Islam ja kuolema

Anonyymi

Heippa kaikille. Mä Pohdin sellaista mitä oon kans huomannut että Miksei muut muslimit välitä toisen kuolemasta ja suhtautuu siihen välinpitämättömästi? Joo luonnollista on mutta muut luulin että islam uskontona välittää eniten ettei kukaan joudu tuleen.
Johtuuko se vain että muun väestön lisäksi muslimit on myös alttiita itsekkyydelle.

17

206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minkä takia muut antaa luulla että on tulossa suurinpiirtein hautaan mukaan tai että ei sitä jää yksin vaikka jättää yksin. Joo kuolevaa ei jätetä yksin mutta saa kyllä unohtaa ja vahingoittaa. En usko että tuo kuuluu oikeaan islamiin vahingoittaa kuolevaa.

      • Anonyymi

        Muistakaa että todellinen peruste homoseksuaalisuudesta rankaisemiselle ei ole Koraanista, vaan vihamielisten tavallisten seksuaalisuudestaan epävarmojen muslimimiesten nyrjähtäneestä ajatusmaailmasta. Suurinosa muslimimiehistä kantaa sisällänsä ummehtunutta patriarkaalista vihaa, eivätkä ymmärrä etteivät he todellisuudessa ole edes heteroita. Siksi he kohdistavat kaiken vihansa viattomiin eläimiin, naisiin ja seksuaalivähemmistöihin.


    • Anonyymi

      Kuoleman jälkee muslimeista tulee lepakoita ja kristityistä puhtaita enkelitä.

      • Anonyymi

        Ihmisestä ei koskaan tule enkeliä kuoleman jälkeen ei edes lapsesta , kuten kristityt puhuvat hyvin usein. Enkeli on Jumalan luoma oma "rotunsa", jotka ovat Jumalan palvelijoita.


    • Anonyymi

      Haaremeitaanha noi vain kasvatavat sielläkin munnatomina

    • Anonyymi

      Siinä sitä on hyvä alku kuolemanjälkeisyydelle,,, miten sinne sijaamme petimme maallisin vehestyksin.

    • Anonyymi

      Kysymys herää, jos Jumala, tai Allah on niin suuri, niin miksi hän aina tarvitsee ihmisiä tekemään ikävätkin tekonsa?

      Sokeana, kuurona, mykkänä, jalattomana, sekä kädettömänä Jumalamme esiintyy, onko se silloin todellinen?

      • Anonyymi

        Kaikkeus paljon ihmeellisempää mitä meinasit, mites muuten meinaat elämäsi tunteesi järkesin pelittävän ja miten muistisi ja miten suunitelmasi, ei nämä ole itsestään selvyyttä.


      • Anonyymi

        Mikäs on persoona syntymä ja kuolema kaikki täyttä ihmeellisyyttä, jos ei Luojan luomaa


      • Anonyymi

        Ikuinen sampa on näin ja näin taikinaa väännetään Taivaan Mitoilla

        Ahdas ovi
        22Jeesus vaelsi kohti Jerusalemia. Hän kulki kaupungista kaupunkiin ja kylästä kylään ja opetti. 23Joku kysyi häneltä: »Herra, onko niin, että vain harvat pelastuvat?»
        Jeesus vastasi:
        24»Kilvoitelkaa päästäksenne sisään ahtaasta ovesta. Minä sanon teille: monet yrittävät mennä sisään mutta eivät siihen kykene.
        25»Tulee hetki, jolloin talon isäntä nousee ja sulkee oven. Kun te sitten seisotte ulkona, kolkutatte ovelle ja huudatte: ’Herra, avaa meille!’, hän vastaa: ’Keitä te olette? En tunne teitä.’ 26Silloin te alatte selittää: ’Mehän söimme ja joimme sinun kanssasi, ja sinä opetit meidän kaduillamme.’ 27Mutta hän sanoo: ’Keitä te olette? En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, kaikki te vääryydentekijät.’
        28»Siellä te itkette hammasta purren, kun näette Abrahamin ja Iisakin ja Jaakobin ja kaikki profeetat Jumalan valtakunnassa mutta huomaatte, että teidät itsenne on suljettu ulos. 29Idästä ja lännestä, pohjoisesta ja etelästä tulee ihmisiä, jotka käyvät aterialle Jumalan valtakunnassa. 30Monet viimeiset ovat silloin ensimmäisiä, monet ensimmäiset viimeisiä.»


    • Anonyymi
      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Suru on muslimillakin suruaikana. Yhtä kipeetä tekee rakkaan lapsen tai ihmisen menetys.

      • Anonyymi

        Matt. 8:19-22
        19. Eräs kirjanoppinut tuli ja sanoi hänelle: "Opettaja, minä seuraan sinua, mihin ikinä
        menet."

        Tärkeysjärjestys oikein
        Jeesus tarkoitti siis vastauksellaan suurin piirtein seuraavaa:
        "Älä aseta inhimillistä palvelua ja vanhemmista huolehtimista samalle tasolle minun
        seuraamiseni kanssa. Jäät kuolemaan, jos annat perheesi sitoa itsesi. Lähde minun
        seuraani, niin löydät sellaisen iankaikkisen elämän, jota voit jakaa myös perheellesi aidon
        kristillisen rakkauden muodossa, jonka tähtäyspiste ei milloinkaan voi jäädä hautaa
        edeltävään aikaan vaan etsii aina ihmisen sielun pelastusta, hänen iankaikkista parastaan."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Matt. 8:19-22
        19. Eräs kirjanoppinut tuli ja sanoi hänelle: "Opettaja, minä seuraan sinua, mihin ikinä
        menet."

        Tärkeysjärjestys oikein
        Jeesus tarkoitti siis vastauksellaan suurin piirtein seuraavaa:
        "Älä aseta inhimillistä palvelua ja vanhemmista huolehtimista samalle tasolle minun
        seuraamiseni kanssa. Jäät kuolemaan, jos annat perheesi sitoa itsesi. Lähde minun
        seuraani, niin löydät sellaisen iankaikkisen elämän, jota voit jakaa myös perheellesi aidon
        kristillisen rakkauden muodossa, jonka tähtäyspiste ei milloinkaan voi jäädä hautaa
        edeltävään aikaan vaan etsii aina ihmisen sielun pelastusta, hänen iankaikkista parastaan."

        Vastustajat
        Entä kun perheen jäsenet vastustavat evankeliumia, niin kuin eräs kyselijä kirjoittaa: “Sisko
        on sanonut, että hän toivoo hartaasti, että hänen kolme tytärtään eivät koskaan kuulisi
        evankeliumia.”
        Evankeliumiin syystä tai toisesta vihamielisesti tai katkeruudella suhtautuvien voittaminen
        Herralle vaatii paljon kärsivällisyyttä, hienotunteisuutta ja rakkautta.
        Jeesuksen sana ei siis tarkoita, että meidän tulisi erottautua sukulaisistamme ja
        omaisistamme, hylätä heidät, vaan sitä, että heidän auttamisekseen elämän tarvitaan ennen
        kaikkea sitä, että itse seuraamme Jeesusta nöyryyden, totuuden ja rakkauden tiellä. Se taas
        onnistuu vain eläville, Pyhän Hengen lahjan saaneille uskoville.


    • Anonyymi

      Tulia ei kannata sotkea välinpitämättömyyteen. Siinä se aitous punnitaan🏗⚖ Ei tietenkään demareitten keskellä...

    • Anonyymi

      EI KUOLEMA MITÄÄN
      - MUTTA KADOTUS SE VASTA ON KAIKEN LOPPU

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2595
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1138
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1044
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1001
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      913
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      881
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      822
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      33
      782
    Aihe