Ei rakkautta vastaan kannata kipuilla.
Se painaa vain päänsä alas etkä pysty katsomaan suoraan sitä silmiin ja näkemään niissä kannustavaa voimaa ja syvää tunnetta.
Ei rakkautta kannata pakoilla.
Se aikansa juoksee perässäsi ja huutaa nimeäsi, mutta aikanaan sen väsyneet askeleet jäävät jälkeen ja sinä jäät yksin jatkamaan matkaasi.
Ei rakkautta kannata epäillä.
Se ei ikinä saavu kätketyin käsin tai muuta mielessään, vaan se etsii sinua kämmenet auki ja valmiina ottamaan halaukseen, ilman takaa-ajatuksia tai vaatimuksia.
Rakkaus on sinun ystäväsi, paikkasi päällä maan, kotisi ja leposijasi,
turvasi ja halujesi lähde ja kohde.
Se on sinun omasi ja tottelee sinun ääntäsi.
Vain sinä voit avata sille sylisi ja ottaa sen vastaan.
Kutsu sitä ennen kuin sitä sattuu, se painaa pään, epäilee, laskee kätensä ja kääntää selän ja kävelee suruissaan luotasi pois.
Rakkaus kokee haluavansa olla haluttu.
Pyydä siis sitä, älä pelkää turhaan.
Runo rakkauden pelosta
11
190
Vastaukset
- Anonyymi
Myöhäistä kun on sattunut jo, ihan liikaa.
- Anonyymi
Hmmm, pyydän ensin viisautta, ehkä myöhemmin muuta.
- Anonyymi
Voi voi aloittaja hyvä, kun sitä rakkautta on maailmassa niin monen moista. Monen kohdalle on osunut myös taka - ajatuksia ja vaatimuksia ja seurauksena on ollut vain tuskaa.
- Anonyymi
Ei se ole oikeaa rakkautta jos vaatimusten ja tekosyifen nojalla rakkautta tarjotaan.
- Anonyymi
Hyvä teksti. Kiitos!
- Anonyymi
Hyvää tekstiä on öitä ja kuulemiin.
- Anonyymi
Sateenmaanittelija
Osaan minä rakkautta pyytää, mutten suinpäin syöksy.
Vain yksi voisi minuun vaikuttaa ja jos se tulee minua kohti,
avaan sille sylini ja otan vastaan. - Anonyymi
Ja ikävöin Sinua
Sanoja
Pelkään että en näe Sinua enää
Pelkään että rakastan. Liikaa
Pelkään että haluan Sinua
Pelkään kauneuttasi
On vaikeaa olla hiljaa, eikä kertoa sitä kaikkea Sinulle
Vaikka juuri se Sinun kanssasi onnistuisi. Ilman pelkoa.- Anonyymi
Ihana, kiitos ajatuksistasi :)
- Anonyymi
Rakkaus ei mittaa sanoja.
Rakkaus ei mittaa tekoja.
Rakkautta ei kahlita,
ei sitä voi ryöstää.
Se on vapaa.
Sen tuntee
kun sydän räjähtää,halkeaa.
Tunnet sen sylissä,
kun rakkaus suutelee.
Se ei synny rakentaen.
Sitä on turha paikata
mutta tuhota sen voi.
Rakkautta on kaikkialla.
Itsekseen se syntyy.
Kun se on kohdalla
on pidettävä lujaa kiinni
muutoin se voi lentää
olla jo huomenna kaukana.
Rakkaus yllättää
kun vähiten odottaa.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä611725- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271270- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55664Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625