Mikä akku kannattaa ostaa 2012 mallin Honda Civickiin. Alkuperänen vielä pelaa. Onko maahantuojalla alkuparäisakkuja . Ne on pitkäikäsiä. Kokohan erikoinen.
Mikä akku Civickiin?
12
110
Vastaukset
Jos akun koko poikkeaa tavanomaisista, niitä valmistetaan pienempiä sarjoja ja se nostaa hintoja.
Sellaisenaan tavalliseen normikäyttöön riittää mikä tahansa TUNNETTU akkumerkki.- Anonyymi
Maahantuojalla ei ole akkuja, mutta merkkiliikkeestä voisi löytyä, ainakin tilaamalla.
Sitten on Suomen Akut Oy, Motonet, erinimiset tarvikeliikkeen, kuten esim. Fixus, Biltema.
Onhan noita.- Anonyymi
Motonetilla edullinen, mutta mitat isot.
- Anonyymi
Merkkiliikkeestä saa, hintakin sen mukainen. Motonetin omissa monesti käynnistysvoima pieni, talvella huomaa kyllä. Hondan akut pieniä usein, mutta sopii sinne vähän isompi yleensä.
- Anonyymi
isoimmat akku valmistajat varta, banner, exide yms. nettisivuilta löytyy autokohtainen haku, mikä näyttää mikä akkumalli sopii autoosi. Hondan bensakoneissa monissa 45 Ah akku jonka voi halutessaan korvata isommalla. Yleensä akun ympärillä olevien suojamuovien poisto riittää lisätilan saamiseksi. Mitta käteen, niin näkee miten ison akun fyysisesti siihen sitten saa.
- Anonyymi
Mutta eikös 2012 mallissa ole start stop järjestelmä ja akku suurempi tehoinen..'
vaihto täytyy ohjelmoida ei voi noin vain vaihtaa..- Anonyymi
Ei kaikissa. Ihan pieni kokonen akku, joka kyllä pelaa hyvin.
- Anonyymi
Miksi tarvitsee ohjelmoida vaihtaessa?
- Anonyymi
Olen irrottanut akun ,kun olen voidellut navat. Hyvin pelannut takasin laitettuna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi tarvitsee ohjelmoida vaihtaessa?
Auton sähköjärjestelmä on nykyään digitaalinen.
Joten osat pitää olla ohjainlaitteen tiedossa, niin homma toimii.
Esim. latausvirtaan vaikutta akun koko.
- Anonyymi
Pistin 2012 diesel accordiin ctek älylaturin ja artic heat akunlämmittimen. Aina kun auto roikassa niin akku latautuu ja lämpiää
- Anonyymi
Civikin akku maksaa varaosana merkkiliikkeesä 134€. Ostin akkukaupasta vähän halvemmalla. Akku pitää olla juuri oikean kokonen. Isompi ei mahdu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2142829
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1262702En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.781773Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371332Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va631308- 471098
- 991011
- 108861
- 46833
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6833