskalle.

• Marie

Mansikkala

• Uusi Niskalainen

Vuoksenniskalle juuri muuttanut :)

• hjll.j.-klölg

Voihan vittu kehtasit ottaa helvetin vanhan ketjun esille? Et osaa aloittaa uutta?

• niskalainen

niska on paras asunnut täällä jo 6v

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      78
      3200
    2. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      49
      2410
    3. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      32
      2127
    4. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      481
      2112
    5. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      137
      1879
    6. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      31
      1772
    7. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1745
    8. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      10
      1579
    9. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      5
      1320
    10. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      1264
    Aihe