Näin minä pääsin neitsyydestäni kesällä 2014

Anonyymi

Muistan ekakerttani tosi hyvin 2014, kun koulussa kaikki tytöt leuhkivat 16 kesäisenä menettäneen jo neitsyytensä ja olin niille kateellinen kun itse olin vielä täysin kokematon.
Menin kesällä lavatansseihin ja päätin että tänään se tapahtuisi, mutta en saanut ketään poikaa edes saatille, joten liftasin kotiin jonne oli matkaa 60 kilsaa.
Olihan se aikas uhkarohkeaa ja äiteekin oli aina varoittanut siitå, mutta kun rahaa ei ollut liikaa koskaan ja tovin siinä valtatien varressa peukkuani pystyssä pitäessäni pysähtyi iso rekka kohdalleni jossa noin 45 äijä ratissa.
Kiipesin hyttiin ja sanoin mihin asti olin matkalla, mutta jo 10 kilsan jälkeen kuski veti levähdysalueelle sanoen menevänsä vessaan.
Sieltä tullessa äijä käski mun menemään hytin takaosaan jossa oli sänky, ihmettelin hiukan, mutta kömmin sinne kuitenkin ja äijä heti perässä sanoen nyt olleen maksun aika.
Pelästyin kun äijä riisui heti housunsa ja kalsarit pullottivat uhkaavasti, tärisin pelosta mitä nyt tapahtuu.
Minulla oli lyhyt hame päällä ja yhdellä riuhtaisulla äijä veti sen pois ja samantien hyölkäsi pikkuhousuihini alkaen nuolla pimppini sen läpi kun oli ensin väkisin levittänyt jalkani.
Pyristelin vastaan, mutta äijä oli voimakas ja veti pikkuhousuni väkisin pois jolloin olin vain sukkahousuillani, mutta niitä ei ehtinyt riisua, vaan teki pimppini kohdalle aukon ja syöksyi nuolemaan paljasta nuorta pimppiini.
Tunsin kostuvani, kun klittaani nuoltiin ja äijähän osasi homman tosi hyvin, vapisin pelosta ja osittain kiimasta kun kokematon olin.
Käski vetämään kalsarit alas ja vapisevin käsin tottelin ja sieltähän ponnahti kauheen iso kalu pää sinisenä hohtaen ja jotain kirkasta nestettä sen reiästä valui.
Katseelin sitä kauhuissani ja kun en ollut ennen miehen kalua koskaan nähnyt tuollaisena mies pakoitti ottamaan sen käteeni.
Hui kuinka kuumakin se oli ja kova kuin kivi ja samassaa mies pakoitti sen väkisin suuni eteen ja käski ottamaan sen suuhun, kieltäydyin jyrkästi, mutta jotenkin teki maistaa sitä ja nuolaisin varovasti sen kuumaa päätä.
Miehen käsi oli koko ajan hyväillyt pimppiäni ja kohtahan se tokaisi samalla näyttäen sormiaan kuinka märät ne olivat - tyttö taitaa olla kiimassa ja olinhan minä jo tuon käsittelyn jälkeen, mutta vapisin hiukan ja ajattelin koko ajan jos se työntää väkisin tuon sisääni.
Sukkiset revittyään kokonaan ja ihaillen katseli nuorta pimppiäni kehuen kuinka kaunis on nuori pimppi samalla raottaen varovasti sitä auki työntäen sormen varovasti sisääni, piukkaa on, piukkaa on, tokaisi.
Oli jo tässävaiheessa niin myyty, että levitin jalkani kokonaan auki ja suorastaan pyysin että varovasti panee sen sisääni.
Tästähän äijä innostui ja kohtahan kuuma terskanpää oli vaatimassa sisäänpääsyä, mutta eihän se sinne mennyt.
Sylkäisi terskanpään liukkaaksi koitti uudelleen levittäen samalla pimppiäni auki, tunsin valtavan paineen pimppini huulilla ja lopulta se alkoi mennä sisääni hitaasti, vapisin kauhusta.
Tunsin ensin pientä kipua, mutta äijä jatkoi puhisten työntöä sisääni ja menihän se lopulta sinne muljahtaen, mutta kalu jatkoi sisääni menoa parkaisin kun tunsin sen tapaavan pimppini pohjan.
Pitäen tovin sitä pohjassa tunsin että olen täynnä miehen siitintä alkoi hitaasti vetämään sitä ulospäin nautimmollinen hymy naamalla - kauhee kun olet tiukka, sanoi.
Varovasti mies alkoi kalullaan edestakaisen liikkeen ja katsoin kalun vartta joka oli puolet ulkona kuinka se kiilteli kiimanesteestäni.
Tahti alkoi nopeutumaan ja nythän se tekikin tosi mukavaa, tunsin kuinka aloin lähestymään huippua, huusin tahtomattani kun orkku alkoi tulla äijän korvaan.
Äijä lisäsi vauhtia koko ajan, mutta vetikin sen nopeesti ulos ja sen tultua ulos kuulin kuinka pimppini päästi ihmeellisen äänen ja tunsin kuinka se hitaasti sulkeutui.
Mene kontallesi annan sitä sulle takaapäin, tein työtä käskystä ja samassahan tunsin kuinka terska taas vaati sisääni pääsyä, mutta taaskaan se ei mennyt sinne helpolla.
Paine kasvoi taas pimppini huulilla ja menihän se sinne lopulta ja äijä alkoi paukuttamaan mua takaapäin, tunsin kuinka isot pussit alkoivaat hakkaamaan turvonnutta klittaani, teki tosi gutaa ja kohtahan aloin jo toista orkkua saamaan.
Tahti vain kiihtyi entisestään äijän murahdellessa kiimasta ja kehuen taas tiukkaa pimppiäni joka valutti kiimanestettä valtoimenaan, kuulin vain wat, wat, wat.. kun pussit osuivat nopeaan tahtiin märkänä pimppiini.
Olin tosi kiimoissani ja tahdin koko ajan nopeutuessa mieleeni tuli, että äijällä ei ollut kortsua ja sain huudettua että ei laskisi sisääni, mutta samassa tunsin kuinka kuumaa spermaa alkoi tulla sykäyksittäin sisääni osuen pimppini pohjukkaan ja jopa tunsin ne iskuna sisälläni.
Oli kyllä ihmeellinen tunne kun ekan kerran sain miehen spermaa sisääni, jotenkin olin toivonutkin ettei olisi kumia.
Äijä piti kaluaan pohjassa, samalla huutaen kuin peto, kun teki niin hyvää ja lopulta ruiskinta loppui ja olin jopa laskenut ne iskut joita tunsin, niitä taisi olla ainakin 8,
kauhee mällihän valahti sänkyyn.

2

7533

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Menimme molemmat ulos vilvoittelemaan ja kun palasimme, äijällä seisoi taas tanakkana kalu naapaansa vasten pystyssä ja vaatien uusintaa.
      Pimppini oli edellisestä aivan hellänä vieläkin ja tunsin kuinka miehen spermaa valui ulos valtoimenaan, mutta jotenkin muakin halutti saada lisää tuota sisääni.
      Äijä pyyhki enemmät talouspaperiin pimpistäni ja survaisi nyt edestäpäin vauhdilla kalun sisääni, mutta veti sen ulos ja alkoi kontata kohti päätäni kalu keikkuen märkänä ja vaati että otan sen suuhuni.
      Puoliväkisin sen työnsi suuhuni ja maistoin oman kiimanesteeni maun suussani jotenkin vain kiihoitti sekin ja aloin imemään sitä posket lommoina, imin ja imin ja pelkäsin sen laukeavan suuhuni ja laukesihan se.
      Kuumaa spermaa syöksyi nykäyksittäin suuhuni ja koitin niellä sen samantien etten tukehtuisi, oudoltahan se maistui näin ensikertalaisena.
      Katsoin kelloani ja sanoin äiteeni olevan jo huolissaan kun viivyin näin kauan.
      Lähdettiin ajamaan mutta vielä melkein kun olin perillä, vaati äijä vielä pikaista panoa, ja taashan olin pieni pepu pystyssä sängyssä ja äijä alkoi taas paukuttamaan takaapäin.
      Nythän sitä paukuttamista kestikin melkein puoli tuntia ja mulla oli aikaa rakentaa taas kunnon orkku kun pussit paukkuivat klittaani vasten taas vauhdilla, lopultahan äijä laski sisääni pienen mällin, ihmettelin kuinka sitä riittä, äijä sanoi että ei ole koskan saanut noin tiukkaa nuorta pillua.
      Kävelin loppumatkan kotiin ja olin tosi onnellinen kun olin päässyt neitsyydestäni kunnon osaavan panomiehen käsittelyssä, nuoret klopithan olisivat vain hätäisesti panneet.
      Suussani tunsin vieläkin äijän sperman maun ja taisi pimpistänikin vielä sitä valua ulos, sukkikset olivat käsilaukussani spermasta nekin tahmeat ja heitin ne nopeesti pusikkoon.
      Äijä sanoi erottuamme, että ajaa tästä usein säännollisesti ja teimme treffit seuraavaksi viikoksi ja menihän se loppukesä mukavasti, sain joka viikko maistaa äijän isoa kalua, voi kuinka vieläkin muistan ne ensimmäiset äijän spermalaukaukset sisälläni, sitä muistelen ja klittaani hipelöin saaden melkein heti orkun.
      Vain perhaalle likkakaverilleni kerroin tästä ja voi kuinka se oli kateellinen ja pyysi usein kertomaan kaikki tarkasti ja kerranhan se pyysi tulla mukaani.
      Oli se äijä tosi onnellinen, kun vuorotellen sai nuorta pimppii, toisen oottaessa ulkona se jyysti vuorotellen molempii.
      Ja kerran se olikin ottanut mukaansa 3 kaveria, oli sen jälkeen paikat hellänä kun ne nai kolme kertaa jokainen meitä, mutta se onkin jo toinen tarina se.

    • Anonyymi

      Lavatansseihin? Saatille? Vuosi 2014? Just joo... uskottavaa...

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1506
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1247
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1218
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1218
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe