Heippa kaikille. Mä Pohdin sellaista mitä oon kans huomannut että Miksei muut muslimit välitä toisen kuolemasta ja suhtautuu siihen välinpitämättömästi? Joo luonnollista on mutta muut luulin että islam uskontona välittää eniten ettei kukaan joudu tuleen.
Johtuuko se vain että muun väestön lisäksi muslimit on myös alttiita itsekkyydelle.
Islam ja kuolema
17
346
Vastaukset
- Anonyymi
Minkä takia muut antaa luulla että on tulossa suurinpiirtein hautaan mukaan tai että ei sitä jää yksin vaikka jättää yksin. Joo kuolevaa ei jätetä yksin mutta saa kyllä unohtaa ja vahingoittaa. En usko että tuo kuuluu oikeaan islamiin vahingoittaa kuolevaa.
- Anonyymi
Muistakaa että todellinen peruste homoseksuaalisuudesta rankaisemiselle ei ole Koraanista, vaan vihamielisten tavallisten seksuaalisuudestaan epävarmojen muslimimiesten nyrjähtäneestä ajatusmaailmasta. Suurinosa muslimimiehistä kantaa sisällänsä ummehtunutta patriarkaalista vihaa, eivätkä ymmärrä etteivät he todellisuudessa ole edes heteroita. Siksi he kohdistavat kaiken vihansa viattomiin eläimiin, naisiin ja seksuaalivähemmistöihin.
- Anonyymi
Kuoleman jälkee muslimeista tulee lepakoita ja kristityistä puhtaita enkelitä.
- Anonyymi
Ihmisestä ei koskaan tule enkeliä kuoleman jälkeen ei edes lapsesta , kuten kristityt puhuvat hyvin usein. Enkeli on Jumalan luoma oma "rotunsa", jotka ovat Jumalan palvelijoita.
- Anonyymi
Haaremeitaanha noi vain kasvatavat sielläkin munnatomina
- Anonyymi
Siinä sitä on hyvä alku kuolemanjälkeisyydelle,,, miten sinne sijaamme petimme maallisin vehestyksin.
- Anonyymi
Kysymys herää, jos Jumala, tai Allah on niin suuri, niin miksi hän aina tarvitsee ihmisiä tekemään ikävätkin tekonsa?
Sokeana, kuurona, mykkänä, jalattomana, sekä kädettömänä Jumalamme esiintyy, onko se silloin todellinen?- Anonyymi
Kaikkeus paljon ihmeellisempää mitä meinasit, mites muuten meinaat elämäsi tunteesi järkesin pelittävän ja miten muistisi ja miten suunitelmasi, ei nämä ole itsestään selvyyttä.
- Anonyymi
Mikäs on persoona syntymä ja kuolema kaikki täyttä ihmeellisyyttä, jos ei Luojan luomaa
- Anonyymi
Ikuinen sampa on näin ja näin taikinaa väännetään Taivaan Mitoilla
Ahdas ovi
22Jeesus vaelsi kohti Jerusalemia. Hän kulki kaupungista kaupunkiin ja kylästä kylään ja opetti. 23Joku kysyi häneltä: »Herra, onko niin, että vain harvat pelastuvat?»
Jeesus vastasi:
24»Kilvoitelkaa päästäksenne sisään ahtaasta ovesta. Minä sanon teille: monet yrittävät mennä sisään mutta eivät siihen kykene.
25»Tulee hetki, jolloin talon isäntä nousee ja sulkee oven. Kun te sitten seisotte ulkona, kolkutatte ovelle ja huudatte: ’Herra, avaa meille!’, hän vastaa: ’Keitä te olette? En tunne teitä.’ 26Silloin te alatte selittää: ’Mehän söimme ja joimme sinun kanssasi, ja sinä opetit meidän kaduillamme.’ 27Mutta hän sanoo: ’Keitä te olette? En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, kaikki te vääryydentekijät.’
28»Siellä te itkette hammasta purren, kun näette Abrahamin ja Iisakin ja Jaakobin ja kaikki profeetat Jumalan valtakunnassa mutta huomaatte, että teidät itsenne on suljettu ulos. 29Idästä ja lännestä, pohjoisesta ja etelästä tulee ihmisiä, jotka käyvät aterialle Jumalan valtakunnassa. 30Monet viimeiset ovat silloin ensimmäisiä, monet ensimmäiset viimeisiä.»
- Anonyymi
PIMEÄ UNIVERSUMI
https://www.youtube.com/watch?v=9FZY4J73Adc&pp=ygURUElNRcOEIFVOSVZFUlNVTUk=
Lopuksi kaiken takana on ajatus ja kaikki voimien yhteis-summa on nolla 0- Anonyymi
KAAOSTEORIA
https://www.youtube.com/watch?v=tlvnhBMxZX0
- Ai tää ei kertonutkaan mun huoneesta
- Anonyymi
Suru on muslimillakin suruaikana. Yhtä kipeetä tekee rakkaan lapsen tai ihmisen menetys.
- Anonyymi
Matt. 8:19-22
19. Eräs kirjanoppinut tuli ja sanoi hänelle: "Opettaja, minä seuraan sinua, mihin ikinä
menet."
Tärkeysjärjestys oikein
Jeesus tarkoitti siis vastauksellaan suurin piirtein seuraavaa:
"Älä aseta inhimillistä palvelua ja vanhemmista huolehtimista samalle tasolle minun
seuraamiseni kanssa. Jäät kuolemaan, jos annat perheesi sitoa itsesi. Lähde minun
seuraani, niin löydät sellaisen iankaikkisen elämän, jota voit jakaa myös perheellesi aidon
kristillisen rakkauden muodossa, jonka tähtäyspiste ei milloinkaan voi jäädä hautaa
edeltävään aikaan vaan etsii aina ihmisen sielun pelastusta, hänen iankaikkista parastaan." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matt. 8:19-22
19. Eräs kirjanoppinut tuli ja sanoi hänelle: "Opettaja, minä seuraan sinua, mihin ikinä
menet."
Tärkeysjärjestys oikein
Jeesus tarkoitti siis vastauksellaan suurin piirtein seuraavaa:
"Älä aseta inhimillistä palvelua ja vanhemmista huolehtimista samalle tasolle minun
seuraamiseni kanssa. Jäät kuolemaan, jos annat perheesi sitoa itsesi. Lähde minun
seuraani, niin löydät sellaisen iankaikkisen elämän, jota voit jakaa myös perheellesi aidon
kristillisen rakkauden muodossa, jonka tähtäyspiste ei milloinkaan voi jäädä hautaa
edeltävään aikaan vaan etsii aina ihmisen sielun pelastusta, hänen iankaikkista parastaan."Vastustajat
Entä kun perheen jäsenet vastustavat evankeliumia, niin kuin eräs kyselijä kirjoittaa: “Sisko
on sanonut, että hän toivoo hartaasti, että hänen kolme tytärtään eivät koskaan kuulisi
evankeliumia.”
Evankeliumiin syystä tai toisesta vihamielisesti tai katkeruudella suhtautuvien voittaminen
Herralle vaatii paljon kärsivällisyyttä, hienotunteisuutta ja rakkautta.
Jeesuksen sana ei siis tarkoita, että meidän tulisi erottautua sukulaisistamme ja
omaisistamme, hylätä heidät, vaan sitä, että heidän auttamisekseen elämän tarvitaan ennen
kaikkea sitä, että itse seuraamme Jeesusta nöyryyden, totuuden ja rakkauden tiellä. Se taas
onnistuu vain eläville, Pyhän Hengen lahjan saaneille uskoville.
- Anonyymi
Tulia ei kannata sotkea välinpitämättömyyteen. Siinä se aitous punnitaan🏗⚖ Ei tietenkään demareitten keskellä...
- Anonyymi
EI KUOLEMA MITÄÄN
- MUTTA KADOTUS SE VASTA ON KAIKEN LOPPU
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000600977824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?92431Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2071746Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja221491- 711000
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41947Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?74852Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57842En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.43802Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä76722